|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu... Nee, hij was erg aardig en zei dat het geen longontsteking zou worden.. @ Kriebeltje.. Ja idd.. Als het wel pfeifer is dat moet ik een zeker persoon op de hoogte stellen  En dan moet ie zich ook laten conteroleren  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Liz87: @ Kriebeltje.. Ja idd.. Als het wel pfeifer is dat moet ik een zeker persoon op de hoogte stellen  En dan moet ie zich ook laten conteroleren  oei... niet leuk! we gaan duimen voor iets dat niet ernstig en besmettelijk is! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Haj Gitte    (beetje laat maar ja, je kent het gezegde  ) |
|
Liz87 Erelid
|
Thanks Gitte! |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cee-N-Cee: Haj Gitte    (beetje laat maar ja, je kent het gezegde  ) yup! geeft niet hoor! ben heel geduldig.... |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
@lizz: Hmm, dat zal die persoon dan niet zo heel leuk vinden, maar dat is het risico.  Ik hoop in ieder geval voor je dat het meevalt, iets van een zeurderig griepje ofzo.  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Liz87: Thanks Gitte! your welcome! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Gitte: Quote Cee-N-Cee: Haj Gitte    (beetje laat maar ja, je kent het gezegde  ) yup! geeft niet hoor! ben heel geduldig.... Dat is een eigenschap die ik wel kan waarderen  Ik ga zo maar eventjes wat kokkerellen |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: @lizz: Hmm, dat zal die persoon dan niet zo heel leuk vinden, maar dat is het risico.  Ik hoop in ieder geval voor je dat het meevalt, iets van een zeurderig griepje ofzo.  Hoop het ook  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cee-N-Cee:
Ik ga zo maar eventjes wat kokkerellen Wat ga je maken? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Liz... Als ze het maar snel vinden en op kunnen lossen wat het is... anders loop je straks nog een probleem met je geboekte vlucht enzo...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... Als ze het maar snel vinden en op kunnen lossen wat het is... anders loop je straks nog een probleem met je geboekte vlucht enzo...  Oeps,ja daar had ik nog niet eens aan gedacht  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik denk dat ik maar gewoon lekker makkelijk wat snert opwarm, met wat geroosterde broodjes erbij, ik heb al niet zo heel veel tijd en om in mn eentje een 5sterren maal te maken  Snert is eenvoudig doch voedzaam en ook nog eens lekker  30 minuten tot ik weg moet  ik ga er maar es vandoor dan.. doeg iedereen   |
|
nietmeer
|
Hoi allemaal
Doei CnC
(we wisselen elkaar wel lekker af vandaag heh...) |
|
Kriebeltje Erelid
|
Doei Bommetje  Werkse en succes  |
|
Zwelgje Erelid
doei!  |
|
Liz87 Erelid
|
Ciao Ciao C;)!   |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Oeps,ja daar had ik nog niet eens aan gedacht  Zou wel een zware tegenvaller zijn als dat in gevaar komt  Ik hoop echt dat het meevalt.  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Oeps,ja daar had ik nog niet eens aan gedacht  Sorry... ik krijg altijd het verwijt dat ik te praktich en klinisch denk... |
|
Liz87 Erelid
|
Tot hoe laat moet je werken Kriebeltje? |
|
Hoskeu Erelid
|
dag dag CnC...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Oeps,ja daar had ik nog niet eens aan gedacht  Sorry... ik krijg altijd het verwijt dat ik te praktich en klinisch denk... Hihi.. Nou, daar is niets verkeerds aan.. Ik wil er eigenlijk gewoon niet aan denken    Als m'n reis in gevaar komt word ik gek  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Tot hoe laat moet je werken Kriebeltje? Tot half 5 officieel, maar ik denk dat ik misschien even blijf plakken. Dan thuis eten koken, en vanavond lekker verder werken...  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
hallo mensen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Oeps,ja daar had ik nog niet eens aan gedacht  Sorry... ik krijg altijd het verwijt dat ik te praktich en klinisch denk... Hihi.. Nou, daar is niets verkeerds aan.. Ik wil er eigenlijk gewoon niet aan denken    Als m'n reis in gevaar komt word ik gek  Ik hoop daarom dat het geen feifer is... want hoelang kan je daar last van houden??... |
|