|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote BigBrother: Nee, ik heb 1984 (favo boek) maar als 'wnplts' ingevuld.. Ik werd 1980 geboren  Aaaahhh, dus je bent iets ouder...mooi  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Wie gaat er gezellig met mij praten over ehm... Wat je vandaag hebt gedaan..??  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote DreamerTje: Wie gaat er gezellig met mij praten over ehm... Wat je vandaag hebt gedaan..??  In de stad rondgelopen, kijken naar motorongeluk (politiemotor) ennum dvdtje gehaald  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Lola? Quote Liedje Lola wat ik ken:
I met her in a club down in old Soho Were you drink champagne And it tastes just like Cherry Cola C-O-L-A, cola
She walked up to me And she asked me to dance I asked her her name And in a dark brown voice she said Lola, L-O-L-A, Lola ?? |
|
|
Quote Luna: Quote BigBrother: Nee, ik heb 1984 (favo boek) maar als 'wnplts' ingevuld.. Ik werd 1980 geboren  Aaaahhh, dus je bent iets ouder...mooi  Waarom mooi?  Nee, ik vind het gewoon een fanastisch boek.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Twaggy: Quote DreamerTje: Wie gaat er gezellig met mij praten over ehm... Wat je vandaag hebt gedaan..??  In de stad rondgelopen, kijken naar motorongeluk (politiemotor) ennum dvdtje gehaald  Zozo, en was 't druk in de stad?? |
|
|
Welke dvd heb je gehaald? |
|
Luna
Moderator
Mooi, omdat het leuk is als er ook wat oudere leden zich aanmelden  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote BigBrother: Lola? ?? Nee, "Zwarte Lola" van Eddy Wally (ik weet ook niet waarom, zo stond het er, je hoort alleen een vrouw) |
|
Mier Oudgediende
hoii Twaggy  hoe gaat het ermee  |
|
|
Oudere leden  ?! Moi?! Het is toch wat  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote DreamerTje: Quote Twaggy: Quote DreamerTje: Wie gaat er gezellig met mij praten over ehm... Wat je vandaag hebt gedaan..??  In de stad rondgelopen, kijken naar motorongeluk (politiemotor) ennum dvdtje gehaald  Zozo, en was 't druk in de stad?? neeh rustig  Quote BigBrother: Welke dvd heb je gehaald? Halloweenbash 2006 The Movie  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote mier: hoii Twaggy  hoe gaat het ermee  goed hoor  en met jou? |
|
|
Wat is de gemiddelde leeftijd hier dan? Ik zag er wel eentje van boven de 60.. Hans.Steen? |
|
Mier Oudgediende
@ twaggy ja ook goed hoor heb net een uur onder de douche gestaan  beetje lang maar wel lekker warm  |
|
Luna
Moderator
Quote BigBrother: Oudere leden  ?! Moi?! Het is toch wat  Ik bedoel geen pubers,maar ook 20-plussers,zeg maar  ...oooo, ik heb weer wat gezegd  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote BigBrother: Wat is de gemiddelde leeftijd hier dan? Ik zag er wel eentje van boven de 60.. Hans.Steen? Hanssie  ow en Heraux is denk al 90  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Quote BigBrother: Oudere leden  ?! Moi?! Het is toch wat  Ik bedoel geen pubers,maar ook 20-plussers,zeg maar  ...oooo, ik heb weer wat gezegd  Haha, ik ben gelukkig nog geen oudje  |
|
Mier Oudgediende
@ Luna beetje verkeerd neergezet he meid  kan gebeuren verkeerde zinsbouw  |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
jah luna vast geluld.....    enne, er zijn ook 30-ers in the room |
|
|
Haha nee hoor Luna  Was maar een grapje! Edit: *BB voelt zich niet beledigd door Luna en wil ook niet de illusie opdoen dat hij zich beledigd voelt.* |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
willyowinki : 74? Lang niets van gehoord... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
nog 27! en dan heb ik mn avatar! in 2 week tijd van 0 tot 2000, hehehehehehehe |
|