hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 10 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 [3] 4 5 6 .... 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

12-07-08 19:52:39
lalythil
Senior lid


WMRindex: 18
OTindex: 1.419
S
Offtopic:
omdat ik mijn post niet meer kon editen doe ik hier toch een dubbelpost met een linkje naar een tekening van mijn character..
niet helemaal precies wat ik in gedachten had, maar zo hebben jullie ongeveer een idee van haar stijl.. vergeef me mijn slechte tekenkwaliteiten.. ik ben geen echte tekenaar en ik teken mensen ei'k pas sinds een paar weken ofzow 8-)

12-07-08 21:39:06
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Offtopic:
Waar is die link dan? :P
Achja, dit ben ik dan, zo'n mysterieuze cape met een leren armor als enigste verdediging
Zonder verdere wapens, alleen magie
Phæn stond op en besloot de arena maar eens te gaan verkennen. Hij verzekerde zich ervan dat hij hier nog lang zou blijven, en dat hij daarom maar beter de omgeving goed moest kennen. Terwijl zijn blik langs de lege tribunes bovenaan de oostflank gleed, vroeg hij zich af of iemand vanuit die positie ooit in staat was om het schouwspel in de arena duidelijk te zien.

Even later kwam hij een stevig gebouwde man tegen die zich vast aan het voorbereiden was op wat komen ging in de arena. Hij bewoog schuin langs een mogelijk doelwit, zichzelf beschermend met zijn schild, en stook toen met zijn zwaard langs zijn schild richting het doelwit. Phæn betwijfelde of hij ook niet profijt moest maken van de bescherming van een schild, maar het leek hem als magiër een bizar idee.

12-07-08 22:16:49
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Joseph stond, gehuld in cape toe te kijken naar wat er gebeurde. Uit het zicht observeerde hij Phæn, en het schouwspel in de Arena.

12-07-08 22:22:39
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Vanachter een pilaar, kundig versiert, vreemd voor de periode en deels met goud belegt, stond ik te kijken naar wat zich daar afspeelde. In de verte drongen donkere wolken dichter en de wind nam toe..

Bladeren die zich door de wind op een hoop hadden laten jagen draaide rond als een dans ter ere van de herfst.. het geritsel zwelde aan.. en een stevige ruk wind blies alles uit het zicht..

Ik draaide me een beetje zodat de schaduw van de pilaar mijn schaduw kon aanvullen.. de koude wind verveelde mijn haar en ik trok het samen onder mijn leren cap.

Met een oog kon ik net over de Arena heen kijken..

13-07-08 01:40:33
lalythil
Senior lid


WMRindex: 18
OTindex: 1.419
S
Offtopic:
hier
is de tekening.. xD sorry.. foute.. ik dacht dat ik m gelinkt had...
even gebeurt er wat in de arena en mn aandacht verscherpt.. daarna kijk ik wat rond in het publiek om me heen, beginnend aan de rechter kant.
iets verderop zie ik een man meteen rare cape opstaan en rondlopen,
hmmzz.. kennelijk ook een contestant, ben benieuwd of hij wel wat kan eigenlijk..
Hey.. hij stond op en meteen staat er ook iemand anders op, die lijkt naar die andere man te kijken... ach, misschien een assassin ofzo...

maar heel veel aandacht besteed ik niet aan hen en ik kijk verder rond naar wat ik allemaal zie in deze ruimte. en zodra mijn blik naar links gaat zie ik dat die man nu rustig zit en degene met het lange haar is nergens meer te bekennen
hmmzz.. kennelijk is het toch een bepaalde vorm van service hier ofzo.. ach jah.. gelukkig ben ik hier om te vechten..

en ik kijk weer naar het gevecht..

