|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
misschien moeten we Theetje maar met rust laten  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Titi  *Gaat nu echt* |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: @Ikke; niemand kan mij helpen, alleen ik kan mezelf helpen Inderdaad... Maar het voelt zo klote als je zoiets helemaal in je eentje moet oplossen... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Tot morgen..  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: misschien moeten we Theetje maar met rust laten  Misschien wel... Tenzij ze er zelf over verder wil praten  |
|
Ikke
Oudgediende
Doei BB *boink*  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Doegies BB  |
|
Jannick
Oudgediende
Theetje is gewoon een echte schat.. Ik snap niet waar ze zich zo druk over maakt, ook al heeft ze ook problemen, maar ze is echt een prima meid..!  |
|
Ikke
Oudgediende
@Luna: hebbie al 'n koosnaampje bedacht? (om maar even naar 'n vrolijker onderwerp te gaan) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Jannick; er zijn behoorlijk wat mensen die het daar niet mee eens zijn... |
|
nietmeer
|
Zijn de prethaken in deprihaken veranderd? Kom op, wat er ook is, er is altijd meer goeds dan slechts, proost. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@JannickZe is zeker een prima meid, een hele lieve, fijne, goede meid. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Halloo iedereen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: @Jannick; er zijn behoorlijk wat mensen die het daar niet mee eens zijn... Als er 1 iets is wat ik de afgelopen tijd heb geleerd, is het dat het niet uitmaakt hoe anderen over je denken... 't gaat om hoe je over jezelf denkt Maar zelfrespect is een heel moeilijk iets, wat je maar heel moeizaam krijgt |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Jannick
Oudgediende
@TheE, die mensen zijn gewoon dom, vind ik.. Ook al heb je misschien veel mensen die je niet mogen, wij mogen je, en heel erg veel mensen van wmr mogen je, en die personen zijn bij mij nog meer waard dan personen op hetzelfde niveau in het echte leven  !!   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Little Queen: Halloo iedereen  Hoi LQ  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: @TheE, die mensen zijn gewoon dom, vind ik.. Ook al heb je misschien veel mensen die je niet mogen, wij mogen je, en heel erg veel mensen van wmr mogen je, en die personen zijn bij mij nog meer waard dan personen op hetzelfde niveau in het echte leven  !!   Sluit ik me bij aan  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Kom op, wat er ook is, er is altijd meer goeds dan slechts, proost. Helaas lijkt 't soms andersom te zijn... |
|
Jannick
Oudgediende
Ikke..  Hoi LQ..  |
|
nietmeer
|
Wopla, een sambuca, even kijken, wat zit er in de jukebox, uhmmm, heyy, das lang gelee, troika hier, troika daar, knallen maar  |
|
nietmeer Erelid
|
@IkkeJe zegt het precies goed.....lijkt soms zo.....maar als je goed kijkt, zal je zien, dat er meer goede gingen zijn, dan slechte dingen. |
|
Jannick
Oudgediende
Kpuc, kan je me dat nummer sturen?!  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Heey Ikke en Jannick   |
|