|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Ik een keer op de boot naar engeland tijdens een storm teveel gezopen  fout idee maar 1 troost driekwart van de mensen aan buurt hing naast me te kotsen van de drank  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Blend: Ik ben nog nooit door drank over mijn nek gegaan  *klop klop* even afkloppen op onbewerkt hout  Houde zo, ik ook niet, lijkt me ook niet echt interessant. Quote Blend: Ik vind er eerlijk gezegd ook geen zak aan om bezopen door een kroeg te zwalken. Tis alleen leuk als anderen dat doen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik heb er ook niet zoveel behoefte aan, om kotsend naar huis te gaan. Ik wil altijd de volgende dag nog wel weten hoe het die avond/nacht ervoor was  Ik lus wel een paar biertjes, altijd eigelijk wel  maar ik hou er niet van om compleet van de wereld te zijn. Ben ik denk ik 1 keer geweest, wist nog wel alles de volgende dag. Ik wist dus ook dat ik zelf niet zoveel aan die avond gehad heb. Te bezopen om een gesprek te voeren en normaal te lopen. Dat was eens, maar nooit meer!! |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
echt: *zucht* Mannen *zucht* ben ik de enigste vrouw online ofzo?    |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, ik was een keertje nogal bezopen geraakt, had verder nergens last van, maar moest wel 4 uur later bij Corus in IJmuiden staan... Stonden we daar met onze brakke koppen  Ik ben nog nooit zo dronken geweest dat ik niets meer kon herinneren, heb nog nooit een kater gehad, nog nooit gekotst. Ik drink ook niet zo vaak.. |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
goedemorgen mensen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hallo ex-rummerinkhofganger  |
|
heb ik Oud Moderator
|
goedendag ex-zernike ganger...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hoe is het op deze momenteel toch zonnige morgen |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
 CNC Goed bezig, ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje kansloos om zo bezopen te zijn. Aageschoten is wel leuk, lekker lol hebben en wat losser zijn. Maar sommige overdrijven nogal daarin |
|
heb ik Oud Moderator
|
mwah, ben nog een beetje slaperig... en k moet zo ff eten, en dat ben ik nu eigenlijk van plan... ik ben zometeen dus weer aanspreekbaar. Ik wens u een prettig kwartiertje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend:  CNC Goed bezig, ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje kansloos om zo bezopen te zijn. Aageschoten is wel leuk, lekker lol hebben en wat losser zijn. Maar sommige overdrijven nogal daarin Ja, ik heb wel een feestje meegemaakt waar een meisje zo straalbezopen was dat ze niet meer wist wat boven of onder was. Op een ander feestje was t een jongen die zo straalbezopen was dat hij over zn trauma's ging lullen, en maar niet tot rust wou komen @heb ik, eetze  |
|
heb ik Oud Moderator
|
aangezien variatie heel belangrijk is bij een goede voeding, heb ik besloten om te ontbijten met een loempia. Die vond ik in de vriezer  dus nu ff 20 minuutjes wachten en dan voedzaam eten... |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik denk dat ik zo maar eens een eitje met spek voor mezelf ga bakken. Glaasje sinaasappelsap dr bij, mmm |
|
heb ik Oud Moderator
|
kan je dat??!!  ;) |
|
Theetje
Oudgediende
oew, das ook lekker, maar er zijn hier geen eieren meer... missien moet ik echt ff naar huis  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: oew, das ook lekker, maar er zijn hier geen eieren meer... missien moet ik echt ff naar huis  Heb er nog 20 liggen  Quote heb ik: kan je dat??!!  ;) Jep, doe het al 6 jaar  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@CnC Ik heb een keer meegemaakt... was op een bbq feestje met een groep vrienden... Mijn ex-vriendin hadden ze toen ook uitgenodigd... (gezellige vrienden heb je dan)... maargoed we waren met een behoorlijke groep dus ik hoefde haar niet aantegapen de hele avond... Maar ze wou aandacht ofzo dus pakte een bacardi fles en die zoop ze zo ongeveer in 1 teug half leeg... Ja je raad het al... na zo een kwartiertje lag ze laveloos in haar eigen kots onder de tafel waar wij aan zaten eten  ... Al dat vrouwenvolk helemaal in paniek  ... Maargoed... van die laveloze mensen niet gaan stuiptrekken is er opzich volgens mij niet veel aan het handje... Als ze gaan stuiptrekken moet je ze even stabiel leggen want dan zijn ze waarschijnlijk aant stikken in hun tong of kots... Toen die nieuwe vriend van haar opgebeld... "goh ik heb hier wat voor je liggen onder de tafel... zou je dat op willen komen halen??"... hehehe De grap was dat ik toen nog een uur ofzo met die vriend van mijn ex-vriendin vet relaxed bier heb zitten drinken en een beetje onzin uit zitten kramen... terwijl mijn ex-vriendin voor dood onder de tafel lag... was wel gezellig en funny... eerste keer dat ik dat meemaakte eigenlijk... |
|
nietmeer
|
môge allemaal
hm.. ontbijt...denk dat ik dalijk (met een kwartiertje) maar eens ga brunchen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hoskeu, hahaha, wel dom van die meid zeg... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Theemonster: oew, das ook lekker, maar er zijn hier geen eieren meer... missien moet ik echt ff naar huis  Heb er nog 20 liggen  hoiii  ik woon in amstelveen  kom je ze brengen?  |
|
heb ik Oud Moderator
|
hmm, ik wacht nog steeds op mijn loempia...nog 13:06 minuten |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Cee-N-Cee: Quote Theemonster: oew, das ook lekker, maar er zijn hier geen eieren meer... missien moet ik echt ff naar huis  Heb er nog 20 liggen  hoiii  ik woon in amstelveen  kom je ze brengen?  Ja, hoor, 2 uur rijden vanuit mijn woonplaats, volgensmij kan je dat beter zelf kopen want ik breng uurloon en bezorgkosten in rekening plus de kosten van de eieren (2 euro  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: môge allemaal
hm.. ontbijt...denk dat ik dalijk (met een kwartiertje) maar eens ga brunchen... Heb ook nog niks gehad, dankzij eskimo ben ik pas laat gaan slapen  dus lag tot 11 uur in coma |
|