|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@CootjeDat kan ook ja  Maar als ik het op 'mijn' manier doe komt de vlam nooit hoger dan 5-10 cm. Je moet zowiezo nooit met kop boven de bbq hangen, maar dat weet iederen (ga ik gemakshalve van uit  ) |
|
nietmeer
|
LQ: heb ff geluister, is niet echt mijn ding...  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Blend mag dat niet oh dat wist ik niet dat doe ik altijd Grapje hoor@ Cootje dat met die brandgelpotjes is ook gevaarlijk zeggen ze dat spul kan omhoog speteren en op je lichaam komen ofzo zeggen ze |
|
Blend
Oud Moderator
@MierGeeft wel een hip kapsel  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Cootje, ook niet echt de mijne, maar soms is t wel grappig om te luisteren  |
|
Mier Oudgediende
@ Blend ja half afgebrand haartjes  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
zo zo word net wakker en zet het nieuws aan, weer 32 mensen dood geschoten op een school..gaat lekker daar |
|
nietmeer
|
Quote Tim-kun: zo zo word net wakker en zet het nieuws aan, weer 32 mensen dood geschoten op een school..gaat lekker daar En weer in amerika! |
|
Blend
Oud Moderator
Dat is idd lekker om de dag mee te beginnen  |
|
Tim-kun Erelid
|
ach ja het is amerika, ik zie het hier of in NL niet gebeuren dat iemand ff 32 mensen neerlegt, laat staan al 1 of 2 mensen neerlegt |
|
Mier Oudgediende
wie waar kinderen/mannen/vrouwen doodgeschoten? welke *Piep* doet dat? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik voel me raar.. |
|
nietmeer
|
Heb ik destijd meegemaakt met het WTC. Ik had de nachtdienst gehad en zette in bed de TV aan om rustig wakker te worden... Dacht in eerste instantie: Wat een bizarre film zo vroeg op de dag!  Maar bleek dus echt te zijn. Snap dus wel dat Kim het bizar vind om daarmee wakker te worden!  |
|
Tim-kun Erelid
|
@ mier, in Amerika in Virginia op een universiteit heeft iemand eerst een paar studenten in een dormitory neergelegd en daarna 2 uur later!!! pas in een klassen gebouw nog een paar mensen neergelegd, vooral studenten dus, 32 in totaal inc hemzelf. |
|
nietmeer
|
Leve de wapenwet  |
|
Jannick
Oudgediende
Leve Kpuc  |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
@ Tim-kun oh flash back volgens mij is zoiets al een keer eerder gebeurd in Amerika vroeger ergens maar dna op een High school en paar jongens schoten wat mede studenten dood ofzo kijk dit bedoelde ik daar is ook een film van gemaakt genaamd Elephant |
|
Blend
Oud Moderator
Dag Cootje, tot morgen maar weer @MierGebeurd helaas te vaak  |
|
Mier Oudgediende
@ Blend ja maar ik wist dat dat ooit was gebeurt omdat daar ook ene film van is gemaakt |
|
Tim-kun Erelid
|
@ mier, 2 keer zelfs als. in texas lang geleden waren er toen 16 doden, op columbine een tijdje geleden in 1999 waren er 13 doden, deze is dus veel erger nog |
|
Jannick
Oudgediende
*Gaat ook maar eens* Doeii...   |
|
Mier Oudgediende
@ Tim ja die laatste bedoelde ik met die 13 doden deze van deze is de Film van gemaakt |
|
Blend
Oud Moderator
Iedereen is in slaap gevallen  |
|