|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Tot hoe laat moet je werken Kriebeltje? Tot half 5 officieel, maar ik denk dat ik misschien even blijf plakken. Dan thuis eten koken, en vanavond lekker verder werken...  Thuis verder werken? Dat is idd de man met de hamer waard  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Thuis verder werken? Dat is idd de man met de hamer waard  Tsjonge... wat een fanatiekeling zeg...  |
|
nietmeer
|
Pfeiffer? das tussen een half jaar en een leven, ongeveer...... (tenzij je het voor je 5de (ongeveer) krijgt, dan merk je er niet eens wat van) @Kriebeltje: pffff... zulk leuk werk dan? dat je er thuis mee verder gaat? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Tot hoe laat moet je werken Kriebeltje? Tot half 5 officieel, maar ik denk dat ik misschien even blijf plakken. Dan thuis eten koken, en vanavond lekker verder werken...  Thuis verder werken? Dat is idd de man met de hamer waard  Tja, ik zit toch met mijn deadline voor vrijdag. Nu hoef ik mij niet te haasten, maar op het moment werk ik liever rustig door, dan in korte tijd heel hard. Ik kan het toch niet van me af zetten.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Liz en Muad Je hebt enorm veel verschil in de zwaarte van Pfeifer. Sommige mensen hebben het, maar merken er bijna niks van. Andere liggen een jaar lang bijna alleen maar op bed. |
|
nietmeer
|
Dat zeg ik, als je het voor je 5de (ongeveer) krijgt, merk je er niks van, en heb je er nooit meer (veel) last van, ook niet na herhaalde bloodstelling (je bent immuun dus...) en het zwaarste geval ben je je hele leven aangetast.... (beetje zwaar woord aangetast, maar weet ff zo snel geen betere term) |
|
Blend
Oud Moderator
@Muad Leeftijd is niet altijd de doorslaggevende factor, maar idd jongere mensen hebben er minder last van over het algemeen. Zelf ook gehad, vandaar  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hallo iedereen   ff om mee te lulen ik heb volgens mij noooit pfeifer gehad |
|
Liz87 Erelid
|
Laten we het over iets leuks hebben.. Hier word ik niet echt vrolijk van! Ik hoop van  te dat ik het niet heb.. Nog mensen met leuke plannen vanavond? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Nee  |
|
Blend
Oud Moderator
Voor vanavond niet, maar voor donderdag wel  Vanaavond ga ik stuk van mijn bed afzagen  |
|
nietmeer
|
ik ga weer trainen vannaaf.... |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend en Muad... Goed bezig heren... praat dat arme meisje even in een wak zou ik zeggen...  Altijd bereid om te helpen... desnoods van de wal in de sloot... of van de regen in de drup...  |
|
nietmeer
|
|
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Liz87: Laten we het over iets leuks hebben.. Hier word ik niet echt vrolijk van! Ik hoop van  te dat ik het niet heb.. Nog mensen met leuke plannen vanavond? Eten bij schoonouders! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Nee  Saai  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Misschien kom ik nog even op MSN  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuAch, je ziet wat voor effect het heeft, ik kan nog steeds redelijk meekomen met de rest  Haak soms af waar andere doorgaan, andere haken soms af als ik doorga  Kwestie van vraag en aanbod...geven en nemen, niet alles is te verklaren..wel door te geven. Geen idee waar het naartoe gaat, maar we komen er wel. |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar wat ziet mij oog??...  ik mag weer naar huis!!!  Tot morgen luitjes... braaf zijn allemaal... geen dingen zeggen hierzo die ik ook niet zou zeggen...   |
|
Kriebeltje Erelid
|
|
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Hoskeu: Maar wat ziet mij oog??...  ik mag weer naar huis!!!  Tot morgen luitjes... braaf zijn allemaal... geen dingen zeggen hierzo die ik ook niet zou zeggen...   tot morgen! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Misschien kom ik nog even op MSN  Ok...  |
|
Liz87 Erelid
|
Doeiii Hoskeu!  Doeii Kriebeltje..  |
|
nietmeer