|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Natte pikachu* |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Jannick, ik dacht dat je naar school ging?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
aimed, jazeker ik ben aangenomen  Gisteren voor t eerst gewerkt... was een beetje een ongewone dag gisteren.. staat wel erges in mn blog O.o" |
|
nietmeer
|
hehe Jannick geniaal ben ik he  heb altijd al een gemiddeld IQ gehad  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieEn dat willen we natuurlijk niet hebben, dat je weggaat  Maar aan de andere kant, wat ga je anders doen tot 1 uur  |
|
nietmeer
|
@CnC: inderdaad, maar jij bent zeker vooral 's avonds online....
Hoe gaat ie met je? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Die ander en Kriebeltje, lees me blog.. Naar school ging vandaag niet door de sectordirecteur en andere dingen.. |
|
nietmeer
|
lekker, gefeliciteerd Cee-N. en hoe was de ontvangst  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Woehoeeeeeeeeeeeeeee volgens mij doet mn foto het op mn pp |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Muad, ik ben de hele dag sporadisch online, maar vooral s avonds ja.. al zal dat deze week en komende week niet meer lukken omdat ik s avonds moet werken  aimed, ging wel, in 1 uurtje 30 euro verdient, dat is altijd een leuke binnenkomer als 18 jarige zijnde  |
|
nietmeer
|
mwa... 30 euro per uur... damn... Das pas een leuk loontje... alleen jammer dat het maar voor 1 uur was (maak ik uit je post op...) |
|
Blend
Oud Moderator
@Brie hij doet het, maar die foto kende ik al  Wil je ook iets liefs zien? klik |
|
nietmeer
|
@Cee-N-Cee, zeker te weten, hopen dat dat je uurloon wordt mag je binnen 5jaar alweer met pensioen  . @Brie, oh je ziet er op die foto zo sexy uit, wrom heb je die niet doorgestuurd  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
aimed, was t maar waar, ik verdien eigenlijk 6.75 bruto, gaat een paar cent vanaf, dan nog 3 euro nog wat reiskostenvergoeding. Ik heb officieel 4 uur gewerkt, maar in de praktijk maar 1 uur, vandaar die 30 euro  in t vervolg moet ik wel 4 uur per avond werken, dat is uiteindelijk ook wel 30 euro per keer maar dan wel uitgesmeerd over de volledige 4 uren  |
|
nietmeer
|
@Blend: aaaaw. Hamstertje balen dat die stronk niet in z'n wangzakken past @CNC: hmmm... dat klinkt weer wat minder zonnig.... |
|
nietmeer
|
@Cee-N, oh, maar toch lekker p.s. je foto doet het niet meer  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
aimed; omdat jij nog steeds een foto naar mij moet sturen  |
|
nietmeer
|
Ik ga maar weer eens proberen iets nuttigs te doen... Spreek jullie allemaal later  |
|
Blend
Oud Moderator
@muad Ja  ;) Dus nu weet je wat je moet doen als je geen brocolli lust  Een blik vol hamster kopen  |
|
nietmeer
|
@Brie, niet zo hard dan willen zij allemaal ook een foto. jij krijgt er heus wel eentje engel van me  |
|
nietmeer
|
@Blend: Hamstereeeeeeeeeeeeeeeen erhem... ehm... sorry... dat krijg je ervan als je 5.5 jaar bij de appie hebt gewerkt..... Ik hoef geen foto van je hoor, Aimed |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
aimed, ik ben ff naar een nieuwe foto aan het kijken, vandaar  Muad, later jong   |
|
nietmeer
|
muad krijg je ook niet  alleen knappe meisjes zoals Brie  edit: Laters Muad |
|
nietmeer
|
Cee-N, zet er een foto van KPN neer edit: ik ga even wat te eten regelen, ben zo terug |
|