|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Aimed Je was toch in opleiding, dacht ik een keer opgevangen te hebben. Maar ik kan er ook compleet naast zitten, wat wel vaker gebeurd trouwens  |
|
nietmeer
|
oh ik heb ook meegewild naar het bowlen  maar jullie gaan op 28 april  |
|
nietmeer
|
damn... Ik word al gezien voor ik zelf door heb dat ik er ben... Ook hoi  |
|
nietmeer
|
@ Blend,
klopt helemaal, maar ik ben agent in opleiding die stage moet lopen om de zoveel tijd(je kan het gewoon werken noemen, want ik moet gewoon de gekste dingen doen die een stagiare niet hoeft te doen);) |
|
nietmeer
|
yo onze barman is er weer  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote aimed: oh ik heb ook meegewild naar het bowlen  maar jullie gaan op 28 april  hoezo ik verander snel van onderwerp;)  Ik kom helaas ook niet bowlen  edit: Owh, ik was weer eens te snel met oordelen  |
|
nietmeer
|
ik moet op vrijdag 27 april in Apeldoorn zijn bij de politie'dokter' voor medische keuring ofzo, en zaterdag 28 april heb ik een voetbalwedstrijd in G'chem  edit:  |
|
nietmeer
|
Tapper.... hm... vind barman toch beter klinken... drankje dan maar? heb dalijk pauze, dus je moet wel snel zijn met bestellen.... |
|
nietmeer
|
oh ok, doe maar een red bull, wie weet krijg ik zo vleugels  en doe Blend en Liz ook maar wat  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik zit de 28ste waarschijnlijk ergens op het strand op Texel. Als ik niet op het strand zit ben ik in ieder geval ergens op Texel te vinden  Als het net zulk weer is als nu  Dan ben ik erg gelukkig  Kijk er nu al naar uit  |
|
nietmeer
|
*Gooit Aimed een red bull toe*
dat moeten ze dan wel zelf ff bestellen... zet het wel op jou rekening... |
|
nietmeer
|
huh wat voor weer is het nu? ik zit in een ondergrondse ruimte en ben daar aan het werk en moet wat 'crimineeltjes' bewaken  maar ik zie geen daglicht *bedankt Muad voor de Bull* neem zelf ook wat  |
|
Blend
Oud Moderator
 Dat zal er wel ingaan  |
|
nietmeer
|
geen alcohol Blend
edit: maar hoe ziet het er buiten uit? |
|
nietmeer
|
Biertje Blend? ok... *Zet tap aan, en tapt een kan schuim* *gooit schuim weg* *tapt een biertje voor Blend* *Neemt zelf een kan koffie* Cheers  Het weer van vandaag: Blauw, blauwer blauwst en een graad of 16-19, dacht ik.... |
|
nietmeer
|
ik denk dat ik maar even naar boven wandel om te kijken hoe het weer is, regel eerst een vervanger  |
|
nietmeer
|
Moooi, pauze met taart, laters allemaal |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je Muad  Ja, mijn drang naar bier wordt aangewakkert doro jouw avatar  Aimed Niet gaan kijken, want dan wil je helemaal niet meer werken  |
|
nietmeer
|
hmmm, ik wil inderdaad niet meer werken  , maar die mooie vrouwen die hier op het bureau lopen zorgen dat ik toch liever blijf  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
hai allemaal, doei Muad! |
|
nietmeer
|
hey Gitte, hoest meisje  |
|
Zwelgje Erelid
aardig goed, moet nog 1 dag en 6,5 uur werken en dan heb ik weekend. heb vrijdag lekker vrij genomen. |
|
Blend
Oud Moderator
Goed bezig Gitte  ik ben vrijdag ook vrij, van mijn werk dan, want heb nog wel wat in de planning staan  |
|
nietmeer
|
ik ben nooit vrij |
|
Zwelgje Erelid
@ Blend: ik ook helaas. moet langs de bank om mijn nieuwe passen op te halen en daarna kleren wassen, de winterkleding een beetje wegruimen enz... |
|