|
nietmeer
|
Hey Pluppel, iets te drinken? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Queen/Blend, kon ook nooit wiskunde, omdat mn lerares echt schijt was, heb nu een kerel gevonden die echt alles weet  geweldig is dat, ik leer per uur meer dan ik in een maand op school leerde  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@ Muad, jaa, graag cola
Mijn gemiddelde wiskundepunt : 3 |
|
nietmeer
|
ik trok me nooit wat aan van de leraar tijdens de wiskundeles... alleen snapte ik het altijd veel beter...
tapt een cola voor Pluppel |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
CnC Ik denk dat ik dezelfe lerares heb joh. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ muad... waarom die pot suiker dan? shit he wil ik een mailtje verzenden... wordt er gezegd je kan niet zo snel na mekaar en mailtje sturen.. het was alweer 20 minuten geleden hoor dat ik een mailtje had verstuurd  @ Blend.. nu ben jij de l*l jaah  ... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Under the great north star Try to work out where you are In the silence of the sea I don't know where I've been
In the future, in the past Going nowhere much too fast When I go there go with me When I go there go with me |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Muad Daar had ik ook last van  Gewoon in de les wat sommen maken voor de rest niet zoveel eigenlijk  Eindexamene ruimschoots gehaald met 0,0 voorbereiding  Dat waren nog eens tijden. Dat is nu wel anders  |
|
nietmeer
|
ik vind groene thee altijd zulk bitter spul dat ik er minstens een kilo suiker in doe (trek 't denk ik iets te lang...) voor de zekerheid dus.... |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Under the great north star Try to work out where you are In the silence of the sea I don't know where I've been
In the future, in the past Going nowhere much too fast When I go there go with me When I go there go with me Is dat een nummer? |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
In klas 1,2,3, een keer een 6, de rest allemaal 3en. Je kunt zeggen dat ik niet goed ben in wiskunde  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Blend.. maar je hebt mazzel hoor je hoeft alleen te helpen als dat niet naar bijles kan en als ik het voor de volgende dag moet afhebben.. en my angel niet online is.. |
|
nietmeer
|
heb alle vakken op de HAVO zonder voorbereiding gedaan. eindcijfers: 5 frans 1, 6 gemeenschappelijke deel, 7 profiel, 8 bio... nogal logisch dat ik bio ben gaan doen heh  had ik nu maar wat gedaan... had ik met 1 5 (voor diezelfde frans, dat kan ik gewoon niet...) en voor e rest alleen maar 8en 9ens en 10en gedaan...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Whiteley, ja, de betere versie van Talk van Coldplay, die is echt zo soepel |
|
nietmeer
|
CnC: ook door coldplay? |
|
Whiteley Erelid
|
Het kwam me al bekent voor. |
|
Blend
Oud Moderator
LQ at valt gelukkig nog wel mee dan  Muad Ja, voor de talen moest ik wel wat doen  anders lukte dat echt niet  De rest is idd wat makkelijker. Had gelukkig geen bio, dat gezever  Ook geen frans  maar Duits, is niet veel beter, maar goed. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 Jah, ben er echt zo verslaafd aan op dit moment, kwam dit nummer nog ergens tegen in de mediabieb, had er al in geen maanden naar geluisterd  |
|
nietmeer
|
ik had de keus... Duits kiezen waar ik gemiddeld een 1 voor haalde, of Frans met gemiddeld een 5... drie keer raden wat ik dus deed  |
|
Blend
Oud Moderator
Bij mij was het net andersom  Dus vandaar ook mijn keuze  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb duits1 gedaan, afgesloten met een 6, had makkelijk een 8 kunnen hebben, maar leraar wilde me niet geven waar ik recht op had, vet lullig... Ik heb bijvoorbeeld de naamvallen nooit hoeven leren, die gebruikte ik al voor ik uberhaubt wist dat het naamvallen waren  ik deed het gewoon meteen goed |
|
nietmeer
|
en om een of andere vage rede tolk ik nu soms tussen fransen, duitsers en engelsen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Heb ook duits 1 gekozen, frans kan ik echt niet begrijpen... ging met een 6,4 over  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Muaddhib: en om een of andere vage rede tolk ik nu soms tussen fransen, duitsers en engelsen...   Idd, dat is het meest logische vervolg erop  |
|
nietmeer
|
ik had liever frans/duits 1 van het vwo gehad... dat was lezen en schrijven... hoefde ik me geen zorgen te maken om de uitspraak... maar toch zeggen die gasten waar ik tussen tolk dat mijn duits/frans/engels best goed is...  |
|