Internetliefde |
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
als je nog een jonge hond bent heb je nog niet de middelen om 250 km zomaar te kunnen reizen, en je wilt elkaar wel veel zien. |
|
nietmeer
|
Pak eens de lift? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote ToM_xlr: als je nog een jonge hond bent heb je nog niet de middelen om 250 km zomaar te kunnen reizen, en je wilt elkaar wel veel zien. Over welke leeftijd praat je eigenlijk... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Muah, tot nu toe weet ik uit ervaring dat het even werkt.... Quote Luna: Hoe vaak blijft iemand bij zijn eerste liefde... Nou, ik ken in mijn familie twee voorbeelden en twee vrienden van mij zijn ook al vanaf hun 15e bij elkaar (zijn nu allebei 20 en nog steeds gek op elkaar) |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik denk niet dat de meeste ouders het goed vinden dat hun 15jarige dochter/zoon laat liften Kpuc (als ik je goed heb begrepen) |
|
nietmeer
|
Kan zijn ToM, maar dat heb ik mn oudjes ook nooit gevraagd  |
|
Luna
Moderator
Ikke, ik ken er ook genoeg die zeggen dat ze teveel gemist hebben door bij hun eerste liefde te blijven en nu eind twintig zijn en zeggen dat ze willen weten of het ook nog anders kan... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Kpuc: Kan zijn ToM, maar dat heb ik mn oudjes ook nooit gevraagd  ik ook niet, gek he? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Soms is de afstand wat minder.. Maar we hebben tegewoordig treinen die ieder half uur rijden.. Bussen die een groot deel van Nederland doorkruizen.. Auto's... Steeds meer middelen.. En een relatie kost moeite en energie soms.. En zeker als je niet naast elkaar woont.. En als je niet bereid bent om in een relatie die moeite en energie te steken dan denk ik niet dat die relatie een echt goede relatie is.. |
|
Ikke
Oudgediende
@Luna: wat zou je moeten missen door bij je eerste geliefde te blijven? Een hoop soa's? |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik ben zelf uiteraard een heel slecht voorbeeld omdat ik altijd te weinig tijd heb, maar ik ben van mening dat als je elkaar niet eens in de 2 weken kunt zien, het niet echt zin heeft maar dat is uiteraard mijn mening |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke misschien mis je ervaring? |
|
Luna
Moderator
Het moet altijd van twee kanten komen en je moet er altijd veel in investeren. Ik vind praten nog steeds heel belangrijk en laten zien dat je van elkaar aan kan. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: @Ikke ervaring? Waarmee  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@TheEen weet je wat dat allemaal kost.. ik kan het me niet veroorloven om elke zaterdag naar Oss te treinen bijvoorbeeld |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: @Ikke ervaring? Waarmee  ERvaring met mensen, hoe verschillend mensen reageren in de liefde.. Oeff, lastig  |
|
Luna
Moderator
Quote Ikke: @Luna: wat zou je moeten missen door bij je eerste geliefde te blijven? Een hoop soa's? Je hoeft niks te missen, maar je kan ook heel veel missen. Maar dat snap je misschien pas als je ouder bent en meer ervaring hebt  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: ERvaring met mensen, hoe verschillend mensen reageren in de liefde.. Oeff, lastig  Je bent vaag bezig  |
|
Luna
Moderator
Quote ToM_xlr: @TheEen weet je wat dat allemaal kost.. ik kan het me niet veroorloven om elke zaterdag naar Oss te treinen bijvoorbeeld Ze kan toch ook naar jou komen, doe je om en om.. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ToM_xlr: ik ben zelf uiteraard een heel slecht voorbeeld omdat ik altijd te weinig tijd heb, maar ik ben van mening dat als je elkaar niet eens in de 2 weken kunt zien, het niet echt zin heeft maar dat is uiteraard mijn mening Ik zie Kriebeltje niet van 6 augustus tot begin september.. Puur doordat we geen rijd hebben en de afstand te groot is.. maar dat houd voor ons niet in dat we de relatie stopzetten, alleen om de tijd en afstand.. nee, tijd is er om gemaakt te worden.. dan maar een paar weken niet.. Als we daarna maar wel weer de tijd hebben voor elkaar.. Dat het niet een uitzichtloze situatie is.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
succes met deze discussie, ik ga eten voor mij lijft het theoretsch, wat ik ben niet met relaties bezig  toedels |
|
Luna
Moderator
Je moet gewoon tijd voor elkaar maken en ik ben toch echt van mening dat dat altijd kan. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Luna: Quote ToM_xlr: @TheEen weet je wat dat allemaal kost.. ik kan het me niet veroorloven om elke zaterdag naar Oss te treinen bijvoorbeeld Ze kan toch ook naar jou komen, doe je om en om.. was hypothetisch  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @TheEen weet je wat dat allemaal kost.. ik kan het me niet veroorloven om elke zaterdag naar Oss te treinen bijvoorbeeld Ik weet hoeveel het kost.. het kost mij naar Kriebeltje toegaan 33 euro.. in totaal.. Dat kan ik niet iedere week opbrengen.. maar er zijn toch mogelijkheden om afspraken te maken..? Dat de ander een keer de reis betaald, of naar jou toe komt een keer extra? |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Luna: Je moet gewoon tijd voor elkaar maken en ik ben toch echt van mening dat dat altijd kan. alles kan, waar een wil is, is een weg de vraag is alleeen of het goed voor je is |
|