|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik zal je even volgooien Jive  Iemand nog wat anders? We hebben bier en BIER |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote Cootje68:  Volgens mij ga je weer flink over de tong, Brie!  Ik ben blond, ken die gezegde niet  |
|
nietmeer
|
En koffie? 'k moet nog gaan werken... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Blend: Ik zal je even volgooien Jive  Iemand nog wat anders? We hebben bier en BIER bier  |
|
Blend
Oud Moderator
@CootjeMoet je nog beginnen?? Ik moet og 2 uur, minimaal  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Trallalaaaa.. tjeeh ben best wel ongeduldig bezig nu  .. Ik wacht namelijk op Ikke  |
|
nietmeer
|
Quote brie: Quote Cootje68:  Volgens mij ga je weer flink over de tong, Brie!  Ik ben blond, ken die gezegde niet  Over de tong gaan = er word over je gepraat! Was een lekkere dubbele hint eigenlijk! |
|
nietmeer
|
Quote Blend: @CootjeMoet je nog beginnen?? Ik moet og 2 uur, minimaal  Jups, de reserverib keuken is open van 16:00 tot 21:00 uur! EDIT: zit nu als een idoot een flinke stapel pannekoeken weg te stouwen om te voorkomen dat ik over het eten ga staan kwijlen! |
|
Brie Erelid
|
@Cootje, ja dan ga ik over de tong  . Ik weet nog niet of ik het positief of negatief moet opvatten.. maar ja, een wijze man op het forum heeft me ooit verteld dat mensen het hier altijd aardig bedoelen  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Blend: @CootjeMoet je nog beginnen?? Ik moet og 2 uur, minimaal  tjah ik moet om 17.00 nog beginnen  dus 1 biertje kan wel  |
|
Blend
Oud Moderator
@Twaggy (don't need to say more) @CootjeSterkte met werken dan straks, alvast  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Oeh, welke is dat? Kom ik vanavond lekker dineren  |
|
nietmeer
|
@Brie: Letterlijk en figuurlijk! En ja, de meesten bedoelen het hier positief!  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Verrassing ik ga weer gamen  |
|
Blend
Oud Moderator
Jive Neem haar nou eens serieus  |
|
nietmeer
|
Quote Jivebunny: Oeh, welke is dat? Kom ik vanavond lekker dineren  Is een bezorg en afhaal keuken, maar je bent welkom om te bellen! 'k weet niet of we bij jouw kunnen leveren  Waarschijnlijk krijg je dan onze vestiging in EHV. (zijn directe collega's) |
|
Jivebunny
oud moderator
@Blend: Wie heeft er serieus een beurt nodig?  Ik was redelijk serieus, reserverib restaurant, of ben ik nou heel blond? Hmmm klinkt ook goed  Honger  Jammer dat je moet werken  |
|
nietmeer
|
rondje van Blend |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Jivebunny: @Blend: Wie heeft er serieus een beurt nodig?  Ik was redelijk serieus, reserverib restaurant, of ben ik nou heel blond? ik wer ens mar niet van een vent  |
|
Brie Erelid
|
Quote Cootje68: @Brie: Letterlijk en figuurlijk! En ja, de meesten bedoelen het hier positief!  Wie niet dan? |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Twaggy: ik wer ens mar niet van een vent  Ooit geprobeerd? |
|
Blend
Oud Moderator
Jive Voglens mij gaan er weer 2 gesprekken langs elkaar heen  Niet echt een dialoog, maar parallelle monoloog  @Aimed Wat aardig  Zo spontaan, van mij  |
|
nietmeer
|
@Brie: ik praat niet zonder advocaat! (na 3 flessen begin ik pas te lullen!  ) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jivebunny: Quote Twaggy: ik wer ens mar niet van een vent  Ooit geprobeerd? Moet dat dan??  ... Ik probeer het liever niet en hou het wel gewoon bij mijn voor oordelen... |
|
Jivebunny
oud moderator
@Blend oh haha, jij dacht dat ik het tegen Brie had?  Nee, ik had honger toen ik hoorde dat Cootje iets met restaurant en ribs moest doen... In mijn gedachten: restaurant + ribs = kwijl.. zoiets gebeurde er  Op zijn Homer Simpsons' |
|