|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Wiih, Ot index 3713  |
|
nietmeer
|
@michael: zucht..... *doet het wapenhok maar alvast van slot, voor alle wapens en giften die hetcafe vast weer rond gaan vliegen...* Hey Larsjes. Iets te drinken? |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Mijne is lekker laagst  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Pluppel: Wiih, Ot index 3713  Tja... |
|
Pluppel
Oudgediende
Muad, We hebben het al uitgevochten, en ons op een paard afgereageerd. Ik trakteer  |
|
Pluppel
Oudgediende
@ Luna Ik haal je zo nog in  .. Eeh juist Pluppel  |
|
Muaddhib ik ben tegen wapens  @Condi Rodeo voor mij  |
|
nietmeer
|
arm paard..... @Pluppel: ik hoop de 1000 te gaan halen vanavond... |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: @michael: zucht..... *doet het wapenhok maar alvast van slot, voor alle wapens en giften die hetcafe vast weer rond gaan vliegen...* Hey Larsjes. Iets te drinken? je kan beter de biertap opentrekken |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Muaddhib: @michael: zucht..... *doet het wapenhok maar alvast van slot, voor alle wapens en giften die hetcafe vast weer rond gaan vliegen...* Hey Larsjes. Iets te drinken? Ja, ice tea? @Hans Bier lust ik niet.. |
|
nietmeer
|
@Hans: die staat al zeker 5 minuten te wachten op het eerste biertje dat getapt gaat worden... |
|
Quote Muaddhib: arm paard..... @Pluppel: ik hoop de 1000 te gaan halen vanavond... Flink doorpraten dan  Veel succes  Doe mij dan maar eentje van de tap  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Zal wel lukken hoor  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hallo luitjes  ik ben weeer anwezig na een potje C&c-en  |
|
nietmeer
|
Die hebben je, Larsje
*pakt een lipton glas, stopt daar behoorlijk wat ijs in, giet daar de ijsthee op, zet een citroenschijfje op de rand, en maakt het geheel af met een stamper en een rietje, en geeft 'm aan Lars* |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: @Hans: die staat al zeker 5 minuten te wachten op het eerste biertje dat getapt gaat worden... mooi tap er dan maar een voor me thanks |
|
nietmeer
|
*Tapt een biertje met precies (op de milimeter nauwkeurig) 2 vingers schuim, en geeft die aan Michael, en doet het kunstje nog een keer voor Hans*
Het is zoals gewoonlijk HJ
Hey AD, drankje? |
|
Pluppel
Oudgediende
Doe mij maar een glaasje kinderbier  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote alweerdood: Hallo luitjes  ik ben weeer anwezig na een potje C&c-en  Heyhey adje  Quote Luna: Quote Pluppel: Wiih, Ot index 3713  Tja... Tja... nu ik nog  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Lekker Muad  Schenk maar ene rooie vodka in, die 's erg lekker  @Conficus hoihoi  |
|
nietmeer
|
kinderbier... kinderbier... moment, ga ff zoeken *duikt de kelder in, en na een hoop gestommel en gescheld komt de barman weer boven* Een fles kinderbier  drink je dat uit de fles? |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: *Tapt een biertje met precies (op de milimeter nauwkeurig) 2 vingers schuim, en geeft die aan Michael, en doet het kunstje nog een keer voor Hans*
Het is zoals gewoonlijk HJ
Hey AD, drankje? het is weer een mooi pilsje  |
|
Pluppel
Oudgediende
Ja, met een rietje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
hoest adje? |
|
nietmeer
|
@Hans: weet je toch  *Schenkt een rooie wodka in voor AD* Alsjeblieft, er nog iets bij? |
|