Welk geloof hang jij aan |
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Geloven jullie ook.. dat alles in een kringloop zit? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@BlendOke... Dan ben ik tegen waar jij voor bent... Of ben ik nou voor waar jij tegen bent... Ik weet het niet meer  Geloof ik een gevaarlijk iets... Geloof is opium voor het volk Kijk wat er gebeurt is op 9-11... Dat was zogenaamd ook geloof, je kan mij niet wijs maken dat je ultiem geluk vind door honderede te vermoorden Maargoed... dat gebeurde honderde jaren terug ook tijdens de kruistochten... Naar mijn idee lopen die lui gewoon een paar honderd jaar op ons achter... Hun kruistochten gaan nu pas komen....  |
|
|
@Hoskeu: Kruistochten? Das wel erg overdreven... 9-11.. Of het nu een complot was, of geen complot. Het is de makelijkste manier om te laten blijken dat er iets aan de hand is. Het zou me bijvoorbeeld niks verbazen als terrorime door Amerika verzonnen is. Om te laten blijken hoe goed zij wel niet problemen op kunnen lossen. |
|
Hoskeu Erelid
|
Tovernaar Jah... daar kan ik goed inkomen, dat amerika de boel lekker overdrijft en lekker wat olie (om uit eindelijk zelf het zwarte goud te bemachtigen) op het vuur doet... Door oorlog hou je een kudde het best bij elkaar in tijden dat die uit elkaar drijgt tevallen... EEn gezamelijk doel geven, een gezamelijke "slechterik" aanwijzen... (als die al bestaat natuurlijk) En dan netzolang pesten en prikken en klieren tot die reageerd... Dan snel een camera erbij, en klaar is Kees (Bush in deze), we hebben een snode slechterik, waar iedereen bang voor is!! Goed voor de economie op de korte termijn... Houd het land bij elkaar... Je komt goed in de publiciteit omdat je tegen slechterikken vecht en de wereld zogenaamd red...  Lang leve de grote held!!!  (Zal ik mij kandidaat stellen voor presidentschap  ... neej ben ik te eerlijk voor) Maar dan zullen we het nog maar niet over wereld economie gaan hebben... Over de aankomende val van de dollar... Over het "booming azie"... Over het moment dat de dollar valt en de werelden van Azie en Amerika omdraaien... |
|
|
Ik vind dat er eens een wereldplan opgesteld moet worden... Geen land per land per land. Een wereldplan. |
|
Hoskeu Erelid
|
@mezelfStop nou eens met dat steeds zo off-topic gaan...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuWe zoeken inderdaad een gemeenschappelijke tegenstander, vijand, zodat we wel samen moeten werken om hem te bestrijden. Hou je controle over het volk, want ze steunen jou om die "vijand" te verslaan. Wat een ziek spelletje allemaal |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Tovenaar: Ik vind dat er eens een wereldplan opgesteld moet worden... Geen land per land per land. Een wereldplan. Dat gaat er soortvan vanzelf komen... In de tijd dat er steeds meer "nieuwetijds mensen" komen met een hoger trillingsgetal... Zal dat ook merkbaar worden op dat niveau... Mischien niet meer in deze wereld, mischien gaat er weer ziets komen als atlantis wat vergaan is... Dat er dan weer een nieuwe wereld komt... Wie zal het zeggen?? Kan je een apparte topic over starten  |
|
|
Niet hoe ik het zou willen hehe... |
|
|
Waarom zoeken we niet gewoon vrienden? In plaats van vijanden? |
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Quote Tovenaar: Waarom zoeken we niet gewoon vrienden? In plaats van vijanden? Omdat je alleen van vrienden kan spreken als je ook vijanden hebt, als er geen vijanden zouden zijn zouden er alleen "mensen" zijn, geen vrienden en vijanden. Maar dat kan weer alleen als iedereen hetzelfde heeft als een ander, niemand boven een ander staat en niemand regels nodig heeft, oftewel een Communistische Utopie zonder land. Iemand vroeg om een nieuwe stelling op de vorige pagina... daar gaan we: De mensheid kan alleen overleven door proberen samen met de mensen kort om hem heen de rest uit te roeien door middel van het voeren van oorlog en de makkelijkste manier om een oorlog te starten is het geloof. Zou iedereen in vrede met de ander samenleven en niet streven naar het boven een ander uitgroeien en het beter te hebben dan een ander, dan was de mensheid gedoemd om van verveling uit te sterven. Discuss  |