13-07-08 15:21:22
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Na een kraampje te zijn gepasseerd kwam hij langs een grote poort, met daarboven 'Trainingscomplex'. Nu ik er toch ben kan ik wel een kijkje nemen Hij liep naar binnen en betwijfelde of ze hier ook de mogelijkheid boden om met magie te trainen. In een fractie van een seconde lichtte vanuit zijn rechterhand zijn hele arm op, en weerde hij daarmee een aankomende pijl af. De pijl ketste af en boorde zich in de muur ernaast. What the; kunnen ze hier niet uit hun doppen kijken? Maar voor hij de schutter vol wou schelden, zag hij dat hij zich recht voor een doelwit bevond. Met een blik naar rechts zag hij het pad wat hij had moeten volgen, en begreep dat hij midden op het oefenveld stond. Met een nijdige blik naar de schutter liep hij terug naar het pad.

Na enkele minuten had hij nog steeds niks anders gezien dan boogschutters die keer op keer de roos probeerden te raken, en zwaardvechters die allemaal manoeuvres uitvoerde. Even later kwam hij in een hal waar het er serieuzer aan toe ging; zwaardvechters die met hun schild pijlen afweerden, mensen die elkaar omver probeerden te slaan en elkaar toen weer overeind hielpen. Hij stond even te staren, maar toen hij wou deelnemen bedacht hij zich opeens dat hij zo zou moeten vechten en dat dus geen slim plan was. Hij verliet de hal en maakte voort richting de arena.

13-07-08 16:21:11
lalythil
Senior lid


WMRindex: 18
OTindex: 1.419
S
ik kijk weer even wat rond en zie dan in de verte dat er een trainingscomplex is
hmmzz.. trainen.. nu.. nah.. lijkt me niet zo geweldig, gezien ik straks ook moet gaan vechten. maar ach.. ik kan wel even een kijkje nemen.. het gevecht is momenteel toch niet zo spannend

ik sta op, doe mn kimono weer goed en mn zwaard achter mn obi. dan pak ik mn waaier weer op en loop dan rustig richting de trainingsruimte.
intussen loop ik door een aardige menigte heen en ik zie vooral mensen in leren harnassen met hier en daar wat metaal erin verwerkt..

Ik zie een groepje mannen naar me op kijken, me aandachtig opnemen, soort van glimlachen en dan hun hoofd schudden.
Ik probeer een serieuze blik op te zetten, waardoor ze bijna in de lach lijken te schieten..

Dan komt een van die heren op me af en vraagt: "wat doet zown klein meisje als jij hier? ben je hier voor ons vermaak?" en hij begint vol van zichzelf te lachen.

maar vinnig antwoord ik:"ik wil u best ver-maken, maar als ik de stukken afgehakt heb en er opnieuw aangenaaid weet ik niet of ik het heel veel lelijker kan maken dan u nu bent..."
Sukkel...
Ik recht mijn rug en loop door naar de trainingsruimte, terwijl ik achter me de andere mannen uit die groep hard in lachen hoor uitbarsten.

Dan kom ik bij de trainingsruimte aan en ik zie allemaal boogschutters
hoe gaan die hun pijlen gebruiken in die kleine arena? voor ze hun pijlen kunnen aanleggen heb ik hun boog al doorkliefd en mn zwaard op hun hals..
en iets verderop zie ik wat zwaardvechters hele grote lompe zwaaibewegingen maken met grote logge zwaarden.
die moeten inderdaad gaan trainen om daar nog wat van te maken.. die grote zware dingen zijn zo log en onhandig.. ik snap echt niet waarom mensen daar mee blijven rondzeulen hier... t enige dat die zwaarden kunnen is een mooie grafgedenkteken zijn.. ze zijn bijna net zo groot als de grafstenen die men hier in de buurt gebruikt.. en minstens net zo zwaar...
Daar waar ik vandaan kom, daar snappt men tenminste dat groter, lang niet altijd beter is... als je het zwaard groot en zwaar maakt, dan lever je snelheid, precisie en scherpheid in..

*boem*
en ik loop zo tegen die man in die lange cape aan die ik daarnet had zien opstaan..

"oh.. sorry, neemt u mij niet kwalijk, ik...
ik had u niet gezien"
en ik buig mijn hoofd lichtelijk
Offtopic:
zo phaen.. dat was jij dus.. ;) dit gebeurt denk ik terwijl jij richting de arena loopt dan... xD oops...

