|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Gitte: Quote Hoskeu: Helemaal geen auto...  Is dat de tegenpool van een dikke auto??  ... Is hij daar op geselecteerd??  ...  Nee daar is hij niet op geselecteerd. en hij heeft net zo weinig/veel geld als ik. het is gewoon degene waar ik het meest van houd. en mij maakt het niets uit of hij rijk of arm is, en of hij wel of geen rijbewijs/auto heeft. het is gewoon mijn lief. Uhmmm... ik doelde op wat anders... dacht dat bij mannen een dikke auto niet over geld ging??  ...;) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuDan proberen we elkaar weer van hetzelfde te overtuigen  Zoals gewoonlijk;)  Of moeten we nog ff doorgaan   |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Hoskeu: Quote Gitte: Quote Hoskeu: Helemaal geen auto...  Is dat de tegenpool van een dikke auto??  ... Is hij daar op geselecteerd??  ...  Nee daar is hij niet op geselecteerd. en hij heeft net zo weinig/veel geld als ik. het is gewoon degene waar ik het meest van houd. en mij maakt het niets uit of hij rijk of arm is, en of hij wel of geen rijbewijs/auto heeft. het is gewoon mijn lief. Uhmmm... ik doelde op wat anders... dacht dat bij mannen een dikke auto niet over geld ging??  ...;) dan ben ik helemaal de draad kwijt |
|
Blend
Oud Moderator
@Gitte Dikke auto, kleine plasser Kleine auto, grote plasser Geen auto, au.... Zoiets bedoelt hij denk ik  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Gitte Dikke auto, kleine plasser Kleine auto, grote plasser Geen auto, au.... Zoiets bedoelt hij denk ik  hmmmm.... dat gedeelte zit helemaal goed. perfect zelfs.... hahaha |
|
Blend
Oud Moderator
Gitte Ik hoefde niet perse een bevestiging of uitleg hoor  Maar fijn dat het goed zit  of ligt.. Ik moet echt proberen het niveau wat hoger te houden *zucht* |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Geen Auto! |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Gitte Ik hoefde niet perse een bevestiging of uitleg hoor  Maar fijn dat het goed zit  of ligt.. Ik moet echt proberen het niveau wat hoger te houden *zucht* tja, jullie beginnen toch erover? |
|
Blend
Oud Moderator
Gitte Ja ik weet het  Ik gaf ook al aan dat ik meer op het niveau moet letten  Waar blijft de zonneschijn eigenlijk  is nog redelijk bewolkt hier  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Waar blijft de zonneschijn eigenlijk  is nog redelijk bewolkt hier  hier ook. zwaar bewolkt... *zucht* denk erover om vrijdag vrij te nemen... lekker van de 20 graden genieten... |
|
Blend
Oud Moderator
Gitte Als het van de week nog mooi wordt heb ik sterk de neiging om ff naar het strand te gaan  Anders maar in de tuin zitten, ook lekker  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik zit te wachten op mooi weer... Het weer was afgelopen week zo slecht  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik zit ook te wachten op mooi weer, lekker naar het strand  |
|
heraux Oudgediende
wie komt eens mijn room bekijken..
er is thee, koffie.. vlaai.. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Gitte: Quote Blend: Gitte Dikke auto, kleine plasser Kleine auto, grote plasser Geen auto, au.... Zoiets bedoelt hij denk ik  hmmmm.... dat gedeelte zit helemaal goed. perfect zelfs.... hahaha Daar doelde ik op idd...;) Als ik in cafe op een potentieel slachtoffer afstap doe ik altijd of ik geen auto heb... dan verzwijg ik altijd liever even die grote bak voor de deur...  (Sorry blend... ik zal proberen weer wat niveau aan te houden...  ) |
|
heraux Oudgediende
Grote bak, drie wielen.. die vind ik ook cewl |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Goeiesmiddags iedereen   |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuWat nou als je 2 auto's hebt?? Ik ben altijd op de fiets, met zo'n wielrenners-klemmetje. Zodat de broekspijp niet tussen de ketting komt, uhu;) |
|
Zwelgje Erelid
hoi LQ |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hoi Queentje  Alles goed? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Heey Gitte  , Jannick   en Kriebeltje  Kom net terug van het winkelen  , heb een nieuwe broek gekocht  |
|
Zwelgje Erelid
nog 2,5 uur. geen zin meer.... |
|
Zwelgje Erelid
Quote Little Queen: Heey Gitte  , Jannick   en Kriebeltje  Kom net terug van het winkelen  , heb een nieuwe broek gekocht  oooooooooooooooooooh, wat voor een? |
|
nietmeer
|
Goeie morgen deze... middag.... |
|