|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Jive... Ja oke... dat blijkt dan wel weer... maar ik bedoel ik zou het niet verwachten eigenlijk...  We zullen het gaan zien... de hype is er in ieder geval al af... van die Knut... Ik dacht eigenlijk dat ze hem al in hadden laten slapen  ... Mischien is het die dierentuin zelf... die net doet alsof... voor de publiciteit... |
|
nietmeer
|
g'middag mensen  |
|
nietmeer
|
Halootjes allemaal, is er nog koffie?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hoi....   |
|
nietmeer
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
*zucht* Het is niet eerlijk, ik zit nu binnen. Als ik naar buiten kijk zie ik hoe mooi de lucht is en de zon schijnt de hele dag al. Geen wolkje te zien (tenminste vanaf mijn plek door het raam) Mijn motivatie is weer eens nihil  edit:  Janncik |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Hoskeu  Precies, volgens mij is de hype er inderdaad vanaf hihi. Daarom denk ik inderdaad iets of iemand die helemaal niet wil dat Knutje dood gaat, heeft die brief geschreven... Dat is immers de trend van tegenwoordig: Kom zo negatief mogelijk in het nieuws, dat werkt goed voor de publiciteit  |
|
Jannick
Oudgediende
Cootje..    Goh, wat kan die man egoïstisch zijn..  .. Alleen er zit wel ergens een kern van vertrouwen in, in elk mens.. Alleen is het bij hem erg ver te zoeken.. Zodadelijk huisarts.. |
|
nietmeer
|
iedereen,
iemand Kpuc gezien? |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
*komt strompelend binnenlopen* |
|
nietmeer
|
@Jannick, dat las ik ja! Heb ook een berichtje voor je achtergelaten!  Dus je Gym-leraar heeft je gewoon volop mee laten doen?  |
|
nietmeer
|
hey brie, wat drinken? * wacht het antwoord van Brie niet af en schenkt een groot glas cola in * proost  |
|
Jivebunny
oud moderator
Vrijgezellen eten over het algemeen meer brie dan gezellen... That's a fact   Hoi brie |
|
Jannick
Oudgediende
@Cootje, ik maar een beetje achter het veld.. Tot bij het voetbal, toen pijnkreten in mijn voet..  Maar ik ben naar dehuisarts, doeii! |
|
nietmeer
|
Hey Jannick, ik fiets wel ff mee, mag zometeen ook naar de slachtbank  Aimed, ben er nog even, ik fiets morgen even naar de Groeneweg voor wat meer info. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik heb 2 keuzes of naar buiten en het zonnetje in of blijven chatten |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: Hey Jannick, ik fiets wel ff mee, mag zometeen ook naar de slachtbank  Aimed, ben er nog even, ik fiets morgen even naar de Groeneweg voor wat meer info.    |
|
nietmeer
|
@Jannick, succes! Kpuc: Dan moet je de Chili maar niet willen spicen met extra beef! Toch ook sterkte  |
|
Brie Erelid
|
Jive, Ik ben geen vrijgezel, maar ben op en top brie  thnx aimed! daarben ik aan toe.. fysio mat me helemaal af  |
|
nietmeer
|
kpuc, kan je ff online komen plz |
|
Jivebunny
oud moderator
Nee, maar vrijgezellen eten jou blijkbaar vaker dan bezette menschen  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Vaarwel maar weer. Ik ga er vandoor  Van het zonnetje genieten  Fijn weekend allemaal   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik ga denk ik even een fles cola leegdrinken  Heb dorst als een paard  |
|
Brie Erelid
|
Jive, ach ik bekijk het dan maar zo.. ik ben aantrekkelijker voor vrijgezellen  . Wat opzich best logisch klinkt maar toch haha  |
|
nietmeer
|
Ik ben even naar de dok Aimed. |
|