|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik ben pleitos ff douchen en batterijen zoeken want kan haast niet meer gamen met dit toetsenbord  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga ff naar bed toe voor ik over een uurtje weer wakker mag worden voor die ***** pil, ik begin die dingen echt te haten, ik krijg er ook een witte tong door   |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@TheE; volgens mij krijg je er ook waanideeën door  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
puppy Erelid
|
@TheE; lol, je quote van daarnet  |
|
Twaggy Oudgediende
|
|
|
Theetje
Oudgediende
maar die was zo moooi  ze staan ook gewoon recht onder elkaar op de vorige pagina, was echt geweldig  |
|
puppy Erelid
|
Ach daar hebben wel meer mensen last van... LuckyMe bv  |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar wie heeft er nou die dreigbrief naar Knoet gestuurd??...  Het is toch wat... dat zelfs een ijsbeertje dat een keer op tv is geweest met de dood bedreigd word en al politie-bescherming moet krijgen... EDIT: Niet te hopen dat dat figuur die die brief gestuurd heeft animal planet in zijn kabel paket heeft... want dan kost het weer een regenwoud aan papier... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Heeft hij al een brief terug gekregen van die ijsbeer? |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hmm hoskeu, die dierenbeschermingsgozer die ervoor zorgde dat ie in het nieuws kwam had in feite toch al een doodsbedreiging geplaatst door te zeggen dat ie net zo goed af had kunnen worden gemaakt? Ik snap de commotie niet echt nu  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Nee... als je bedreigd wordt moet je niet reageren  ... arme ijsbeer... die zit vast helemaal in de stress nou  ...  Wat zou hij er mee willen bereiken??... ik bedoel... politicie kan je proberen het zwijgen op te leggen door ze te bedreigen... maar die ijsbeer zei toch al niet zo veel... hij heeft zich toch ook niet over bepaalde geloven uitgelaten ofzo die Knoet??... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Maar er is toch al besloten dat hij moet inslapen? Of is dat weer veranderd? |
|
Jivebunny
oud moderator
@Hoskeu, ik ben van mening dat iemand die juist graag wil dat Knut weer in de aandacht komt, die brief heeft gestuurd. Ooit bedacht dat een dierenliefhebber die brief heeft kunnen schrijven? |
|
puppy Erelid
|
Sorry dat ik jullie even stoor in dit gesprek maar; IS ER NOG KOFFIE?? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Nog 2 en een half uur en 1 dag en dan is het weer weekend  |
|
nietmeer
|
*komt uit de douche, ziet Pupske, jahaaa, tikkie* |
|
puppy Erelid
|
Quote Kpuc: *komt uit de douche, ziet Pupske, jahaaa, tikkie* Hoe vaak douche jij wel niet op een dag  ;) |
|
Hoskeu Erelid
|
Jive... Dat zou kunnen... maar ik bedoel dat verwacht je toch als dierenliefhebber niet??... als je zo een brief stuurt dat de pers er een spannend verhaal van gaat zitten maken en er wereldnieuws van maakt...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Nog 2 en een half uur en 1 dag en dan is het weer weekend   WOEHIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAHHHOEI...  |
|
nietmeer
|
Mwahh, 1 keer zeker, heb me even geschoren net  |
|
Twaggy Oudgediende
|
*komt uit een andere douche*
*schenkt 2 koppen koffie in* alsjeblaffie Pupske |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Hoskeu: Jive... Dat zou kunnen... maar ik bedoel dat verwacht je toch als dierenliefhebber niet??... als je zo een brief stuurt dat de pers er een spannend verhaal van gaat zitten maken en er wereldnieuws van maakt...  Juist wel hehe. Daarom die brief ook denk ik  |
|
puppy Erelid
|
Dank je Twags, lekker |
|