|
nietmeer
|
Hey CnC |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Goh, ik moet echt mijn reputatie gaan verbeteren, het is een ramp op MSN, al twee mensen geblockt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hoest kerel? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Goh, ik moet echt mijn reputatie gaan verbeteren, het is een ramp op MSN, al twee mensen geblockt  Whahahaha, hoezo dat  |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
@Blend: wil je niet dat we blendje zeggen? da klinkt gewoon veel leuker... vind ik dan... |
|
nietmeer
|
2 mensen die jij hebt geblockt, of 2 mensen die jou hebben geblokt? CnC: uche uche uche  beetje blech moment, je kent het wel... niet lekker in m'n vel.... |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Muaddhib: .. niet lekker in m'n vel.... Beetje traag.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muts: @Blend: wil je niet dat we blendje zeggen? da klinkt gewoon veel leuker... vind ik dan... Anders Blender of Meng Hmm... @Muad, jep, dat soort periodes heb je af en toe... |
|
nietmeer
|
@mereltje: inderdaad ja  erg traag, loom, blech... CnC: ja, inderdaad, maar ik heb morgen een presentatie, en die kan ik zo niet voorbereiden... |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Hey  |
|
nietmeer
|
Hey Pluppel, hoe is 't? |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Goed he, met jou? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Muad, gewoon een redbull drinken, keiharde muziek opzetten... Hmm... dat doet t voorbereiden van een presentatie ook geen goed |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Mutsblendje mag wel hoor  vroeg me gewoon af waarom iedereen met die 'koosnaam' begint te strooien  |
|
nietmeer
|
@Pluppel: wat minder... lees voorgaande posts maar ff... CnC: redbull... hm... traag van lijf, en hyper van mind... is een hele vervelende combi kan ik je vertellen... vooral voor m'n omgeving.... en is idd niet bevordelijk voor die presentatie... en wat betreft die muziek... ik houd het nu op semi klassiek... |
|
nietmeer
|
Quote Blend: @Mutsblendje mag wel hoor  vroeg me gewoon af waarom iedereen met die 'koosnaam' begint te strooien  pepernoten dan |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Guten Abend  |
|
Puck Oudgediende
|
Hallooo  (Als toch niemand wat zegt  ) |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
heey mereltje  Och, ik raak eraan gewend   |
|
nietmeer
|
Quote Mereltjee: Hallooo  (Als toch niemand wat zegt  ) merel hoe was het nou gaat de molen ook weer draaien |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Hans. Steen: Quote Mereltjee: Hallooo  (Als toch niemand wat zegt  ) merel hoe was het nou gaat de molen ook weer draaien Ze zijn hem alleen maa rmet dat riet aan het doen hoor  Dat draaidinggeval moet er nog op  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Pepernoten mag ook hoor Hans  |
|
nietmeer
|
Quote Mereltjee: Quote Hans. Steen: Quote Mereltjee: Hallooo  (Als toch niemand wat zegt  ) merel hoe was het nou gaat de molen ook weer draaien Ze zijn hem alleen maa rmet dat riet aan het doen hoor  Dat draaidinggeval moet er nog op  wat heb jij een mooi woord voor wieken  |
|
nietmeer
|
Hey Michael |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Hans. Steen: wat heb jij een mooi woord voor wieken  Ik vergeet dat soort woorden altijd  |
|