ZNW-spel |
nietmeer
|
Toen ik buiten door de hoosbui liep, en dit bordje tegenkwam, verscheen er een glimlach op mijn gezicht  Appels, zonnebrandcreme, zakdoek. |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.568 OTindex: 97.038
|
Nadat ik me met de zonnebrandcreme had ingesmeerd veegde ik even mijn handen af aan een zakdoek voordat ik wat appels ging eten.
uithangbord,interesse, buikpijn.
Laatste edit 29-11-2013 17:11 |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.716 OTindex: 57.845
|
Iemand interesse in buikpijn? Kom maar meteen halen, scheelt mij een uithangbord.
Edit: Oja, nu moet ik een paar woorden geven.
boterkoek, schrijftafel, kussensloop.
Laatste edit 29-11-2013 17:15 |
|
bsur Erelid
 WMRindex: 922 OTindex: 5.822
|
Aan zijn schrijftafel schreef Henri een recept voor boterkoek op zijn kussensloop.
melktandje, kroonluchter, huurauto |
|
nietmeer
|
Het melktandje wat wij bewaarden van onze jongste zoon, hadden wij neergelegd in de kroonluchter. Allen tijdens de verhuizing, is ie er uit gevallen in de huurauto.
Supermarkt, overstroming, muziek |
|
Mamsie Oudgediende
|
De ontplofte biervaten veroorzaakten een overstroming in de supermarkt, dat klonk mij als bierliefhebber als muziek in de oren!  heildronk, kurkentrekker, begin. Laatste edit 29-11-2013 19:39 |
|
nietmeer
|
Aan het begin van de avond, toen de kurkentrekker van de fles af was, brachten we een heildronk uit op onze vriendschap.
Tondeuse, spelletje keppeltje |
|
Mamsie Oudgediende
|
Toen de kleine Jacob een spelletje zat te spelen met zijn moeders tondeuze schoor hij perongeluk zijn hele keppeltje van zijn hoofd af.
Gebruiksaanwijzing, E-reader, mattenklopper. |
|
nietmeer
|
Omdat oma de gebruiksaanwijzing van haar nieuwe e-reader niet had gelezen, gebruikte ze het apparaat als mattenklopper  . Kaartspel, standbeeld, koning |
|
Mamsie Oudgediende
|
In het kaartspel dat ik laatst speelde was de koning afgebeeld als bronzen standbeeld.
borrelglaasje, feesttoeter, doodskist. |
|
Emmo Stamgast
 WMRindex: 69.812 OTindex: 28.688
|
Het borrelglaasje dat door de feesttoeter was opgeblazen kwam uiteindelijk in een doodskist terecht
schoorsteen asielzoeker vliegtuig
Laatste edit 30-11-2013 19:11 |
|
Mamsie Oudgediende
|
Een asielzoeker die als verstekeling onder het vliegtuig hing, viel bevroren uit het landingsgestel en viel zo door de schoorsteen in Jantjes schoentje.
Sinterklaasliedje, kleurboek, spook. |
|
Emmo Stamgast
|
Het spook zong een Sinterklaasliedje terwijl hij Piet met een kleurboek om de oren sloeg
Oliebol autoband UFO |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.170 OTindex: 95.708
|
De aliens uit de UFO namen wel de autoband mee, maar in de oliebol hadden ze geen interesse
wol, vulva, bezigheid
Laatste edit 30-11-2013 20:10 |
|
Mamsie Oudgediende
|
Toen de dame van goeden huize haar bezigheid met een knot paarse wol potseling moest onderbreken, riep zij geërgerd in plaats van k*t.. vulva!
toiletpapier, struikgewas, gesprek. |
|
nietmeer
|
Het toiletpapier wat gevonden was in het struikgewas, was het gesprek van de dag bij de plaatselijke schoonmaakdienst.
Krant, klerenkast, schoonmaakazijn |
|
Mamsie Oudgediende
|
Ik had al uren lopen boenen op mijn vettige klerenkast, toen ik in de krant las dat die heel eenvoudig en doeltreffend schoon werd met gewone schoonmaakazijn.
koekenpan, keuteltje, schrik. |
|
nietmeer
|
Toen ik in de koekenpan tussen de aardappelpartjes een keuteltje zag liggen, sloeg de schrik bij mij toe.
Angst, dildo, dood |
|
Emmo Stamgast
|
Mijn angst voor een dildo deed me bijna op de plek dood neervallen
kolonie fiets weerbericht |
|
nietmeer
|
De kolonie op Santa Cruz had in het weerbericht gezien dat het mooi weer werd om een tochtje op de fiets te gaan maken.
Hanglamp, schedel, worstenbroodje |
|
Emmo Stamgast
|
Omdat de schedel onder de hanglamp stond te pronken at SamuiAxe: een worstebroodje.
wolk stofzuiger duimstok |
|
Mamsie Oudgediende
|
Toen de stofzuiger het begaf kwam er een hele wolk stof uit, zo groot dat ik die met de duimstok nog niet kon nameten.
ufo, speculaasje, stoofpeertjes. |
|
allone Oudgediende
|
diezelfde ufo, van een paar reacties geleden  , nam ook geen speculaasje of stoofpeertjes mee.. blijkbaar eten aliens dat niet china sinaasappel boom |
|
Mamsie Oudgediende
|
In China staat een boom waar een wonderbaarlijke Spaanse sinaasappel aan groeit!
Mirakel, gewoonte, keisteen. |
|
allone Oudgediende
|
wat een rare gewoonte, om ieder figuurtje op een of andere keisteen als een mirakel en een verschijning van Jezus te zien
maan bijenwas groente |
|