Quote Cyberficial:
Tja ze heeft wel een punt dat de factuur niet juist geadresseerd is zoals gewenst. Echter de gevolg schade veroorzaakt door deze fout is toch echt aan haar zelf te danken en niet de telefoonmaatschappij.
Laat het nou net zo zijn dat de rekeningen vaak door de man betaald worden. Ongetwijfeld zullen de rekeningen aan de man geadresseerd zijn geweest. Dat de telefoonrekening aan de vrouw geadresseerd zou moeten worden zou wel zo kunnen kloppen. Echter als de rekeningen worden verstuurd zou het onzin zijn om deze vrouw een aparte behandeling te geven als er bij het aangaan van het contract bepaald is dat de rekening naar de man gaan. (Of althans het adres en naam waar de facturen naar verstuurd worden)
Geen contractbreuk lijkt me. De vrouw ging haar boekje te buiten en heeft alleen haarzelf te verwijten. Gewoon stom.
Persoonlijk zou ik zeggen dat bij een normale rekening (een die niet duurder uitkomt dan de rest van de rekeningen) je er nieteens naar zou kijken. Als je dan opeens een factuur in de envelop vind die voor een keer
niet aan jou is geadresseerd terwijl dat normaal wel zo is. Dan wordt je natuurlijk nieuwsgierig
waarom dus waarschijnlijk is het gewoon tweemaal de schuld van de vrouw.