|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
@Pluppel: ? Met een laptopje de administratie van gedoneerde 20-centmuntjes bijhouden... "Mevrouw, ik heb 20 cent betaald voor een schoon toilet en dan krijg ik dít!" (toont toilet met streken poep en vlekken bloed, plas en andere lichaamssappen rondgesproeid)"Ja?" "Kunt U dat niet schoonmaken?" "Dat werk moet ik dan weer declareren en daar heb ik geen zin in." "Wat?" "Dag meneer." Edit: Pluppel, dan moet je niet je reactie verwijderen! |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Theemonster: ik wil missien later Informatica gaan geven op een midelbare school, dan is TI wel handig  Maar sowieso wil ik iets met computers  Ik kan ook verder gaan op PABO, dan naar universiteit en daar Astronomie gaan doen en dan professor worden en dan les gaan geven in astronomie op de uni..... |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Mwuahahahaha  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Quote Theemonster: ik wil missien later Informatica gaan geven op een midelbare school, dan is TI wel handig  Maar sowieso wil ik iets met computers  Ik kan ook verder gaan op PABO, dan naar universiteit en daar Astronomie gaan doen en dan professor worden en dan les gaan geven in astronomie op de uni..... kan je tenminste de fotos van de maan weer gebruiken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Lananq: @Pluppel: ? Met een laptopje de administratie van gedoneerde 20-centmuntjes bijhouden... "Mevrouw, ik heb 20 cent betaald voor een schoon toilet en dan krijg ik dít!" (toont toilet met streken poep en vlekken bloed, plas en andere lichaamssappen rondgesproeid)"Ja?" "Kunt U dat niet schoonmaken?" "Dat werk moet ik dan weer declareren en daar heb ik geen zin in." "Wat?" "Dag meneer." Edit: Pluppel, dan moet je niet je reactie verwijderen! Waar gaat dit over   |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ CnC dat vraag ik me ook af  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: @Hans, ahahahha! Als ik op uni zit dan maak ik wel foto's met 'n telescoop    mag je ze naar me door sturen ga je dan in lochem werken op de sterrenwacht kom ik ze wel halen  |
|
@CnC: Pluppel suggereerde dat Theemonster toiletjuffrouw zou kunnen worden en daar speelde ik op in. Maar in de tussentijd had Pluppel zijn reactie al veranderd |
|
DreamerTje Oudgediende
@Hans, nee op universiteit, zelf astronomie geven..  |
|
Pluppel
Oudgediende
Lananq Cnc DreamerTje Michealink Hans Pluppel Ikky Mier & De rest Ik ben er vandoor  . Doei  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Lananq: CnC: Pluppel suggereerde dat Theemonster toiletjuffrouw zou kunnen worden en daar speelde ik op in. Maar in de tussentijd had Pluppel zijn reactie al veranderd Ah, nu is het mij helemaal duidelijk... Nja, je hebt wel die reclame gezien, van die toiletjuffrouw met de ferrari  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
hey iedereen  |
|
Gegroet en een fijne nacht, behalve als je nog terugkomt vandaag   |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: @Hans, nee op universiteit, zelf astronomie geven..  aha zo dat is nog wat ik buig nederig mijn hoofd en wens je veel succes  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Doeieoei |
|
Pluppel
Oudgediende
Doei Pluppel .. Tot morgen  |
|
@Cnc: nee...  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Joooh my angeltje  |
|
Pluppel
Oudgediende
Een fijne nacht? Het is half 9  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Quote Pluppel: Een fijne nacht? Het is half 9  Nacht dus  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Lananq: Cnc: nee...  Oh, nou, was van een of ander schoonmaakmiddelmerk  en die was dan zo goed dat het toilet gigantisch veel opleverde  vandaar de ferarri  |
|
nietmeer
|
pluppel doei  |
|