|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Goh, je gaat echt weg dan,BB  Hopelijk blijven we beetje contact houden  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
|
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Jep  Ken nu al wat Nederlanders daaro, kunnen prima op Nederlandse sites op Nederlandse servers ed. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, dat kon ik ook toen ik in Portugal ging wonen  |
|
|
Chill! M'n huisgenoot is mijn spul aan het inpakken, dikke lol hier  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@BB; dus ik heb al 6 jaar last van emotieprikkels? en geen enkele van de psychologen en pedagogen waar ik in de afgelopen 5jaar heb gelopen hadden dat niet door? vast... ik weet zelf wat ik heb, en sorry, maar jij niet... en iemand die mij nog nooit gesproken heeft, of gezien heeft hoeveel ik onder de hoofdpijn lijdt moet zijn mond houden |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@BBLijkt wel of hij blij is dat je weggaat, dat hij het voor je doet   |
|
nietmeer Erelid
|
@TheEJij alleen weet wat je hebt (en ik ook een beetje) en geen psychologen of pedagogen kunnen je daarmee helpen, daar heb je helemaal gelijk in   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@TheE: je hoofdpijn kan nu wel door je heftige gevoelens veroorzaakt worden (met nadruk op kan... Ik ben ook geen psycholoog) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Lessien..  |
|
nietmeer Erelid
|
@IkkeEr zijn prikkels die het kunnen opwekken ja, maar dan nog is een zielenknijper niet de oplossing ervoor..... |
|
Theetje
Oudgediende
ja, emoties beïnvloeden mijn hoofdpijn, dat klopt, maar het wordt door wat anders veroorzaakt, en waardoor? alleen ik weet dat, en dat gaat niemand wat aan, ik weet waarom het ooit begonnen is, maar helaas kan ik die reden niet meer terug draaien, dus moet ik ermee leven |
|
|
Quote LessienElensar: @BBLijkt wel of hij blij is dat je weggaat, dat hij het voor je doet    |
|
Ikke
Oudgediende
Quote LessienElensar: @IkkeEr zijn prikkels die het kunnen opwekken ja, maar dan nog is een zielenknijper niet de oplossing ervoor..... Nee, want alleen jijzelf weet wat je voelt en wat de oplossing is... Psychologen praten je over 't algemeen meer aan dan af, of ze stoppen je vol met geestdodende zooi... |
|
|
Dit cafe wordt volgespamt met Pyscho-talk  BB gaat  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ben echt zelf zo blij dat ik jullie heb leren kennen.. Echt, het is mij zoveel waard.. Echt heel erg veel..  |
|
nietmeer Erelid
|
@IkkeJuist en dus is dat geen oplossing..... |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Nou, het is wel duidelijk dat het voorjaar al in de lucht zit in Holland.  Wat een depressieve praat zeg. |
|
Jannick
Oudgediende
Doei BB..  |
|
|
Dag Jannick  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
@Ikke; niemand kan mij helpen, alleen ik kan mezelf helpen |
|
nietmeer Erelid
|
@IkkeDat heb ik nou ook, zou zoveel voor d'r willen doen, om maar te zorgen, dat ze in ieder geval van die migraine afkomt......(weet wat het is, jammer genoeg) |
|
Jannick
Oudgediende
|
|