|
nietmeer
|
Quote Tovenaar: Geloven jullie ook.. dat alles in een kringloop zit? Als de cirkel maar rond komt Tovenaar, jammer genoeg is het geloof niet rond te krijgen. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Quote Tovenaar: Geloven jullie ook.. dat alles in een kringloop zit? Als de cirkel maar rond komt Tovenaar, jammer genoeg is het geloof niet rond te krijgen. Kringloop... Het is maar hoe je het bekijkt... Alles is... Alles wat is blijft... Alles wat blijft veranderd van vorm, zonder te veranderen... Alles wat is verdanderd dus niet, het heeft alleen afentoe een andere vorm...  Zo denk de Hoskeu er over .... |
|
|
Quote Stryfe: Quote Tovenaar: Waarom zoeken we niet gewoon vrienden? In plaats van vijanden? Omdat je alleen van vrienden kan spreken als je ook vijanden hebt, als er geen vijanden zouden zijn zouden er alleen "mensen" zijn, geen vrienden en vijanden. Maar dat kan weer alleen als iedereen hetzelfde heeft als een ander, niemand boven een ander staat en niemand regels nodig heeft, oftewel een Communistische Utopie zonder land. Iemand vroeg om een nieuwe stelling op de vorige pagina... daar gaan we: De mensheid kan alleen overleven door proberen samen met de mensen kort om hem heen de rest uit te roeien door middel van het voeren van oorlog en de makkelijkste manier om een oorlog te starten is het geloof. Zou iedereen in vrede met de ander samenleven en niet streven naar het boven een ander uitgroeien en het beter te hebben dan een ander, dan was de mensheid gedoemd om van verveling uit te sterven. Discuss  Daar ben ik het niet mee eens. De wereld wordt bedoeld als een grote ontdekkingsreis. Je trekt op met wie je tegenkomt. Je gaat als je zin hebt om te gaan. Je reist met wie je wil... Daarom is de wereld rond. Life is meant to be a fairytale, but it turned into a nightmare. |
|
|
@Hoskeu: Moeder aarde zal ooit herstellen wat de mens kapot heeft gemaakt. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Tovenaar: @Hoskeu: Moeder aarde zal ooit herstellen wat de mens kapot heeft gemaakt. Wat ik bedoel... Alles is energie... Niets gaat verloren, want energie blijft energie... Het is de trilling van de energie die veranderd... Zo heb je dus ook verschillende dementies... Maar dat zou betekenen dat ik en jij energie zijn (een trilling), maar ook een steen of een boom of konijn... Vandaar, waarom zou je minder respect hebben voor energie als het een hoger of lagere frequente trilling heeft?? Dus waarom minder respect voor een steen als voor een mens of een dier?? Zo denk ik dat het in elkaar steekt... Als de mens ooit vat op die energie gaat krijgen, dan wordt het pas een zooitje... Dan kan je energie elke gewenste trilling laten aannemen... Dan kan je werkelijk alles maken uit alles... Dan zijn die lui die lopen klonen, (ook niet helemaal goed naar mijn idee) maar wattejes!! Zo denk ik er over  |
|
Hoskeu Erelid
|
Zo ga je op het einde van je leven over naar een andere dementie, onzichtbaar voor de meeste mensen, omdat die die energie niet waar kunnen nemen... Dat denk ik...  Vandaar dus ook... Het grote niets dat alles is... En zo is het cirkeltje rond... Mijn geloof is rond  |
|
|
Zo denk ik er ook over. Ik begreep niet wat je bedoelde. Ik denk dat onze voorouders al tot deze techniek beschikten (Atlantis? Who knows..) . We hebben de ijstijd echt niet overleefd doormiddel van warme jassen he. We hebben de ijstijd overleefd door de volledige controle over onze energie. En op die manier is de kringloop nog duidelijker. |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuWe zijn al redelijk op weg hoor. Het is nu dus mogelijk om van houtskool diamant te maken. Door het enorm te verhitten en onder zeer hoge druk te zetten. Dit is nog niet super spectaculair, op wetenschappelijk niveau. Maar dit is wel het begin ervan om die trillingen te veranderen |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendStraks kunnen ze van die startrek "replicators" maken... Van die startrek "teleport" dingen enzo... Maar ze kunnen ook alles veranderen, niet te hopen dat er dan zo een meneer opstaat die "Uber menschen" gaat zitten proberen temaken... |
