|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Sweet dreams little birdy..  *Gaat met zijn cola zielig in een hoekje zitten* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Wij hebben geen studiepunten.. Wij hebben gewoon een rapport met de puntenlijst.. Ik kan m ij ook geen studiepunten herinneren.... alleen SBU enzo, ik mocht in principe naar elke willekeurige profiel gaan. ik niet, ik ben geweigerd voor NT omdat ik een 5 stond voor Natuurkunde, maar wel een 8 voor Scheikunde... bij ons opschool mag je alleen naar CM zonder een bepaald aantal punten... En EM heb je er weinig nodig.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Theemonster: maar ze gaan per volgend jaar ook alle profielen omgooien op mijn school.. sinds dit jaar doet de CM ook geen eindexamen wiskunde meer, vorig jaar nog wel... Geen wiskunde eindexamen? Waarom leert iemand er dan nog voor  voor eigen bestwil ja, maar als je geen zin hebt boeit dat ook niet meer.. |
|
Theetje
Oudgediende
@cnc; ook nog een half jaartje in de 5de, zoals CKV enzo.. @alweerdood; ze doen er ook echt geen flikker voor.. mijn zusje kan amper algebrarische vergelijkingn oplossen terwijl je dat in de 2e leert en ze het nu nodig heeft.. maar dan zeggen ze: ach ik doe er toch geen eindexamen in... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
wiskunde A1 is een lachertje, hebben ze maar 1 of 1,5 jaar, de laatste dacht ik  dus geen centraal eindexamen |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@TheE zijn wij nu ook weer mee bezig, algebra.. |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
we zijn nogsteeds bij school zie ik  Môge maar weer allemaal |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Is alweer middag.. Moet vanavond naar een open dag van een vriendin van me, maar ik weet niet waar de schoo ligt en me vrienden zijn niet online  hajje Thee  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
dag thee  Zo, nu blij?  |
|
Theetje
Oudgediende
jaaaaaaaa dag alweerdood  dag blendje, oud ventje   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
doeg thee   Was ff in de boeken gedoken... |
|
Theetje
Oudgediende
dag cnc   |
|
nietmeer
|
oh, sorry, slaap nog half... doei thee, tot zo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
mooi rond getal Muad (OT) |
|
nietmeer
|
haha, zekers  en dat in een paar weken... tijdens m'n werk nogwel... (nog maar 6 weken spammen, en dan heb ik ook een avy  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@CnC volgens mij ga jij me nog inhalen met je OTindex  Je hebt nu al meer dan de helft van mij... |
|
nietmeer
|
CnC is mijn eerste target, maar dat gaat denk ik lastig worden... als ik er ben, is hij er ook altijd..... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@alweerdood, om de een of andere reden post ik 200 berichten per dag... dus ik haal op den duur iedereen wel in, over een maand zit ik op de 7000 als ik zo doorga  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@muad is het niet je collega afzo  |
|
nietmeer
|
ehm... nee, voor zover ik weet niet.... |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Dalijk haal je Luna nog in, Cnc  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 Ik post pas op het forum sinds het begin van dit cafe, reken maar uit, dat is 5.5 dagen geleden |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Pluppel: Dalijk haal je Luna nog in, Cnc  Dat is wel mn doel ja  Hahaha |
|