|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Maar ik ben verslaafd en dat is anders  *SMS't  * |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
|
Dat klinkt niet errug gezond  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@TheEGa je bedje dan ook in meid |
|
|
Volgens mij heb je tijd lang niet goed geslapen.. En ben je nogal druk bezig met te veel dingen. Licht overspannen dus. |
|
|
Lieve Titi  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jannick: *Bel me*  @TheE, hoezo dat dan?!   weer is hoofdpijn Quote BigBrother: Dat klinkt niet errug gezond  Ach, ik heb het wel vaker... Quote LessienElensar: @TheEGa je bedje dan ook in meid geen tijd voor.... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
WMR is de LEUKSTE site van nederland...!! Met onwijs veel leuke en lieve mensen!! |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@BB, hier heeft ze als een roosje geslapen  |
|
|
Ja, maar ik heb ook weleens te lang achter de comp, koppijn en minder geslapen. Dan raak je geirriteerd etc. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: Quote LessienElensar: @TheEGa je bedje dan ook in meid geen tijd voor.... Bekijk het zo: Wat er nu ook tijd van je vraagt, met zulke hoofdpijn kun je je er waarschijnlijk niet op concentreren... Je kunt niet voor andere dingen zorgen als je niet eerst voor jezelf zorgt |
|
|
YES! Net ge-emailt door m'n baas  Ik heb een appartement te Milaan! |
|
nietmeer Erelid
|
@IkkeGa jezelf dan ook je wijze woorden opvolgen ?????   |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Woohoo  Gefeliciteerd,BB  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote BigBrother: Volgens mij heb je tijd lang niet goed geslapen.. En ben je nogal druk bezig met te veel dingen. Licht overspannen dus. ik slaap al bijna 2 dagen lang @Ikke; paar drukke dagen op school, kan geen vrij nemen van mijn schoolwerk, ik moet morgen naar school, hoe *piep* ik me ook voel |
|
Ikke
Oudgediende
Quote LessienElensar: @IkkeGa jezelf dan ook je wijze woorden opvolgen ?????   "The only thing one can do with good advice is pass it on; it is never of any use to oneself" -- Oscar Wilde |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: @Ikke; paar drukke dagen op school, kan geen vrij nemen van mijn schoolwerk, ik moet morgen naar school, hoe *piep* ik me ook voel Wat is er dan zo belangrijk dat je gezondheid op een tweede plaats komt? |
|
|
Dan heb je nogal last van emotionele prikkels. (Huisgenoot studeert Psych., ik roep dingen naar em als het daarover gaat)
Hij raad een uitstel van dingen aan, en vooral rust... Rust zonder pauzes om (hard) te werken, en niet al teveel na te denken over dingen die je niet bereiken kan. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
|
Terusten Liz. Wow! Er staat hier een verhuisploeg over 7 dagen voor de deur  . Hij dacht al dat ik al aan het pakken was  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
@TheE, ben het met Ikke eens, je gezondheid is het belangrijkste wat je hebt, als het daar niet goed mee gaat, moet je dat op de 1ste plaats zetten, anders gaat het van kwaad naar nog erger. Ga lekker je bed in, zet de telefoon en alles uit en rust goed uit. Je hebt het blijkbaar nodig.    |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Liz87: ik ga slapen... miss tot morgen mensen! doei doei.. Doei zus  Slaap lekker  Niet teveel piekeren he?  |
|