|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
@Lananq, Dat bedole ik nou.. Iemand die geintresseerd is in de wereld die hem opwacht. Niet de 'jumstylende (?)' en 'punk-rap-hiphop-yo'nigga'yo' zooi uitkramen. Erg volwassen voor je leeftijd. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote BigBrother: @Lananq, Dat bedole ik nou.. Iemand die geintresseerd is in de wereld die hem opwacht. Niet de 'jumstylende (?)' en 'punk-rap-hiphop-yo'nigga'yo' zooi uitkramen. Erg volwassen voor je leeftijd. Alsof de rest van de wereld zo is. dat zijn er maar een paar hoor, sorry dat ik het zeg. |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
@BigBrother: ik ben inderdaad niet zo'n fan (lees: ik haat het) van jumpstylende en punkraphiphopyoniggayoënde (  ) jeugd, die toch even oud is als ik. Ik las laatst een folder over het CDA (geen vragen stellen) en het stond vol met onduidelijke, nietszeggende termen, maar het klonk veelbelovend. Het beloofde alleen niks  |
|
|
Nee, ik geef alleen maar een overdreven indruk van delen van wat ik binnenkrijg in de buitenwereld. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
|
Dag CnC! *Googlet waar dit op slaat* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote BigBrother: Nee, ik geef alleen maar een overdreven indruk van delen van wat ik binnenkrijg in de buitenwereld. Het is te kort door de bocht om te stellen dat iedereen minus lananq zo is. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote BigBrother: Dag CnC! *Googlet waar dit op slaat* En waar slaat het op..??  |
|
Maar je kunt toch gerust stellen dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeee(...)eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mijner leeftijdsgenoten zo zijn |
|
|
Deed ik ook niet. Ik zie nergens staan dat iedereen zo is. Beter lezen, dan pas kritiek.
Edit: Ook waar Lananq. Kijk maar naar de zender de Box. Ingrijpend veranderd door (o.a. hiphop-)invloeden. |
|
|
COmputer Numerical Control, DreamerTje. |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote BigBrother: Deed ik ook niet. Ik zie nergens staan dat iedereen zo is. Beter lezen, dan pas kritiek. Ja, maar ik snap het niet..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote BigBrother: Deed ik ook niet. Ik zie nergens staan dat iedereen zo is. Beter lezen, dan pas kritiek. je hebt het niet letterlijk gezegd nee, maar je suggereerde het wel. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote BigBrother: COmputer Numerical Control, DreamerTje. dat weet ik, maar waar slaat dat nou weer op. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
meuribliem |
|
|
Je kan niets suggereren via een digitale tekst. Er spreekt geen emotie uit, dus weet niet hoe het bedoeld wordt. Het is ook geen verborgen argument. |
|
|
Computergestuurde regeling van werktuigen. |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote BigBrother: Computergestuurde regeling van werktuigen. Juist..   |
|
Quote BigBrother: (...)Kijk maar naar de zender de Box.(...). Ik kijk consequent niet naar The Box en TMF, maar ik zal er eens op letten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@BigBrotherEen CNC machine werkt volgens protocollen, hij wordt gestuurd middels het AUTOCAD systeem waarbij van een 3D tekening in een CAD programma wordt omgevormd tot de regels nodig om een object te frezen. CNC laat geen interpretatie over, het staat er zoals het er staat en de tekening schrijft heel nauwkeurig voor hoe de het tastbare object eruit komt te zien. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Yuck the box yuck tmf. MTV ruled tenminste af en toe (meer rock en metal) |
|
|
Of Command en Canquer Cee-N-Cee  |
|
Daar komt de naam ook vandaan |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote BigBrother: Of Command en Canquer Cee-N-Cee  Conquer, ja daar komt het idd vandaan  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Yuck the box yuck tmf. MTV ruled tenminste af en toe (meer rock en metal) hoi twagg |
|