|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Jannick; om die reden, om dat gevoel schrijf ik gedichten. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Lessien, morgen haal ik wel wat papier denk ik.. En dan vooral naar de klas te schrijven, reacties, enzo.. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
nietmeer
|
Sjaniek, mailcall. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote LessienElensar: @JannickWat houd je tegen, pak dat pak papier, een pen en ga schrijven.....schrijf alles wat je kwijt wilt, niemand die het kan en hoeft te lezen, is alleen van jou en van niemand anders...... Ik schrijf ook heel vaak dingen op (beter gezegd: ik type ze uit)... 't lucht op en 't helpt om jezelf weer te focussen en perspectief te zien |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Truste queen  |
|
Ikke
Oudgediende
Zo... Weer een nieuw albumpje van Joe Bonamassa binnen... Eens kijken of het wat is (vast wel  ) |
|
Jannick
Oudgediende
Kpuc, stuur even terug, als ik het kopier, dan speelt ie meteen af, ik wil downloaden.. @Ikke, ken je Echo and the Bunnymen?  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@JannickIk heb vroeger ook heel wat papier versleten, met alles op te schrijven, wat me dwars zat, waar ik allemaal mee zat en dat was lekker alleen voor mij, niemand die het ooit gelezen heeft, maar heb later wel gezien hoe ik toen was en hoe ik geworden ben.....moet zeggen, met alles wat ik mee heb gemaakt, vind ik het goed van mezelf, dat ik er zo uitgekomen ben  Tuurlijk niet alleen door het schrijven, maar dat heeft wel zeker een heel stuk geholpen  Hoop dat het voor jou ook gaat lukken   |
|
Jannick
Oudgediende
Lessien, ik begin de laatste 2 weken steeds meer te denken dat schrijven helpt.. |
|
Ikke
Oudgediende
Lessien: 't is af en toe wel interessant om dingen terug te lezen ja... Ik lach mezelf wel eens uit om dingen die ik jaren geleden heb opgeschreven  Gewoon omdat 't nu zo onbelangrijk is en toen 'n heel groot probleem leek... |
|
nietmeer Erelid
|
@JannickAls je niet kan of wilt praten, dan is dat een goede uitlaatklep.....en door dat schrijven moet je erover nadenken...... |
|
nietmeer Erelid
|
@IkkeDat is meestal het geval ja, maar ik had dingen waar ik eigenlijk nooit om heb kunnen lachen en nogsteeds niet kan, waren geen onbelangrijke dingen.....maar ben er wel goed uitgekomen en dat is wat ik belangrijk vind.... |
|
Theetje
Oudgediende
De pijn in mijn hoofd, veroorzaakt door jou. De pijn in mijn hoofd, het wil maar niet weg. De pijn in mijn hoofd, het is jouw schuld. De pijn in mijn hoofd, was dat wat je wilde? De pijn in mijn hoofd, doet het je een plezier?
Zo dat moest er ff uit |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote LessienElensar: @IkkeDat is meestal het geval ja, maar ik had dingen waar ik eigenlijk nooit om heb kunnen lachen en nogsteeds niet kan, waren geen onbelangrijke dingen.....maar ben er wel goed uitgekomen en dat is wat ik belangrijk vind.... Ik heb ook een aantal belangrijke problemen ertussen zitten... Steeds terugkerende problemen, zoals mijn gebrek aan sociale vaardigheden en het niet om kunnen gaan met bepaalde gevoelens bijvoorbeeld, heb ik al heel lang... |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
Ikke..  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
 trusten Jannick;) |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Trusten Jannick! *boink* |
|
Jannick
Oudgediende
*Zingt* Daar vliegt hij uit de troïka met een griezelige kreet De wolven hebben alle aandacht voor die lekkernij.. |
|