|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote BigBrother: Theemonster. En? Werkt het?  neuhhh   |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Luna, ik kijk gerust alle topics even door hoor  |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
ik moet naar betje toe   ik heb er veel zin in |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote BigBrother: [quote=Hoop dat dit sarcastisch is] Natuurlijk was dat sarcastisch!  Ik vond zelfs een tweede: Quote: es Erg hè, dat ik dat dan weer zie...  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Theemonster: Quote BigBrother: Theemonster. En? Werkt het?  neuhhh   Rofl lmao |
|
Theemonster, geen reactie meer? (edit: op mijn e-mail bedoel ik) Ik dacht dat je zo nieuwsgierig was  (en ja, alerte mensen, nieuwsgierig moet met een 'g' na de 's'!  Eng hè!) |
|
|
Quote miwen: ik moet naar betje toe   ik heb er veel zin in Oh, moet je naar be d toe? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote BigBrother: Luna, ik kijk gerust alle topics even door hoor  Neem maar van mij aan,dat ik een heel onschuldig WMR-lid ben  Ennn, in mijn blogs vertel ik niet de ergste dingen  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
jullie typen sneller dan de server kan aangeven op welke pagina jullie zitten
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Lananq: Quote BigBrother: [quote=Hoop dat dit sarcastisch is] Natuurlijk was dat sarcastisch!  Ik vond zelfs een tweede: Quote: es Erg hè, dat ik dat dan weer zie...  *klapklapklap* ja dat was idd sarcastisch  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@heraux, daar heb ik dus nu ook heel veel last van   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Lananq: Theemonster, geen reactie meer? (edit: op mijn e-mail bedoel ik) Ik dacht dat je zo nieuwsgierig was  (en ja, alerte mensen, nieuwsgierig moet met een 'g' na de 's'!  Eng hè!) lees je mail maar  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Quote BigBrother: Luna, ik kijk gerust alle topics even door hoor  Neem maar van mij aan,dat ik een heel onschuldig WMR-lid ben  Ennn, in mijn blogs vertel ik niet de ergste dingen  ahum  |
|
|
Quote Luna: Neem maar van mij aan,dat ik een heel onschuldig WMR-lid ben  Quote Computerwijsheid:
Een emoticon zegt meer dan duizend worden Tegenovergestelde dus  |
|
|
Quote heraux: jullie typen sneller dan de server kan aangeven op welke pagina jullie zitten
Dat is behoorlijk vlot dus... Wat voor computer heb je trouwens Heraux? Je klinkt als een expert  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
WMR-verslaafden in elk stadium, ik ga  , tot ziens |
|
|
Quote Theemonster: Quote BigBrother: Theemonster. En? Werkt het?  neuhhh   Dit betekend dus JA! Twaggy, je weet nu wat te doen  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@heraux, hoe is het afgelopen met de muziekjes?? |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote BigBrother: Quote Theemonster: Quote BigBrother: Theemonster. En? Werkt het?  neuhhh   Dit betekend dus JA! Twaggy, je weet nu wat te doen  Was ik al achter  |
|
O jee, even een e-mailtje aan Theemnoster getypt en ik volg het gesprek al niet meer  |
|
Luna
Moderator
Sneller typen,Lananq  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote BigBrother: Quote Theemonster: Quote BigBrother: Theemonster. En? Werkt het?  neuhhh   Dit betekend dus JA! Twaggy, je weet nu wat te doen  het werkt echt niet   |
|
|
Klikje..Luna, je bent ineens een open boek voor me..  Theemonster/ Omdat je het verbijt  Op de momenten dat je net iets instabieler bent, val je ervoor  |
|
Quote Luna: Sneller typen,Lananq  Tja, ik moest ook nog een foto bekijken en beschrijven! |
|
Luna
Moderator
Hihi, maar ik heb niet verteld wat ik allemaal gedaan heb  |
|