|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Joee, OT index 3409  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@MierHmm, ik zal er de volgende keer wel een onderwerp inzetten dan  Ik ben bang dat ik met 60 op een derde of zelfs een kwart zit   |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Lananq: AHzo... ik dacht dat dat niet werkte  Maar dat werkt dus wel ALs ik ze met mijn eigen e-mailprogramma open (daar komen ze ook) staat daar wel mijn privé-email vermeld!  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Mier daar heb ik er nog 7 van... maar goed dat ze ook in mn hotmail box terecht kwamen.. want anders had ik dus geen idee.. wat diegene had gezegd tegen mij  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend ja doe dat maar de volgende keer dan |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend... das best wel veel zeg.. heb jij ze allemaal geopend? of heb jij ook last van sommige zonder onderwerp?
Wil je de volgende keer ook een onderwerp dr in zetten.. kan op school niet echt op hotmail want dan denken ze dat ik aan het msn ben en dan wordt ik van t systeem afgekikt |
|
Pluppel
Oudgediende
Ik krijg helemaal geen mails van WMR.. En Voogeltje rageert niet  . Ga het binnenkort nog maar eens vragen  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik kreeg interessante mail, of ik mee uit wilde Maar ik ken dat lid helemaal niet  Of zitten jullie weer te dollen  |
|
Mier Oudgediende
@ LQ ja daar kan ik wel ff gaan kijken in me mailbox van mijn adres |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Maar niemand weet dus hoe ik die dingen moet verwijderen..  |
|
Luna
Moderator
Nee, die kan je nog niet verwijderen  Maar laat ze lekker staan, maakt het uit  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Ik kreeg interessante mail, of ik mee uit wilde Maar ik ken dat lid helemaal niet  Of zitten jullie weer te dollen  Haha, lief toch? |
|
Mier Oudgediende
@ Luna ja nu staat er steeds in het rood de nummer 1 omda tik die niet kan openen haha  EDIT: maar weet wel wat erin staat |
|
Blend
Oud Moderator
LQ Is goed  Ik zal er onderwerpen inzetten  Ik heb ze ff geteld... Hou je vast.... het zijn er..... 208 Kan er een paar naast zitten, want is best irritant tellen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
 woowh blend dat is veel @ Luna, jah dat maakt best uit er staan dr 7 in zonder onderwerp.. die kunnen dus niet geopend worden.. enzo |
|
Pluppel
Oudgediende
Je krijgt hier gelukkig geen spam  (nee, dit is geen stille wenk  ) |
|
Mier Oudgediende
@ blend  zoveel dan kom ik er aan met me 10 11 berichtjes |
|
Blend
Oud Moderator
LQ Ik spaar mails  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Queen, ik had trouwens een meeltje gekregen van Kpuc, maar alleen via mn Gmail, niet via mn WMR mail... heel raar, die is gewoon niet binnengekomen  dus kan ook een storing zijn |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. okay ff dat ik het weet  |
|
Luna
Moderator
Dan is het wel vervelend, maar is het niet gelinkt aan je gewone mail?? Misschien is dat anders alleen bij modjes, maar de mailtjes krijg ik ook op mijn gewone email.. |
|
Mier Oudgediende
@ luna ja ik ook hoor haha maar het lijkt nu steeds dat ik een berichtje hebt haha |
|
Blend
Oud Moderator
Ik weet niet of er een max aanzit, maar ik ben bereid om dat uit te testen  Dus mail maar  |
|
Luna
Moderator
Ja, dat is wel verwarrend  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Luna, krijg ze ook op mn gewone mail hoor  , maar op school kan ik dus niet op mn gewone mail.. en nu moet ik er dus steeds aan denken hoeveel dr ongelezen waren.. en dan kan ik zien of er toevallig een nieuwe mail bij zit.. kijk nu staat er email (7).. als er dus een nieuwe bij komt wordt t ( 8 )... had liever dat er dan gewoon 1 staat ofzo,.. |
|