|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Jannick: Blog geleest?  Yups...!Ik hoop dat je minder zenuwachtig zal zijn, en dat het allemaal goed komt!!  |
|
Liz87 Erelid
|
Hey Kriebeltje  Was wel OK.. Pijnlijk en 5 buisjes bloed minder in mn lichaam  |
|
nietmeer
|
@ puppy, ja ik was er wel, maar moest daarna werken  was wel leuk op het werk daar niet van  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
haallo ik ken jou niet aangenaam kennis te maken KairA gelukkigst meisje op de wereld |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hmm  , dan zou ik vandaag geen alcohol gaan drinken of zware dingen gaan doen  Ik was na drie buisjes bloed en 2 biertjes al de weg bijna kwijt. Doe rustig aan  |
|
nietmeer
|
hey KairA, aangenaam kennis te maken.  ;) |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
aimed; Bij mij in de winkel bedoel ik...
|
|
nietmeer
|
jah, volgens mij wel. ik was er rond half 12 als ik het me nog goed herinner  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Hmm  , dan zou ik vandaag geen alcohol gaan drinken of zware dingen gaan doen  Ik was na drie buisjes bloed en 2 biertjes al de weg bijna kwijt. Doe rustig aan  Haha.. Ik Alcohol..  Het enige wat ik de laatste dagen drink is, Thee, thee, juice, Multivitamine, thee en thee  |
|
puppy Erelid
|
aimed; Dan moet je me gezien hebben  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Cola..  |
|
nietmeer
|
uhm, srry heb even wat gepakt, afgerekend en ben als een speer naar het station gegaan  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Verstandig. Probeer ook wel veel energie binnen te krijgen. En dan niet Big Mac ofzo, maar ijzer en koolhydraten ofzo.  |
|
puppy Erelid
|
Dan heb je bij mij afgerekend  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
gezellig hier lekker druk....
|
|
puppy Erelid
|
@Kaira; waar was je nou in eens?  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Verstandig. Probeer ook wel veel energie binnen te krijgen. En dan niet Big Mac ofzo, maar ijzer en koolhydraten ofzo.  Net 3 beschuitjes met Appelstroop gegeten  Heerlijk  Hoe issie met jou? Lekker geslapen? |
|
nietmeer
|
kan wel, maar weet het echt niet meer  , heb gister veel mensen moeten bekijken en vooral de mensen die een bekeuringkje mochten innen  daar was jij niet bij volgens mij  |
|
puppy Erelid
|
Quote aimed: kan wel, maar weet het echt niet meer  , heb gister veel mensen moeten bekijken en vooral de mensen die een bekeuringkje mochten innen  daar was jij niet bij volgens mij  Nou weer lekker veel indruk gemaakt  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: ... Nee, ik zat de hele nacht nog half op het forum (in mijn slaap dan). Was niet echt comfortabel. Ik had vanmorgen weer 4 wekkers nodig om mijn bed uit te komen... niet fijn.  Maar ik ben nu redelijk fit, hoop dat de verkoudheid niet doorzet. Wanneer krijg je de uitslag?  |
|
nietmeer
|
 ik heb het druk gehad maar niet echt indruk gemaakt volgens mij, moest bij een rollerbank aanwezig zijn, ongeveer 20-40 boetes uitgedeeld en een paar scooters inbeslag genomen voor de sloop. indruk wat is dat |
|
puppy Erelid
|
Hoe kan je mij nou over het hoofd zien  |
|
nietmeer
|
dat is wat ik me ook afvraag  |
|
nietmeer
|
het was om die tijd niet zo druk en er stond iemand achter de kassa en de voorraad bij te vullen  dat weet ik nog wel  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Kriebeltje...Aahw, dat is niet zo mooi dat je niet echt lekker hebt geslapen..  Ik hoop dat ik vrijdag de uitslag heb, en anders maandag.. |
|