Internetliefde |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Liefde is altijd goed voor je..en er komt een tijd dat je voor altijd bij elkaar bent. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Kunnen we het eens worden over het feit dat het kán werken.. Dus soms wel en soms niet... Zoals alles eigenlijk in het leven...
|
|
nietmeer
|
Maar voorlopig gaat de liefde nog immer door de maag, pizza  |
|
Ikke
Oudgediende
Kunnen we het eens worden over het feit dat het kán werken.. Dus soms wel en soms niet... Zoals alles eigenlijk in het leven... |
|
Luna
Moderator
Zo is het ook,Ikke  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Kpuc: Maar voorlopig gaat de liefde nog immer door de maag, pizza  bij een man gaat de liefde altijd door de maag he?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Liefde is altijd goed voor je.. *kuch, kuch* Zonder liefde had ik de afgelopen 3 nachten wél geslapen, waarschijnlijk  |
|
Luna
Moderator
Tja, de één gaat eten en de ander slaapt niet...maar het is altijd de moeite waard geweest of het zal de moeite waard zijn. En Ikke, je kan er ook gewoon iets aan doen en niet blijven hangen in deze situatie  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
verliefd worden over internet kan niet echt, je kan wel iemand leuk vinden enzo, maar de echte liefde kan denk ik pas komen als je dier persoon echt ziet.. het kan de ene kant of de andere kant dan opgaan |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: En Ikke, je kan er ook gewoon iets aan doen en niet blijven hangen in deze situatie  Snap dat dan: in mijn wereld kán dat niet... Zo werkt mijn brein niet   |
|
Luna
Moderator
Quote Loek: verliefd worden over internet kan niet echt, je kan wel iemand leuk vinden enzo, maar de echte liefde kan denk ik pas komen als je dier persoon echt ziet.. het kan de ene kant of de andere kant dan opgaan Nou, je kan toch aardig wat kriebeltjes krijgen als de persoon die je leuk vindt online komt  Quote Ikke: Quote Luna: En Ikke, je kan er ook gewoon iets aan doen en niet blijven hangen in deze situatie  Snap dat dan: in mijn wereld kán dat niet... Zo werkt mijn brein niet   Niet praten en denken, maar doen en jezelf niet steeds voorhouden dat je het niet kan. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
'als ik het wil kan ik het' |
|
Luna
Moderator
Tjakka  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Tja, de één gaat eten en de ander slaapt niet... Jep.. Ik merk aan mezelf dat als ik vind dat er iets niet klopt ik ga eten.. Veel eten.. En dan weet ik dat het tijd is om te gaan praten.. Hoe moeilijk dat soms ook is. |
|
Ikke
Oudgediende
Zo werkt het bij mij niet! Waarom begrijpt niemand dat   |
|
Luna
Moderator
Ik slaap niet en ik moet mijn verhaal dan ook kwijt, anders vreet het me helemaal op.
|
|
Loek
Oudgediende
|
@ luna ja ik ken het ook wel dat iemand die je nog nooit hebt gezien het je toch wat doet als die online komt, maar het is altijd maar in het echt afwachten wat het dan is. |
|
Luna
Moderator
Ja, precies..dat is zo. En zelfs als je camt, kan het nog tegenvallen in het echt. |
|
Theetje
Oudgediende
maar het kan dus ook de hele andere kant zijn.. Denken dat jullie een vriendschap aan het opbouwen zijn, via internet.. En elkaar dan in het echt zien en meer voelen dan vriendschap.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: maar het kan dus ook de hele andere kant zijn.. Denken dat jullie een vriendschap aan het opbouwen zijn, via internet.. En elkaar dan in het echt zien en meer voelen dan vriendschap.. Guilty as charged  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ loena, idd, en daarom wil is sommige mensen eigenlijk liever niet ontmoeten omdat het nu zo leuk is  @ Thee dat kan ook, heb wel het gevoel dat door het ontmoeten van sommige dat ik er wel vrienden bij heb gekregen. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Theemonster: maar het kan dus ook de hele andere kant zijn.. Denken dat jullie een vriendschap aan het opbouwen zijn, via internet.. En elkaar dan in het echt zien en meer voelen dan vriendschap.. Guilty as charged  ik ook hoor.. ik dacht dat ik gewoon een vriendschap aan het opbouwen was en kijk nu naar me.. over 1,5 week heb ik 4 maanden een relatie.. |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ben (nog) single  |
|
nietmeer
|
Pff, gemiep, het klikt, of het klikt niet, het enige voordeel via inet is dat je elkaar wat beter leert kennen in korte tijd, maar dan moet het uiterlijke plaatje elkaar wel aanspreken. |
|
Loek
Oudgediende
|
ook als het uiterlijke plaatje wat je toegestuurd krijgt klopt, en ook in het echt het uiterlijk klopt hoeft het in het echt niet te klikken,,, |
|