|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Bommetje!!!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hey knalletje  Hoe is t? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Druk, beetje dan. Ben mijn afstudeerverslag overhoop aan het gooien.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Altijd leuk  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Sterkte Kriebel, dat heb ik gelukkig net achter de rug  Is een hele 'leuke' periode zullen we maar zegge  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
damn.. ooit iemand een leesverslag gemaakt over phileine zegt sorry? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Foei Hoskeu  Nu jaag je weer mensen weg  Ik heb me gisteravond nog wel gedouched...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ach, het zit wel snor. Kan me er niet te druk om maken. Heb al gesprekken gehad met mijn begeleiders die zich wel in mijn situatie kunnen inleven en daarom wat meegaander zijn.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ach, bah, ik moet over een uur en 10 minuten vertrekken richting de KPN *bijt nagels*, ben een beetje zenuwachtig wel.. Eerste keer is altijd een beetje eng  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: damn.. ooit iemand een leesverslag gemaakt over phileine zegt sorry? Saaie film, nee ik heb er geen leesverslag van gemaakt, kreeg wel de keuze maar t leek me maar niks  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Ach, bah, ik moet over een uur en 10 minuten vertrekken richting de KPN *bijt nagels*, ben een beetje zenuwachtig wel.. Eerste keer is altijd een beetje eng  Succes met je nieuwe baan |
|
Hoskeu Erelid
|
CnC... Voor het eerste gaan werken??... Whoei... dat is altijd moeilijk... ik voel me dan altijd zo dom... want dan weet je nog niets...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: CnC... Voor het eerste gaan werken??... Whoei... dat is altijd moeilijk... ik voel me dan altijd zo dom... want dan weet je nog niets...  Idd, klopt ja  ik heb me er al op ingesteld dat ik er met zware hoofdpijn vandaan kom (zoveel nieuwe dingen) Ik hoop dat t goed gaat, doe morgen wel verslag van vandaag op mn blog @Kriebeltje, dank  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
*zzz* Goedenmiddag! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Schoonheid!!!  Hoe was het bij den Doktor? |
|
Liz87 Erelid
|
@ Kriebeltje.. Wel ok.. Heb gelukkig geen bronchitis en ik hoef niet bang te zijn voor longontsteking.. Morgen even bloed laten prikken voor t 1 en t ander... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hmm ik ben benieuwd. Hou ons op de hoogte...  Konden ze nog een beetje schatten was het kon zijn?  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Hmm ik ben benieuwd. Hou ons op de hoogte...  Konden ze nog een beetje schatten was het kon zijn?  Nee niet echt.. Ik denk zelf iets van gewoon een griep en bloedarmoede.. En heel misschien pfeifer.. Maar dat hoop ik niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Liz87: *zzz* Goedenmiddag! Hey schat   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Liz87: *zzz* Goedenmiddag! Hey schat   Hoi hoi! Hoe issie? Beetje de zenuwen? Nog hoofdpijn?  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
hallo iedereen!  was ik weer. nog 1,5 uur te gaan en dan mag ik weer naar huis! |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Wat zei de dockter... kijk het maar eens 14 dagen aan... als het dan niet erger is geworden kom je nog maar eens terug... Dat zegtie bij mij altijd als ik eens een keertje ga... (ik heb al een jaar geen huisarts meer dus nu wordt het moeilijk...  ) |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Nee niet echt.. Ik denk zelf iets van gewoon een griep en bloedarmoede.. En heel misschien pfeifer.. Maar dat hoop ik niet  Ik hoop voor je dat het geen Pfeifer is, dat zou wel vervelend zijn. Griep en bloedarmoede is beter wat tegen te doen. Of mee om te gaan in ieder geval.  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Nee niet echt.. Ik denk zelf iets van gewoon een griep en bloedarmoede.. En heel misschien pfeifer.. Maar dat hoop ik niet  Oei... pfeifer is niet zo handig met een geboekte vlucht enzo...  Ik hoop dat ze het snel vinden... en er snel wat aan kunnen doen...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Liz87: Quote Cee-N-Cee: Quote Liz87: *zzz* Goedenmiddag! Hey schat   Hoi hoi! Hoe issie? Beetje de zenuwen? Nog hoofdpijn?  hoofdpijn is wel weg, ben nu zenuwachtig  Ik hoop t beste voor je meid, ik heb zo af en toe ook wel es bloedarmoede gehad  |
|