|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Theemonster: @my-angel; dat is echt zooooooo'n lekker ding  hij lijkt op brad pitt, george cloony en Booth uit Bones. Heerlijk mooi buikje, mooie diepblauwe ogen, heerlijk blond haar waar je zo lekker je vingers door kan laten glijden, oewwww   had je het over mij?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote: Waarom gebruiken bijna alle jongeren geen leestekens en hoofdletters meer? De beste uitspraak sinds tijden!  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Luna, je bent 29 en woont in Breda.. Het is onmogelijk niet te drinken..  |
|
Dat is inderdaad een gedurfde uitspraak. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote BigBrother: Luna, je bent 29 en woont in Breda.. Het is onmogelijk niet te drinken..  Vergeet niet niet dat we het hier over Luna hebben.  |
|
|
Twaggy snel! Zet je grote puppy-'kijk ik ben verdrietig' -ogen op. Daar kunnen vrouwen niet tegen.. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
REEEMAAAAAAAAAAAAAAA !!!!? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
twaggy jij bent toch zwartharig ?  dan kan je geen blond haar hebben @Twaggy vertel maar over luna  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote BigBrother: Twaggy snel! Zet je grote puppy-'kijk ik ben verdrietig' -ogen op. Daar kunnen vrouwen niet tegen.. Gedaan op MSN  . |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
Laat ik zeggen Ik ben veel te lui om al die dingen er in te vlezen. Na ja ik doe het bij mij verslagen ook nooit en dan gaan ze loopen zuren dat mijn zinnen te lang zijn. Shit daar ga ik al weer na ja waat maakt het ngo uit |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Lananq: Quote: Waarom gebruiken bijna alle jongeren geen leestekens en hoofdletters meer? De beste uitspraak sinds tijden!  erger nog, ze maken de meest simpele vouten (heeft u hem gesignaleerd? Zo niet: Doe je ogen es open tijdens Nederlands) |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
"Waarom gebruiken bijna alle jongeren geen leestekens en hoofdletters meer?"
Ik denk omdat we zoveel msnen etc, dat het gewoon hardstikke veel moeite is. Ik gebruik ze op WMR enzo wel, maar op msn gebruik ik nooit hoofdletters / punten. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik kom er weer op terug...bij nader inzien  |
|
|
@Twag Is Luna dan de WMR-Wildebras?
Edit: Blijkbaar wel.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote BigBrother: Twaggy snel! Zet je grote puppy-'kijk ik ben verdrietig' -ogen op. Daar kunnen vrouwen niet tegen.. waaaaa, hij doet het ook nog   Quote Lananq: Quote: Waarom gebruiken bijna alle jongeren geen leestekens en hoofdletters meer? De beste uitspraak sinds tijden!  Helemaal met je eens, met leestekens leest veel prettiger. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote my-angel: twaggy jij bent toch zwartharig ?  dan kan je geen blond haar hebben @Twaggy vertel maar over luna  O_o Ik ben niet zwartharig  Tjah Luna wat kun je daar nou over vertellenO_o lees haar blog maar dat verklaard een hoop';) |
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Lananq: Quote: Waarom gebruiken bijna alle jongeren geen leestekens en hoofdletters meer? De beste uitspraak sinds tijden!  erger nog, ze maken de meest simpele vouten (heeft u hem gesignaleerd? Zo niet: Doe je ogen es open tijdens Nederlands) dat is mijn verplichte uurtje per dag  o nee een keer in de twee weken maar. |
|
|
Theemonster. En? Werkt het?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@BB, tis niet de ergste op wmr  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ey, iemand die mij niet kent...dat is handig  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Twaggy, nou je hebt donker haar  of heb je ze geverft ?  |
|
Quote DreamerTje: REEEMAAAAAAAAAAAAAAA !!!!? Ojeee    Mensen zet uw lasbril vast op... In een WLM-gesprek (Windows Live Messenger heet dat dus nu) zei iemand het woord "lol" tegen mij. Ik dacht dus dat het synoniem voor "plezier" was bedoeld. Maar nee, dat bleek een acroniem voor "laughing out loud", een Engelse Amerikaanse uitspraak. |
|
|
Quote Hoop dat dit sarcastisch is:
erger nog, ze maken de meest simpele vouten
(heeft u hem gesignaleerd? Zo niet: Doe je ogen es open tijdens Nederlands)  |
|
Quote Lananq: Quote DreamerTje: REEEMAAAAAAAAAAAAAAA !!!!? Ojeee    Mensen zet uw lasbril vast op... In een WLM-gesprek (Windows Live Messenger heet dat dus nu) zei iemand het woord "lol" tegen mij. Ik dacht dus dat het synoniem voor "plezier" was bedoeld. Maar nee, dat bleek een acroniem voor "laughing out loud", een Engelse Amerikaanse uitspraak. jaja de ontwikkelingen gaan snel tegenvoordig echt neit normaal meer. Zo snel als dat allemaal gaat |
|