|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
hahaha, we waren maar met zijn 4en. Ik was waarschijnlijk die gene achter de kassa  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Werkze! Doeii doeii   ;) |
|
puppy Erelid
|
Ik hoop t ook lizz  Doeii Kriebsie  |
|
nietmeer
|
oh nou weet ik het weer "denk ik" jij was dat sexy vrouwtje achter de kassa met een JLO figuur en een $$-ketting om je nek  @ Kriebel, werk ze  |
|
puppy Erelid
|
ja die ja   |
|
nietmeer
|
OH, hoe heb ik jou kunnen vergeten  zo'n persoon vergeet ik niet zo snel  |
|
puppy Erelid
|
Als je nog een keer in de winkel komt zal ik je wel met kaneelstokjes bekogelen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Puppy  Hoe staat het ermee, moet je niet in de zon zitten?  |
|
puppy Erelid
|
Quote Blend: Puppy  Hoe staat het ermee, moet je niet in de zon zitten?  Nou eerlijk gezegd zat ik daar al aan te denken Blend... Kan wel een beetje kleur gebruiken  |
|
Blend
Oud Moderator
 Ik kan gedachten lezen  Als ik niet hoefde te werken, wist ik het wel;) Dan zou ik nu nog slapen waarschijnlijk  , maar als ik wakker was ging ik heerlijk in de tuin zitten  |
|
nietmeer
|
@puppy, dan heb jij pech, dan koop ik mijn kaneelstokjes wel bij de xenos in Hoog Catherijne (binnestad Utrecht)  |
|
puppy Erelid
|
@Blend; Ik heb nog een hele middag met de jongens voor de boeg, ben blij dat ik het nog even rustig aan kan doen  |
|
puppy Erelid
|
hehe, nu dat ik zeker weet dat ik op mijn werk weer veilig ben  kan ik met een gerust hart weer wat gaan doen hier  |
|
Blend
Oud Moderator
@puppyNog even rust, wat energie bijtanken en dan de hele middag drukke kindjes  Die zullen ook wel opgelaten zijn door het weer, heb ik zo'n vermoeden  |
|
nietmeer
|
@puppy, hmmm ik denk dat ik toch maar bij jou langs ga, want jou met een gerust hart je werk laten doen gaat boven mij petje;) @Blend, hey ga jij maar lekker in de tuin zitten en je beroep uitoefenen  |
|
puppy Erelid
|
@Blend; ja meestal zijn er wel wat spelertjes over de vloer en vanmiddag moet de oudste nog zo'n "fijne" sterioprik  |
|
puppy Erelid
|
aimed; wanneer kom je weer? Dan kan ik me alvast bevoorraden  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Mensen, ik ben weg... School? |
|
nietmeer
|
hehe, ik kom als jij heeeeeel erg druk aan het werk bent, en neem alle dozen met kaneelstokjes mee zonder te betalen maar dat blijft tussen ons;) |
|
puppy Erelid
|
Nou mensen ik ga er vandoor  Misschien tot later  |
|
nietmeer
|
doei doei  |
|
Blend
Oud Moderator
Aimed Oh ja, in mijn profiel staat nog beroeps werkloze  Ik heb nu wel een baan  Moet ik nog ff aanpassen, maar mijn werk zou in principe wel buiten gedaan kunnen worden. Laptop met draadloos internet  Af en toe naar binnen lopen voor wat papierwerk  |
|
nietmeer
|
ik heb ook een baan die ik buiten zou MOETEN doen. maar ik zit vooral binnen achter de computer  ik hoef waarschijnlijk niet te zeggen op welke site(s)  |
|
nietmeer
|
hey muad onze barman is er ook weer |
|