|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Zooo, ben ik weer  . Heb tot 1 uur nix te doen  |
|
nietmeer
|
hey Brietje  leuk je weer te zien  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
hai Brie!  |
|
Brie Erelid
|
Heey aimed, gitte  . Aimed, ik krijg nog n foto van jou  ! |
|
nietmeer
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieTot 1 uur niks te doen??  Wat een luizeleven weer  |
|
Brie Erelid
|
paar dagen terug issie nog wel hier geweest, heb m daarna ook niet meer gezien  |
|
Zwelgje Erelid
geen idee, waarschijnlijk druk aan t werk? |
|
Brie Erelid
|
@Blend, zeker! Ik had eigenlijk van 10 tot kwart over 2 les.. nu heb ik dat ook, maar van kwart voor 11 tot 1 uur heb ik tussenuren  Edit: en ik heb morgen en overmorgen nog vrij ook  |
|
Zwelgje Erelid
Quote brie: @Blend, zeker! Ik had eigenlijk van 10 tot kwart over 2 les.. nu heb ik dat ook, maar van kwart voor 11 tot 1 uur heb ik tussenuren  Edit: en ik heb morgen en overmorgen nog vrij ook  echt een luizenleventje... geniet ervan! |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Pang Chid, ik heb echt geen zin in werken...  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieWooh  En dat noemen ze school  |
|
Brie Erelid
|
Maarrr, mensen! Ik heb dit ook wel een beetje verdient hoor. Heb net héle drukke tentamenweek gehad, met 9! tentamens. Ik zit nu in mn examen-voorbereid-periode. Dan valt er gewoon veel uit.. en ik heb zo hard geleerd eerder, dat ik nu nix hoef te herkansen  |
|
nietmeer
|
hey zijn er nog schakers hier? ik begin het een beetje saai te vinden om maar tegen 1 WMR'er te spelen. edit:@Brie en meid, hoe is het gegaaan met je tentamens, zitten er voldoendes bij  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Wie wil je schaken dan>?  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieNou wat een drukte  Ik heb tentamenweken (gehad gelukkig) van 18 tentamens in 1,5 week. 2 tentamens per dag, gewoon gaan!!  |
|
nietmeer
|
ik heb al met christine geschaakt en die was matig  maak anders een profiel aan op: www.spelpunt.nl |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ouch, die ken ik ja. Een week of zo lang, 3 tentamens per dag gehad ooit  ... Als het voorbij is ben je weet ik zeker super blij en opgelucht, ook al heb je misschien niet alle tentamens heel goed gemaakt of zo hehe. |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik laat mij niet door jou schaken denk ik  |
|
nietmeer
|
pfff... en ik maar klagen als ik 6 tentamens had in een week....
@Aimed: ik ga niet tegen jou schaken hoor... Ik ken het toch niet... |
|
Brie Erelid
|
@Blend, Jaa, ik had ook maar 4 dagen daarvoor hoor, dus dat was ook 2 of 3 per dag  Aimed, Ja ging superrrr goed  . Geen één onvoldoende  ! En ga nog met allemaal voldoendes mn examen in ook  |
|
nietmeer
|
hey Jive, hoe is het. Heb je het gehoord er is een zeldzame familielid van je gespot  @ Brie: ik ben trots op je houden zo, en hopen dat je je diploma haalt met dikke 8en en 9s  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hoooooi..  Ik ben er weer..... |
|
Brie Erelid
|
Hee jannickkk  aimed, nou das wel heeeeel ambitieus  allemaal 7s moet wel lukken denk  |
|
Zwelgje Erelid
hoi Jannick |
|