|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ja dan wel.... |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
@BlendJa krijg je als je om 8.45 college hebt in Eindhoven en je vanuit Arnhem moet komen! |
|
|
En ik kan niet echt zeggen dat het college erg interresant is  |
|
Blend
Oud Moderator
@BanaantjeSchool is altijd de boosdoener  Arnhem Eindhoven is toch nog wel een goede verbinding?? Was je met de trein? Auto? Enige andere vorm van hulpmiddelen van vervoer? En wat voor school doe je dan? Moet je dat elker dag reizen? Nee, hoe kom je erbij?? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
is dit rood?heej ik heb de modcode!!! Comment Kpuc:  |
|
nietmeer
|
Quote KairA: is dit rood?
heej ik heb de moodcode!!! ja |
|
nietmeer
|
ben er weer
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
zo dat duurde niet zo lang.... |
|
nietmeer
|
nee het was maar ff |
|
Blend
Oud Moderator
 goed zo KairA  Waar ga je heen in Turkije? Ik ben er 1 keer geweest. (wacht, je had geloof ik een keer een linkje geplant van het hotel. Dat super de luxe ding) |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
jajaja!!!! |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
mag je eigenlijk de modcodes gebruiken? |
|
Blend
Oud Moderator
Nee, helaas niet. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@BanaantjeZeg... over college gesproken.... was jij een tijdje terug niet je ov kwijt?? Hoe is dat nog afgelopen??... EDIT: of ben ik het nu even kwijt??   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
hoest met jou blend??? |
|
|
@BlendJa verbinding is aardig goed alleen wel overstap in Den Bosch, ik zit liever in een stuk door in de trein. En ja moet (bijna) elke dag naar Eindhoven. Alleen volgend jaar heb ik stage dus heb geen zin om nu voor een half jaar op kamers te gaan. En wat voor opleiding, tja MBRT, maar heb geen zin om uit te leggen wat het is, dus moet je maar even op internet kijken  |
|
|
@HoskeuJa dat klopt, heel gezeik want om een nieuwe aan te vragen duurt 10! werkdagen voor de nieuwe er is en tot die tijd moet je dus zelf maar je vervoer betalen, is voor mij dus 45€ per dag! Maar toen ben ik voor de zekerheid nog ff langs de beveiliging opt winkelcentrum geweest en daar hadden ze hem gelukkig gevonden. Dus heeft me een hele hoop geld gescheeld. Ik zorg er nu dus echt voor dat ik hem nooit meer kwijtraak!! |
|
Blend
Oud Moderator
KairA Mij laatste dag op stage vandaag  Daarna zit ik weer thuis @BanaantjeNou, dan ga ik google maar eens aanslingeren  Je hoort nog van me  (als ik het gevonden heb) Is het Fontys?? |
|
|
|
|
Blend
Oud Moderator
Lijkt me een pittige studie  |
|
Hoskeu Erelid
|
@BanaantjeGelukkig!! Je dacht toen dat hij mischien nog bij de auto lag ofzo... (soms komen er inees flarden geheugen voorbij...  )... Ik ben wel eens mijn autopapieren, rijbewijs, pinpas, ziekenfonds pas en alle andere peuriszooi die je maar kan verzinnen verloren... Dat is idd een heel gezeik voor je alles weer hebt  ... Wel veel geluk gehad dat ze het gevonden hadden dan... en bewaard... voor het zelfde geld dumpt iemand het in een vuilnisbak... zo van... daar heb ik toch niets aan  ... |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuBen jij ook altijd je pinpas kwijt  Ik ben dat ding echt zo vaak kwijt  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuBen jij ook altijd je pinpas kwijt  Ik ben dat ding echt zo vaak kwijt  Nee ik ben nooit mijn pinpas of autopieren kwijt... dat zit bij mij op een vaste plek... volgens vaste routines... Met belangrijke dingen die ik niet kwijt wil raken moet ik dat gewoon anders wordt ik compleet gek... dan ben ik hele dagen niets anders aan het doen als zoeken  ... Het was bij mij zo dat ik op zaterdag avond ben wezen stappen... alles goed tot dan... in de taxi naar huis met vrienden... taxi betaald... toen had ik dus alles nog... Smorgens wordt ik wakker... geen portomonee meer... geen papieren meer... niets meer... Taxi bedrijf gebeld... van goh wat gevonden of gezien ofzo... Nee... niets...  Heel vreemd dus... want ik heb de taxi betaald... 100meter van mij huis... er is verder niets gebeurt dat iemand wat gehoord of gezien heeft... ik had wel behoorlijk gedronken maar weet alles nog wel redelijk van dat ik thuis ben gekomen... volgende dag alles weg... echt nogsteeds geen idee waar alles gebeven is... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Blend; waar liep je stage dan?
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik ga Doegdoei allmall
|