|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Er zijn altijd van die klootzakken die je 'n ***gevoel geven... Maar over het algemeen verhullen mensen die over andermans gebreken beginnen te zeiken alleen maar hun eigen onzekerheden |
|
Ikke
Oudgediende
Jannick *boink* |
|
nietmeer
|
Schijn bedriegt Ikke, geloof me, na heel wat jaartjes leven ben ik erachter gekomen dat je beter kan kijken naar de leuke dingen in het leven en de mindere dingen gebeuren nu eenmaal, het is de kunst om bij ieder negatief punt verder te kijken en niet te lang wachten tot het verzuurt. |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Zo, NCIS is ook weer afgelopen dus daar ben ik weer  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Kpuc Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat moet je leren, dat gaat niet zomaar, jij en ik hebben dingen meegemaakt, waardoor we dat nu kunnen, hebben we door die dingen ook geleerd. (Gelukkig maar)  |
|
Ikke
Oudgediende
Hoi banaan  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik ga ff eten. Toedeloe! |
|
Ikke
Oudgediende
Doei mexicaan  Smakselijk |
|
nietmeer Erelid
|
Eetsmakelijk Mexicaan  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Doei Mexicaan!  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Zijn we allemaal Gelukkiggg...??? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote heraux: Zijn we allemaal Gelukkiggg...??? Niet allemaal... |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik wel, want ik ga eten! (een man is zooo makkelijk). Nu echt doei. |
|
nietmeer
|
Ok, maareh, ik bespeur hier een nogal neerwaartse nega spiraal, waarmee kan ik dat doorbreken? |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Quote Ikke: Hoi banaan  Hai Ikke  En de rest natuurlijk ook goedenavond  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Leef, en laat het leven je niet gekker maken dan we al zijn. |
|
heraux Oudgediende
Quote Ikke: Quote heraux: Zijn we allemaal Gelukkiggg...??? Niet allemaal... Niet helemaal..?.. dat is niet helemaal ongezond! |
|
nietmeer
|
Ik zal je een linkje sturen Jannick, msn zuigt  |
|
Jannick
Oudgediende
Okee Kpuc..;)  |
|
nietmeer Erelid
|
@herauxIk ben gelukkig, dat zeer zeker, waardeer en respecteer de dingen en personen die ik in mijn leven heb en probeer een ander daar ook mee te helpen....tuurlijk voel ik me wel eens minder, maar wie heeft dat niet? Alleen dan denk ik aan alle fijne dingen in mijn leven en dan gaat dat minder fijne gevoel vanzelf weer weg. |
|
Jannick
Oudgediende
Weet je waar ik nu zin in heb? Om een heel groot pak papier te halen, op dat pak papier te schrijven: Verwerking, en er steeds wat opschrijven, wat ik kwijt wil aan diverse personen! |
|
Ikke
Oudgediende
Nja... Ik ben over het algemeen wel gelukkig, er zijn alleen een paar kanten aan mezelf waar ik niet blij mee ben... Daar kan ik me soms best rot om voelen...
Ben iig niet ongelukkig |
|
nietmeer Erelid
|
@JannickWat houd je tegen, pak dat pak papier, een pen en ga schrijven.....schrijf alles wat je kwijt wilt, niemand die het kan en hoeft te lezen, is alleen van jou en van niemand anders...... |
|
heraux Oudgediende
juist.. ja.. exact.. Vandaag was een vreemde dag.. Vista installatie - hmmm tja, wat moet ik zeggen..
Ondersteunde een NEC Optiarc niet.. en een Liteon deed het ook niet.. Het installeren ging wel met een Toshiba DvD-Rom.
Maar goed - het duurt ongeveer 10 minuten voordat de windows-install aangeeft dat we kunnen beginnen en vraagt eerst om toetsenbord-landstaal en munteenheid.
De vermiste driver voor de Audio kon via de optie zoeken naar driver online gevonden worden. Op de betreffende site van Asus stond deze voor Vista er niet bij.
|
|