limmerick en andere rijmsels |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
eindelijk een beetje opgeklaard want al die wolken da's niets waard daar is ze weer de zon geniet ervan op je balkon voor je het weet is ze weer weg en heb je dus pech  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.456 OTindex: 94.464
|
goede raad, .. de zonneschijn schijnt op mijn rug, op zich wel fijn maar toch is het verkeerd omdat het op mijn pc scherm wordt gereflecteerd aangenaam warm en zonnig wel, misschien, maar hierdoor kan ik niks meer zien. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
na herinstallatie ik nog steeds alles op beeldscherm zie beeldscherm viel steeds uit ik smeet hem bijna door een ruit maar ben bang dat het toch weer uitvalt ik hem dan in de originele doos knalt en hem ter reparatie opstuur voor hopelijk niet van lange duur
|
|
allone Oudgediende
|
ok, dan laat me gissen: dan zullen we je hier een tijdje missen? want ik heb zo het idee. dat je niet online kunt, zonder pc.
hoop dat dat de kosten mee zullen vallen zodat je weer fris en vrolijk met ons kunt 'kallen'
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
herinstallatie gedaan beeldscherm tot op heden nog steeds aan misschien een software fout niet uitvallen hopelijk nu aanhoudt wens me geluk misschien gaat het scherm dan niet meer stuk  |
|
nietmeer
|
Speciaal voor @allone: Een Virginiaanse kocht zomaar een doosje met diverse koopwaar En ergens in't hoekje Zat een lijst met een doekje Dat was volgens kenners een Renoir |
|
allone Oudgediende
|
@Grouse:  dank!!  een gouwe ouwe  zo krijgt een trouwe limerick fan zoals ik ben een gedicht om van te houwen |
|
nietmeer
|
Een bankmedewerking gaat door het lint en laat duidelijk zien wat hij vindt. Maar als je gaat moonendan mis je miljoenen Zoiets, dat begrijpt zelfs een kind. |
|
nietmeer
|
Laat ik hier eens iets proberen want ik moet toch eens leren, tussen al die slimmeriken om te limericken, maar dat kan mij niet deren!
|
|
allone Oudgediende
|
positivily: yea  een goed begin, hoera  dat doet niet iedereen je na!! en ook @Grouse kan het, hoor zo even tussen neus en lippen door schrijft hij de beste limericken, ja ja  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
niemand wenstte mij geluk dus beeldscherm weer stuk vandaag weggebracht wacht dus nu met smacht tot hij gerepareerd is ik hem nu al mis  |
|
nietmeer
|
Bij een Maleisische autowassettestond de politie goed op te letten Want daar in Kuala Lumpur, kreeg je als bonus een bezoek aan een hoer En dát wilden ze daar dus beletten. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
oude laptop is ruk helaas is de andere nog steeds stuk deze is langzaam dus lang niet zo bekwaam fuck fuck fuck fuck  |
|
allone Oudgediende
|
niet zo schelden, hoor, meneer al rijmt het wel mooi, deze keer.. maar ik hoorde pas toen ik op rijmelarij was: jouw toppie doet het allang weer  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
droevige gezicht is er niet meer laptop gaat weer als een speer tot nu toe geen beelduitval meer het was de lcdkabel die was niet meer capabel en is dus onder garantie vervangen deze me dus niet meer naar de andere doet verlangen  |
|
allone Oudgediende
|
zodat gio weer rijmt en dicht behalve tijdens voetbalwedstrijden, allicht |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Jura6: Een eco kist voor de activist. Een gesloten kist voor de terrorist. Een halve kist voor de egoist. Een stenen kist voor de optimist. Een houten kist voor de pessimist. Een glazen kist voor de nudist. Een schatkist voor de avonturist. Een bevlagde kist voor de chauvinist. Als je het nog niet wist. Voor een ieder is er een kist. @Jura6: Quote @Mamsie: Twee zuinige types uit Asten die hielden een wedstrijd in het vasten Zij stierven al strijdend maar, qua budget verblijdend was het dat ze in één kistje pasten. niet van mezelf hoor! |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik zit onder de uitslag morgen ik dus de dokter bellen mag  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Mamsie: Bier, gemaakt van baardhaarik vraag me af, is dat wel haalbaar? Ik vind het vreselijk onsmakelijk klinken en vraag me af, is dat wel te drinken? Een biertje van een ouwe sik denk maar niet dat ik dat slik! Ook al wordt dan toch gebrouwen De brouwer mag zijn baard zelf houwen! |
|
allone Oudgediende
|
@Giovanni: en, heeft de dokter je verblijd, en van je uitslag bevrijd? |
|
allone Oudgediende
|
Quote @allone: er was eens een man uit Schagen die was vergeten een onderbroek te dragen hetgeen ietwat fris boven op een heuvel is hij ging weg, kon het niet langer verdragen |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@allone: nee nog steeds uitslag ik geen omeprazol meer slikken mag daar komt waarschijnlijk de uitslag van daar ben ik mooi lekker mee dan heeft altijd goed geholpen het brandend maagzuur steeds gestolpen ik moet naar ziekenhuis voor nieuw onderzoek ipv thuis morgen eerst werk bellen om een snipperdag te bestellen  |
|
allone Oudgediende
|
@Giovannidat is idd slecht nieuws, dan  maar je maakt er wel een mooi rijm van van het ziekenhuis geen uitslag, nee en toch heb je uitslag, hee .. maar daar ben je idd niet mooi mee ..  maar waarom een snipperdag, schat? ik dacht dat je 3 weken vakantie had? brandend maagzuur is idd grote pech, neemt een slokje melk het zuur niet weg? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
onderzoek kon niet in vakantie ik dan dus geen ziekenhuis zie melk helpt niet tegen zuur klacht is al van lange duur onderzoek is om te kijken of weer heliobactor vervelend beestje hoor dus voor alle zekerheid weer onderzoek en ik dus 1 snipperdag kwijt  |
|
allone Oudgediende
|
ow, wat vervelend allemaal zeg  maar kun je niet van je werk weg zonder dat je een snipperdag nemen moet is een bezoek aan de dokter als reden niet goed?!? |
|