|
evertwinter Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 555 Wnplts: Hasselt S |
Quote Hoskeu: @BlendOke... Dan ben ik tegen waar jij voor bent... Of ben ik nou voor waar jij tegen bent... Ik weet het niet meer  Geloof ik een gevaarlijk iets... Geloof is opium voor het volk Kijk wat er gebeurt is op 9-11... Dat was zogenaamd ook geloof, je kan mij niet wijs maken dat je ultiem geluk vind door honderede te vermoorden Maargoed... dat gebeurde honderde jaren terug ook tijdens de kruistochten... Naar mijn idee lopen die lui gewoon een paar honderd jaar op ons achter... Hun kruistochten gaan nu pas komen....  Die kruistochten waren ook niet goed. Er staat nota bene in de Bijbel dat het geloof niet door geweld verspreid MAG worden. Dus die kruistochten waren fout! Een zeer zeer zwarte pagina in de geschiedenis. Wat er precies in de Koran staat weet ik niet, maar volgens mij roepen zij op tot een Jihad ofzo. Dat zie je in de Bijbel niet. En over vrouwen... Er staat dat de man van zijn vrouw moet houden zoals Christus van de gemeente, dat is dus dienend en je leven voor haar willen geven. En zij moet de man uit liefde dienen. En als er liefde van de man is naar de vrouw en andersom, dan wordt daar geen misbruik van gemaakt. Vrouwen mogen geen kerkelijk ambt hebben, volgens de Bijbel en dus ook volgens mij, maar dat wil niet zeggen dat je ze daarom ook uit de politiek moet weren. Ook al heb ik met dat standpunt (SGP) geen moeite. |
|
Slicky
Erelid
 WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Athëist. Ik heb een keer een test gedaan, waaruit bleek dat ik goed zou thuishoren in het satanisme... maar dat weet ik zo net nog niet  Quote evertwinter: Wat er precies in de Koran staat weet ik niet, maar volgens mij roepen zij op tot een Jihad ofzo. Onzin. In de Koran staat ook dat je niet mag doden. |
|
Quote Hoskeu: Quote Tovenaar: @Hoskeu: Moeder aarde zal ooit herstellen wat de mens kapot heeft gemaakt. Wat ik bedoel... Alles is energie... Niets gaat verloren, want energie blijft energie... Het is de trilling van de energie die veranderd... Zo heb je dus ook verschillende dementies... Maar dat zou betekenen dat ik en jij energie zijn (een trilling), maar ook een steen of een boom of konijn... Vandaar, waarom zou je minder respect hebben voor energie als het een hoger of lagere frequente trilling heeft?? Dus waarom minder respect voor een steen als voor een mens of een dier?? Zo denk ik dat het in elkaar steekt... Als de mens ooit vat op die energie gaat krijgen, dan wordt het pas een zooitje... Dan kan je energie elke gewenste trilling laten aannemen... Dan kan je werkelijk alles maken uit alles... Dan zijn die lui die lopen klonen, (ook niet helemaal goed naar mijn idee) maar wattejes!! Zo denk ik er over  Men heeft al controle over energie. Neem de bom. Daardoor komt een hele boel energie vrij wanneer de mens dat wil. Of een kernreactie. Men heeft wel degelijk invloed op de energie. Het klopt echter wel dat er NOOIT energie bijgemaakt kan worden of verloren kan gaan. Dat is simpelweg ONMOGELIJK! |
|
Quote Slicky: Athëist. Ik heb een keer een test gedaan, waaruit bleek dat ik goed zou thuishoren in het satanisme... maar dat weet ik zo net nog niet  Weet je nog waar die test stond? Ik ben zelf ook wel benieuwd wat ik er als Christen uit krijg. |
|
Blend
Oud Moderator
Ik vind niet dat je moet handelen naar een geloof, je moet kijken hoe jij doet in het dagelijks leven en dan een geloof vinden wat daarop aansluit.
Niet andersom |
|