|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Al die Blogberichtjes maar niet Twaggy-verslaafd? Denket niet  |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
wat heb ik nu zin in thee
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Iedereen doe ff mee,  moedig theemonster aan om een dag niet aan twaggy te denken enzo  |
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ben echt niet twaggy verslaafd...  ik heb vandaag niet zo heel veel aan hem gedacht hoor  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
benieuwd hoelang ze het volhoud  |
|
Quote miwen: oke mijn stem heefd die als ik er op kan stemmen     na ja ik ben zupper sgoor. dus die stem krijg je nu ook wer niet dom man ik quote mezelf |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Thee, denk jij nou maar gewoon lekker aan hem  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote CnC: @Lananq, join the club alsof ze denken indruk te maken met hun 'luxe' woordgebruik. zo verguisd de nederlandse taal dus. Het is al helemaal erg gesteld met de meeste jongeren hoe vaak zie je niet dat mensen hun en hen verkeerd gebruiken, of dan en als, ook zo'n beroemd voorbeeld. niet dat ik perfect ben, maar ik vind het gewoon jammer. Kijk, hier ben ik het nu helemaal mee eens. Als ik iemand een bovengenoemde fout hoor maken, dan krimp ik helemaal ineen (ja zels in publiek). Één fout van je: uitspraken als "join the club" moet je dan wel lozen... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote miwen: Quote miwen: oke mijn stem heefd die als ik er op kan stemmen     na ja ik ben zupper sgoor. dus die stem krijg je nu ook wer niet dom man ik quote mezelf hmmz kun je ook Nederlands typen? want dit is allemaal niet te lezen |
|
Quote Luna: Thee, denk jij nou maar gewoon lekker aan hem  kijk dat is nu nog eens aardig vind ik  of is dat niet zo  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Twaggy: benieuwd hoelang ze het volhoud  ik kan best lang niet aan jou denken hoor  dan denk ik aan mijn buurjongen   |
|
Twaggy Oudgediende
|
We hebben een LUNA!!!!  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Thee, denk jij nou maar gewoon lekker aan hem  ik denk gewoon aan hem wanneer ik wil  |
|
Quote Twaggy: Quote miwen: Quote miwen: oke mijn stem heefd die als ik er op kan stemmen     na ja ik ben zupper sgoor. dus die stem krijg je nu ook wer niet dom man ik quote mezelf hmmz kun je ook Nederlands typen? want dit is allemaal niet te lezen nee het spijt me heel erg maar er ontbreken een paar lettertjes op mijn toetsenbordje dus dat kan niet  ik zal mijn best doen ECHT WAAR  |
|
my-angel
Oudgediende
@theemonster, goeie tactiek, vertel eens over je buurjongen ?  |
|
|
|
my-angel
Oudgediende
@miwen, wat zijn buurmeisjes ?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Lananq: Kijk, hier ben ik het nu helemaal mee eens. Als ik iemand een bovengenoemde fout hoor maken, dan krimp ik helemaal ineen (ja zels in publiek). Één fout van je: uitspraken als "join the club" moet je dan wel lozen... Jah, dat is dan wel weer een fout van mij.  niemand is perfect  |
|
|
CNC vorige blz. Hij gebruikt kinderen, om de vergelijking met volwassenen (het leespubliek) niet al te zeer aan te spreken. Net als hij een varken met de naam Snowball gebruikt om Jozef Stalin aan te duiden in Animal Farm. |
|
Theetje
Oudgediende
@my-angel; dat is echt zooooooo'n lekker ding  hij lijkt op brad pitt, george cloony en Booth uit Bones. Heerlijk mooi buikje, mooie diepblauwe ogen, heerlijk blond haar waar je zo lekker je vingers door kan laten glijden, oewwww   *zal iemand al doorhebben dat ik geen buurjongen heb?   * |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik neem me voor om het volgende weekend niet meer te drinken  |
|
my-angel ik dacht dat jij dat was  ja die ken ik heel goed nee die heb ik neit eens mijn buren zijn allemaal mannen |
|
Quote Theemonster: @my-angel; dat is echt zooooooo'n lekker ding  hij lijkt op brad pitt, george cloony en Booth uit Bones. Heerlijk mooi buikje, mooie diepblauwe ogen, heerlijk blond haar waar je zo lekker je vingers door kan laten glijden, oewwww   *zal iemand al doorhebben dat ik geen buurjongen heb?   * wat zielig ik geen buurmeisjes maar dat heb ik al gezecht |
|
|
Dit bedoel ik nou, Miwen als voorbeeldje. Waarom gebruiken bijna alle jongeren geen leestekens en hoofdletters meer? |
|