limmerick en andere rijmsels |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
dit is geen topic hiervoor ik rijm hier niet meer op door  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
woensdag is de dag waarop dat ventje met de zaag de week doorzagen mag en ik doe vandaag weer niets ga zelfs niet eens op de fiets heerlijk hoor vakantie na al dat gerijm nu eerst tijd voor koffie  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.456 OTindex: 94.464
|
en, geef je ons na de koffie, eerst nog een definitie? want, wanneer doet men niets? zelfs als men slaapt, doet men iets.. koffiedrinken, WMR-en, spelletjes spelen, of uit het raam staren, of je vervelen.. allemaal dingen die je doet! of begrijp ik het nu niet goed?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik doe altijd iets ook al doe ik niets ik doe dan namelijk niks zie je hoe ik het niets/niks doen fiks?  |
|
allone Oudgediende
|
het is geweldig  ga zo door een hand, een kus, en een daalder er voor  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
naar de pil ik eigenlijk niet wil maar onderdruk was dinsdag te hoog ik weet zeker dat hij niet loog door assistente opnieuw laten meten want de pil wil het zeker weten ivm migraine kennen wij geen enkele gène ik dus nu maar heen ga voordat ik straks niet meer opsta  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
onderdruk was gedaald zo niet dan had ik toch wel gebaald nu ben ik tevreden en dus geen reden om me ongerust te maken nu hoef ik die noot niet te kraken  |
|
allone Oudgediende
|
migraine is idd geen lol daar heb ik ook mijn neus van vol
noten op je zang hebben is goed, zei de nachtegaal en nootjes lussen we allemaal |
|
Giovanni
Oudgediende
|
voel me vandaag niet fijn van binnen doet het pijn let maar niet op mij het gaat wel weer voorbij  |
|
allone Oudgediende
|
hopelijk ben je gauw van klachten vrij. dan ben je tenminste weer vrolijk en blij. je krijgt de beste wensen van mij. zulke pijn is idd niet fijn.. zou een pijnstiller een oplossing kunnen zijn? |
|
allone Oudgediende
|
Quote Jersan: Grouse heeft een heel lulverhaal geschreven dat doet de modjes beven hoe herkennen ze nu het tellen wie zal het hen vertellen? 55 |
|
nietmeer
|
@allone: waarom plaats je dat hier?  rijmen gaat beter met bier  |
|
allone Oudgediende
|
Jersan
dat zal ik jou eens vertellen: terwijl iedereen braaf zat te tellen komt daar heel blij een rijm voorbij terwijl dat hoort bij deez andere spellen
|
|
nietmeer
|
@alloneben blij dat je het op waarde weet te schatten  voor sommigen valt het best moeilijk te vatten dat voor je kan rijmen en dichten je soms eerst inspratie moet stichten  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
wie niet rijmen kan hier niets te zoeken heeft man kort maar krachtig vind ik prachtig wie lang van stof is ik hier liever mis  |
|
allone Oudgediende
|
Jersan: ik weet dat het niet eenvoudig is, bij mij gaat het ook wel eens mis je kunt het leren door vaak te proberen dichten vraagt om praxis, gewis!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
bloeddruk was vanochtend helemaal goed dus verder niet dalen moet 130 over 80 is helemaal prachtig  |
|
allone Oudgediende
|
gefeliciteerd, goed hoor  ik zou zeggen, ga zo maar door ;ja |
|
Giovanni
Oudgediende
|
nu de uitslag op mijn lichaam nog ik lijk wel een schurftig joch  het wil maar niet weg dus vette pech  |
|
allone Oudgediende
|
en weten ze de oorzaak daarvan? is het een allergie, die het veroorzaken kan? is het een exceem of zoiets? of weten de artsen van niets? daar wil je toch niet mee leven  hebben ze je medicijnen gegeven?? |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Lennie: Met peper en zout en een stukje tomaat, En onder het eten wordt niet gepraat En zit niet te prakken en zit niet te smakken, Wees blij dat er iemand op tafel staat!( Vrij naar Don Quishocking) |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@allone: volgende week dinsdag ik opnieuw naar de dokter mag eens horen wat hij dan te zeggen heeft en of de uitslag dan nog leeft maar ik ben bang van wel hopelijk ik dan naar de dermatoloog kan snel die heeft er meer verstand van en hopelijk heeft hij ook een oplossing dan  |
|
allone Oudgediende
|
ok, afwachten dan maar, en ik zeg hopelijk is het volgende week wel weg  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
afwachten zitten smachten drie dagen, nachten op een oplossing wachten een knuffel kan pijn verzachten  |
|
allone Oudgediende
|
hier een knuf  en een zoen, daar moet je het dan even mee doen...  |
|