|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Tjah... Naast je baan ga je in je zeer kostbare tijd naar de andere kant van het land om college's bij te wonen... Is de ene leraar er niet... de volgende komt door het slappe gelul niet aan zijn les toe... een andere laat een video band zien van chaly chaplin... onder het motto van zo werd er vroeger gewerkt... Daarna krijg je nog twee uur een geiten wollen sok die een beetje over competenties gaat wauwelen en ook niets nieuws verteld... waarna ze overgaat op hoe je een rapport in moet delen... jah dat doe ik ook al ruim anderhalf jaar nu op dat HBO en dat haal ik uit een boek... dus dat kan mij ook niet boeien... Zo dat was de waardevolle vrijetijd weer... dan mag je weer naar huis... Conclusie... ik had ook op mijn bed kunnen gaan liggen... dat had confortabeler geslapen... Maar ik hou er over op nu!!!... *Hoskeu kiept de dubbele jenever in 1 keer achterover...* Zoow... even niet meer aan vervelende dingen als school denken... ik ben nu op mijn werk waar ik het "oooow zoow geweldig" naar de zin heb, daar moet ik nu weer verder aan gaan denken...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kwam er net achter dat ik over 2 weken een herkansing heb  Okey we houden erover op  Ik zou zeggen, sleep de drank maar vast aan  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend: Ik zou zeggen, sleep de drank maar vast aan      het is 10 voor half 12  |
|
nietmeer
|
Proost Hoskeu, nog eventjes dan is t weer vrijdag  |
|
nietmeer
|
Nou en? Blend, biertje met een tik? |
|
Blend
Oud Moderator
@kpuc Doe maar een tik met een beetje bier  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik zou zeggen, sleep de drank maar vast aan  Goed plan!!...  |
|
Theetje
Oudgediende
zuipschuiten  |
|
Blend
Oud Moderator
Hoe laat is het?? Tijd voor bier  (het is idd wel ernstig  ) |
|
Theetje
Oudgediende
..... Mannen .... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Proost Hoskeu, nog eventjes dan is t weer vrijdag   Begin jij nou ookal!!  (op vrijdag moet ik naar school namelijk  ) Geintje..  |
|
Blend
Oud Moderator
lekker hoor  Ik heb vandaag mijn laatste werk/stage dag. Dus heb wel een kleine rede tot feesten  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
bier  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: ..... Mannen .... Nouja... hebben de mannen het weer gedaan...  Heb je dat nooit... dat je er even door zit??... dat je alles spuuug zat bent??... Nou dan moet je jezelf even een flink stuk in je kraag zuipen... de volgende dag zo ziek als een hond zijn... en dan kan je er de dag daarna weer fris tegenaan  ... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Twaggy: bier  *zucht*  @Hoskeu; dat los ik altijd op door gedichten te schrijven   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; dat los ik altijd op door gedichten te schrijven   Dat kan ook natuurlijk  ... is opzich op de lange duur beter voor je gezondheid  ... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Goeiemorgen... Ja hoor, het gaat weer over bier  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik zuip me nooit echt kapot  Ik hou wel van drinken, maar met mate  (wat klinkt ik toch weer oud en wijs, maar het heeft meer te maken dat mijn maag altijd op het goede moment begint te protesteren. Als ik dan stop komt alles goed  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, ik hou gewoon op wanneer ik niet normaal meer kan praten en/of lopen  Dan is voor mij de lol dr af |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Gezellig, onweer dr bij... |
|
tmind Senior lid WMRindex: 161 OTindex: 97 Wnplts: Nijnsel S |
Het is vervelend als je nog gewoon kunt blijven praten of lopen als je te veel drinkt. Als je dan daar op rekent komt het er ineenkeer uit ^^ dan smaakt het ineens wat minder lekker. |
|
Hoskeu Erelid
|
Kijk... dat is beter... het gaat weer over drank in het cafe!! |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ben nog nooit door drank over mijn nek gegaan  *klop klop* even afkloppen op onbewerkt hout  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik ben nog nooit door drank over mijn nek gegaan  *klop klop* even afkloppen op onbewerkt hout  De eerste jaren in mijn stapcarriere... toen ik een jaar of 15/16 was... was het bijna altijd vasteprik... dan wel eigenlijk altijd onderweg naar huis pas... of als je op je bed ligt en alles gaat draaien...  EDIT: Oowja... 1 keer midden in een discotheek... maar toen hadden we ook van elke fles een glasje geprobeert... dat viel niet zo lekker...  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik vind er eerlijk gezegd ook geen zak aan om bezopen door een kroeg te zwalken. |
|