Internetliefde |
nietmeer
|
De ellende was dat na een jaar alles gegeven te hebben, liefde, steun, hulp en het hele takke interieur, mevrouwtje vrolijk via icq met anderen zat te daten en ik ineens thuis allerlei kadootjes zag staan, en ze gaf het wel eerlijk toe maar dat ze me belazerde waar ik bij zat, dat vergeef ik haar nooit! Kan dr nek nog wel omdraaien!! En nu is ze vrolijk getrouwd met een hooligan. Kotssss |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
dus in principe gewoon online vreemdgaan... bah! |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Da's zwaar balen ja. Shit zeg. Maar aan de andere kant, kan je dat niet ook gebeuren met iemand die je offline ontmoet hebt? |
|
nietmeer
|
Dat kan, maar via internet begin ik dus nooit meer iets. |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ja kan opzich ook met iemand in het echt gebeuren, maar tegenwoordig gaan er veel mensen online vreemd, omdat dat minder gauw als vreemdgaan gezien word blijkbaar. maarja gelukkig hoef ik hopelijk nooit meer iemand te vinden op wat voor manier dan ook..heb geen zin om helemaal weer opnieuw moeten te beginnen  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben ervan overtuigd dat internetliefde kan  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik ben er ook van overtuigd.. Al weet ik niet of ik Kriebeltje nou via internet heb leren kennen of niet  Want voor de bowling hadden we soms gesprekken op msn maar daar bleef het bij.. het was niet zo dat een relatie hadden.. Meer gewoon vrienden beginnen te worden.. En in het echt sloeg de vonk over.. Onbedoelt, zonder reden.. Maar het gebeurde wel.. Is dat dan een internetliefde of niet? |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Nee, liefde op het eerste gezicht. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik wil iemand in de ogen kunnen zien. Op internet doen de meeste mensen zich anders voor dan ze in werkelijkheid zijn.
|
|
Luna
Moderator
Ik denk dat internet een goede basis kan zijn, omdat je iemand goed kan leren kennen door de gesprekken diej e hebt..ervan uitgaand dat ze de waarheid spreken dan. Thee, snap wat je bedoelt want ik kende Twaggy wel, maar we hadden nooit gedacht dat we samen zouden eindigen. Dat kwam eigelijk toen we onszelf hadden geboeid met dat rode draadje  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Rode draadje?  |
|
Luna
Moderator
Nja, we hadden keer gesprek over iemand ketenen (staat ook ergens in het forum) en toen in de kroeg lag er een rood ijzerdraadje en had hij me vastgemaakt aan hem...zoiets  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Waarom heb ik een vermoeden dat er achter die ... nog wat moet komen? En waarom zegt dat vermoeden mij ook dat dat niet geschikt is voor WMR?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Bondage  oftewel waar een rood draadje allemaal toe kan leiden.  |
|
Arianne Senior lid WMRindex: 214 OTindex: 11 Wnplts: Leeuwarden S |
Quote Luna: Ik ben ervan overtuigd dat internetliefde kan  Ik ook. Degene waar ik nu mee samenwoon heb ik gewoon op chat leren kennen. Na een maand of drie kwam hij voor het eerst bij mij op bezoek. We woonden toen 250km van elkaar. Nu wonen we al bijna 4 jaar samen. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Ikke: Waarom heb ik een vermoeden dat er achter die ... nog wat moet komen? En waarom zegt dat vermoeden mij ook dat dat niet geschikt is voor WMR?  Jij denkt te ver door Ikke.  |
|
Luna
Moderator
Nee, het begom heel onschuldig met dolletjes en uitdagingen op MSN  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Ik ben ervan overtuigd dat internetliefde kan  Kijk maar naar Elro en Less... ICQ  (toch?) Quote Giovanni: Jij denkt te ver door Ikke.  Nee, ik ken luna gewoon langer dan vandaag  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik vond het eigenlijk wel raar... Van Kriebeltje en mij.. Ik was op het station en toen kwam hij de stationshal binnen en pats boem, het enige wat ik dacht was: Wauw, wat een onwijs leuke jongen...  En later, toen iedereen aan het bowlen was zat ik bij hem en Hinako en Lizz en Hugo456, want ik bowlde zelf niet.. En ik was onwijs moe, ik had toen nog erg last van de pfeiffer, en toen heeft hij mij zijn vest geleend als kussentje, zodat mijn hoofd niet op iets hards hoefde te liggen.. Zoooo lief... En zo waren er nog wel meer dingen.. Hoe hij omging met het zoontje van Lessien en Elrohir.. Hoe hij omging met mij... Gewoon alles.. Was zo leuk allemaal.. En als ik er nu aan terugdenk kan ik er alleen maar om lachen..   |
|
Luna
Moderator
Ja, precies..je kan overal je liefde vinden  |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Quote Luna: Ja, precies..je kan overal je liefde vinden  echte ???? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Dwarsakker: echte ???? Ja echte liefde kan je overal vinden, maar of het echt wat wordt, dat licht aan jullie allebei...  |
|
Luna
Moderator
Je moet er altijd aan werken, niks gaat vanzelf goed  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
als je nog op een jongere leeftijd bent, en je woont ver van elkaar verwjderd, dan heb ik mijn twijfels |
|
Luna
Moderator
Is liefde op jongere leeftijd niet altijd twijfelachtig?
Hoe vaak blijft iemand bij zijn eerste liefde... |
|