|
nietmeer
|
@Jive: Geeft niets jongen, ik snapte je!
|
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Hoskeu: Moet dat dan??  ... Ik hou het wel gewoon bij mijn voor oordelen... He bah, ik had gehoopt dat ie had gezegd: Nee, jij wel? En dan had ik kunnen zeggen: Nee, ik ook niet. En dan waren we weer verder gegaan  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Cootje68: Jive: Geeft niets jongen, ik snapte je!
Gelukkig snapt 1 iemand me hier!   Knuffel!!!  Dat mag hier eigenlijk niet oeps!  Foei Jive! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuZe zeggen dat je alles een keer gedaan moet hebben. Nou deze sla ik ook over  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Jive... Quote Jivebunny: He bah, ik had gehoopt dat ie had gezegd: Nee, jij wel? En dan had ik kunnen zeggen: Nee, ik ook niet. En dan waren we weer verder gegaan  Oke... *Hoskeu spoelt even het gesprek terug...* Nee, ik ook niet. EDIT: Uhmm... weer verkeerd... Ik bedoel... Nee, jij wel?? |
|
nietmeer
|
Jive: Hier zijn alle vestigingen en andere info over de ribjes te vinden! link |
|
Jivebunny
oud moderator
Gelukkig zit er een terugspoelknop op  |
|
Jivebunny
oud moderator
Oh hey Spare rib express... *KWIJL* Dank je Cootje  Zo kom ik de laatste paar uurtjes wel door  Dank. |
|
nietmeer
|
Jive, leg wel ff een slabbertje op je bureau...  Geeft minder rotzooi!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: Gelukkig zit er een terugspoelknop op  En gelukkig op andere dingen een doorspoelknop... anders... uhmmm... laatmaar... |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Cootje68: Jive, leg wel ff een slabbertje op je bureau...  Geeft minder rotzooi!  TISSUES!  |
|
Blend
Oud Moderator
@Cootje ze bezorgen bij mij   Shit, nu wil ik eten @HoskeuJa, dat is mooi  Dat doorspoelen dan.... |
|
nietmeer
|
Onze baas zoekt nog een coureur koerier voor de ribjes in Helmond! |
|
nietmeer
|
Quote Blend: @Cootje ze bezorgen bij mij   Shit, nu wil ik eten  Ha ha, had ff op je PP gekeken, maar kon je woonplaats niet vinden! Gelukkig beginnen we steeds verder uit te breiden! |
|
Hoskeu Erelid
|
Nouja... waarom is er geen in Dordrecht??...  Ik krijg honger van deze gesprekken... |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Nouja... waarom is er geen in Dordrecht??... Tja Hos, Hoe dichter bij Dord... vul zelf maar in als je 'm kent  |
|
nietmeer
|
Maare.. 'k moet er vandoor! Omkleden en wegwezen!  Tot morgen  |
|
Blend
Oud Moderator
@CootjeIk zit op dit moment in Westzaan;) Kan die van Zaandam nemen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Quote Hoskeu: Nouja... waarom is er geen in Dordrecht??... Tja Hos, Hoe dichter bij Dord... vul zelf maar in als je 'm kent  Hoe dichter bij Dordt...Hoe minder spareribs eten het wordt??...  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Bier?  |
|
nietmeer
|
Grrr, ik mag vandaag en morgen geen bier nuttigen  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Kpuc: Grrr, ik mag vandaag en morgen geen bier nuttigen  Wat? oef, dat zal moeilijk worden denk ik |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Waarom niet Kpuc?  |
|
Jivebunny
oud moderator
Kpuc: Dan maar krassen?  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Kpuc: Grrr, ik mag vandaag en morgen geen bier nuttigen  Ik heb het gezien, de koersen dalen.  |
|