|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Woei, morgen mijn inschrijfformulier voor mijn opleiding op de bus  Ligt nu ondertekend en wel klaar  |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
Quote Hans. Steen: Quote heraux: klucht klacht klik uit en toen moehahahahaha |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Dystopies. Tegenover gestelde van een utopia. Boeken zoals 1984, Animal Farm, A Handmades Tail, Brave New World, Lord of the Flies, On The Beach.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Lananq: Quote Cee-N-Cee: Ja.. maar gooi haar in een bad met zoutzuur en t zoutzuur wint. dus 0 kan ze niet zijn  ...wat men met een mooi Nederlands woord zou aanduiden als een "bitchfight" HAHAHAHAHA! tis toch erg... nederlands verengelst echt vreselijk... in de politiek gebruiken ze dagelijks woorden zoals Efficiency en dergelijke... dr is ook een goed nederlands alternatief hoor! |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: Woei, morgen mijn inschrijfformulier voor mijn opleiding op de bus  Ligt nu ondertekend en wel klaar   goed zo theetje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote BigBrother: Dystopies. Tegenover gestelde van een utopia. Boeken zoals 1984, Animal Farm, A Handmades Tail, Brave New World, Lord of the Flies, On The Beach.. Dat zijn leuke boeken joh  |
|
Theetje
Oudgediende
Help! ik wordt computernerd  |
|
@ikkyja echt heel goed man wat ga je doen theemonster |
|
Quote Theemonster: Help! ik wordt computernerd  hoezo |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@theemonster, zow, leuk toch, krijgen we een computernerd-wmrverslaafde-theemonster  |
|
Theetje
Oudgediende
@miwen; TI, technische informatica, aan de hogeschool van Amsterdam |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote BigBrother: Dystopies. Tegenover gestelde van een utopia. Boeken zoals 1984 Daar komt je naam ook vandaan, niet? "Big Brother is watching you"... Ja, dat boek moet ik ook nog eens lezen... CnC: ik haat die woorden, anglicistische nederlandspesticiden die ze zijn  |
|
theemonster dat is een mont vol texst klink slim ik moet ngo een paar(heel veel)jaarjte wachten  maar 4 |
|
|
Quote Theemonster: @miwen; TI, technische informatica, aan de hogeschool van Amsterdam Mooie studie! @Cee-N-Cee. Ja, vooral 1984 en Animal Farm van George Orwell (Eric Blair). De pure en uitzinnige woede van Orwell tegen het communistische totalitaire regime.. Fantastsich,, |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote my-angel: theemonster, zow, leuk toch, krijgen we een computernerd-wmrverslaafde-theemonster  vergeet Twaggy verslaafde niet |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Lananq, join the club  alsof ze denken indruk te maken met hun 'luxe' woordgebruik. zo verguisd de nederlandse taal dus. Het is al helemaal erg gesteld met de meeste jongeren hoe vaak zie je niet dat mensen hun en hen verkeerd gebruiken, of dan en als, ook zo'n beroemd voorbeeld. niet dat ik perfect ben, maar ik vind het gewoon jammer. |
|
my-angel
Oudgediende
computernerd-twaggyverslaafde-wmrverslaafde-theemonster
zo twaggs ? |
|
Quote Twaggy: Quote my-angel: theemonster, zow, leuk toch, krijgen we een computernerd-wmrverslaafde-theemonster  vergeet Twaggy verslaafde niet ja dat is echt het allerbelagrijkste zekerzzzzzzzzzzzzz |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Twaggy: Quote my-angel: theemonster, zow, leuk toch, krijgen we een computernerd-wmrverslaafde-theemonster  vergeet Twaggy verslaafde niet ik ben helemaal niet Twaggy verslaafd  ik kan makkelijk een dag zonder jou   |
|
|
Big Brother is watching you inderdaad. Het is een boek over een totalitair regime (The Party) aan het hoofd van een gigantisch rijk (De Westerlijke Wereld) met aan het hoofd Big Brother (Jozef Stalin) |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Theemonster: Quote Twaggy: Quote my-angel: theemonster, zow, leuk toch, krijgen we een computernerd-wmrverslaafde-theemonster  vergeet Twaggy verslaafde niet ik ben helemaal niet Twaggy verslaafd  ik kan makkelijk een dag zonder jou   je zal wel moeten   |
|
Quote Theemonster: Quote Twaggy: Quote my-angel: theemonster, zow, leuk toch, krijgen we een computernerd-wmrverslaafde-theemonster  vergeet Twaggy verslaafde niet ik ben helemaal niet Twaggy verslaafd  ik kan makkelijk een dag zonder jou   KNAP ECHT EEN APLAUSJE WAARD denk ik  |
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
bewijs het
|
|
my-angel
Oudgediende
theemonster, je kan het wel  * moedigt haar aan * |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@BB, jep, heerlijk  Lord of the Flies is trouwens ook mooi, ook al vind ik de keuze van kinderen tot de hoofdrolspelers een grove fout. Hij maakte die keuze omdat kinderen de onschuld zelve zijn, maar hij houd geen rekening met het feit dat volwassenen een stuk rationeler denken dan kinderen en daardoor minder snel de fout in zullen gaan. er zijn nog meer factoren te bedenken maar die ga ik nu niet opnoemen. |
|