|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*Loopt binnen springt op de bank zet de tv aan om the police academy te kijken* Hoii iedereen   wie wil erbij me zitten en samen emt mij The Police academy kijken? |
|
nietmeer
|
doeg Thee, truste |
|
nietmeer
|
@Mier, police acedemi? welke net? |
|
nietmeer
|
Quote mier: *Loopt binnen springt op de bank zet de tv aan om the police academi te kijken* Hoii iedereen   wie wil erbij me zitten en samen emt mij The Polica academi kijken? HOI MIER |
|
Mier Oudgediende
Op Veronica Aimed begon om half 9 Hoi hans   |
|
nietmeer
|
@Mier, laat maar zitten, ik ga zo ff samenvattingen van afgelopen weekend kijken, altijd leuk op een saaie maandagavond  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ben ik weer   |
|
Mier Oudgediende
@ Aimed ach ja kan ook  ik kijk ook maar half hoor ik heb ze wel op video ergens  |
|
nietmeer
|
kan iemand mij misschien 1300 OTINDEX passen? ik wil een avatar  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hey LQ ook hier  |
|
nietmeer
|
ben zo terug, zit ff aan de foon... |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
veel plezier Cootje, to zo  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
MA Jahaah.. ik ben er ook (ben wel een beetje afwezig  ) |
|
nietmeer
|
maar mensen, lijkt jullie dat wel wat? een vakantie in de zomer? pretparkje ofzo. stuur me een mailtje als het je wat lijkt en zeg erbij waar je heen wilt als het eventueel doorgaat! dank u   |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Thee is op, hier nog malibuutje-cola voor mij  ? |
|
nietmeer
|
ik heb al één belangstellende voor het uitje, check mijn BLOG voor meer |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieNu al aan de alcohol? de week is pas net begonnen  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, nog even afbouwen, zo na het weekend  |
|
nietmeer
|
* schenkt een cola (zonder alcohol) voor Brie in * proost  |
|
Brie Erelid
|
Quote aimed: * schenkt een cola (zonder alcohol) voor Brie in * proost  *heeft stiekem dr eigen fles malibu mee en schenkt een beetje malibu dr bij. uiteraard zonder dat iemand 't ziet  * |
|
nietmeer
|
hey, dat zag ik |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieJaja, maandag en dinsdag om af te bouwen, woensdag om het midden van de werkweek te vieren donderdag om het op te bouwen, vrijdag om het begin van het weekend te vieren. Zaterdag gewoon zuipen en zondag moet je doordrinken om de kater tegen te houden  |
|
Brie Erelid
|
Quote Blend: @BrieJaja, maandag en dinsdag om af te bouwen, woensdag om het midden van de werkweek te vieren donderdag om het op te bouwen, vrijdag om het begin van het weekend te vieren. Zaterdag gewoon zuipen en zondag moet je doordrinken om de kater tegen te houden  Je neemt me de woorden uit mn mond  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Brie Erelid
|
@Blend. Nee hoor, hoe kom je daar nou bij  ! Nou gaat straks iedereen denken dat ik een alcoholist ben  |
|