|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Twaggy: Yuck the box yuck tmf. MTV ruled tenminste af en toe (meer rock en metal) Het niveau gaat alleen drastisch omlaag wanneer dr weer van die R&B of rap shit word vertoond  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Het niveau kán niet lager. Oh toch wel: als ze een programma met Paris Hilton erin uitzenden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Lananq: Het niveau kán niet lager. Oh toch wel: als ze een programma met Paris Hilton erin uitzenden  Paris, Help! Lananq, gebruik niet van die vieze woorden  |
|
Sorry, hoe moet ik het uitspreken? -Ph? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
klucht klacht klik uit |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Lananq: Sorry, hoe moet ik het uitspreken? -Ph? Geen idee... ach, zolang het maar niet te vaak voorkomt mag je t wel zeggen  |
|
Quote heraux: klucht klacht klik uit De beste remedie tegen een tv die PH vertoont |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
PH heeft toch al haar eigen serie met dat andere lelijke blonde wijf? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Lananq: Sorry, hoe moet ik het uitspreken? -Ph? liever Ph neutraal |
|
nietmeer
|
Quote heraux: klucht klacht klik uit en toen |
|
|
Was de televisie ermee opgehouden, Hans. |
|
nietmeer
|
Quote BigBrother: Was de televisie ermee opgehouden, Hans. dat snap ik maar wat ga we dan doen |
|
Quote Twaggy: liever Ph neutraal Kan niet, iedereen heeft een mening over PH |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@BBis t al zo erg? PH is echt lelijk ja... gadverdamme, mannen zitten alleen maar achter haar aan omdat ze een hoer is. Quote Twaggy: Quote Lananq: Sorry, hoe moet ik het uitspreken? -Ph? liever Ph neutraal Paris is toch echt PH 1 zo zuur als de pest  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Lananq: Quote Twaggy: liever Ph neutraal Kan niet, iedereen heeft een mening over PH Scheikunde  |
|
Quote Hans. Steen: dat snap ik maar wat ga we dan doen Een educatieve bezigheid (zonder scherm met pixels): een boek lezen |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
wat is er met ph dat is echt niet zo bijzonder hor dat is een beetje saai
|
|
Quote Cee-N-Cee: Paris is toch echt PH 1 zo zuur als de pest  PH 0 bestaat ook nog  |
|
nietmeer
|
Quote Lananq: Quote Hans. Steen: dat snap ik maar wat ga we dan doen Een educatieve bezigheid (zonder scherm met pixels): een boek lezen juist dat bedoel ik |
|
Ik krijg zo'n idee dat lezen een beetje uit de mode is. Maar dat weerhoudt mij niet. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Lananq: Quote Cee-N-Cee: Paris is toch echt PH 1 zo zuur als de pest  PH 0 bestaat ook nog  Ja.. maar gooi haar in een bad met zoutzuur en t zoutzuur wint. dus 0 kan ze niet zijn  |
|
|
Ik lees ook nog steeds erg veel.. Vooral Dystopies.. |
|
Dystopies? |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
hoe dat lijk me echt zuur
|
|
Quote Cee-N-Cee: Ja.. maar gooi haar in een bad met zoutzuur en t zoutzuur wint. dus 0 kan ze niet zijn  ...wat men met een mooi Nederlands woord zou aanduiden als een "bitchfight" |
|