13-07-08 18:23:31
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Terwijl hij stug richting de arena loopt, botst hij plotseling tegen een vrouw aan, wat zich direct verontschuldigt. Als hij omkijkt ziet hij een jonge Aziatische vrouw in een rode kimono. Even laat hij zijn blik langs haar lichaam gaan, en merkt dan aan haar zwarte obi dat ze erg ervaren is. 'Sorry, het was mijn fout. Ik lette niet goed op.' Terwijl hij er gedeeltelijk bij knielt. Hij blijft nog een tijdje staren zonder een woord uit te brengen, terwijl hij haar goed in zich opneemt. 'Ik was op weg naar de arena, zou je het erg vinden als je me zou vergezellen?'

13-07-08 19:08:00
lalythil
Senior lid


WMRindex: 18
OTindex: 1.419
S
"Nee hoor" ik kijk je aan en ben blij met deze respectvolle behandeling. Ik draai me om en loop met je mee.
"Bent u hier ook voor de challange?"

13-07-08 20:05:15
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
In die tussentijd zakt de zon aan de einder...

13-07-08 20:27:48
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
*Ik sta bij het stadion te wachten op mijn vriend en zie in de verte andere aankomen lopen*

"Waar blijft hij toch?"

*Loopt een beetje te ijsberen, maar heeft niet in de gaten dat er iemand naar hem loert...*

13-07-08 20:29:33
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
'Inderdaad, ik had gehoopt het hier ver te kunnen schoppen.' Hij kijkt naar de katana op haar rug. 'Ik neem aan dat dit ook de reden is dat jij hier bent? Gezien die prachtige zwaarden achter. Maar ik heb me altijd al af gevraagd wat je met 3 zwaarden zou moeten doen, of heb je geen kodachi onder je kimono?'

13-07-08 20:34:06
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
*Loopt maar alvast naar binnen toe, want zijn vriend is er toch nog niet... Hij ziet hem wel wanneer hij binnen komt*

"Is tenminste iets warmer dan buiten, zo laat..."

13-07-08 22:55:46
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
*Arya valt de man aan, en probeer te zorgen dat terwijl zij aanvalt de man ook zodanig van muad word afgeleid, zodat hij niet geraakt word. na een tijdje krijgt ze de bewegingen van de man door, alhoewel ze soms even terug moet vallen zodat ze alsnog niet geraakt word. na wat spelen haalt ze onverwachts uit naar de nek van de man, en raakt deze in zijn slagader. meteen springt ze terug, omdat ze ziet dat de man wordend probeert haar te raken, wat helaas lukt. Arya valt naar achteren, maar het lukt haar om met het gewonde been op de staan en nog wat verder naar achteren te lopen*
"Muad, jij nu!"
*Arya schreeuw, en nu ze niet meer aan kan vallen gaat zij over in de verdediging terwijl de woedende enorme man probeert haar te raken. Verdeging was nu het sterkte punt, omdat ze het even niet op kon brengen de snelle beweginge voor een aanval in te zetten. de man moest toch dood, en Arya wou ook Muad even wat laten spelen. alhoewel de pijn in haar been sterk brand, lukt het haar toch te grijnsen, terwijl ze nu kundig alle stoten afweert*
Offtopic:
sorry... we waren een weekendje op vakantie.. (A)

14-07-08 00:18:14
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ergens op een heuvel ver weg van het woedende gevecht, staat een ruiter op een paard. De man gekleed in zwartleer, het paard beslagen en de ogen half bedekt met een zeer fraai uitgewerkt pantser. Been kappen beschermen het paard als ook de ruiter. De helm met diepe nekkap, het visier gesloten met ruime blik, gemaakt van helder zilver heeft een fraaie top met een zwarte staart van paardenhaar. Een lang blanke schede versiert met inscripties en tekens hangt langzij.. Het paard briest.. en heft zijn statig hoofd.

De ruiter trekt aan de teugels en het paard draaid langzij naar rechts..

Langzaam draaft de ruiter met paard de heuvel af..

Een kleine stofwolk vergezeld het paar..

15-07-08 11:16:42
lalythil
Senior lid


WMRindex: 18
OTindex: 1.419
S
'eh he.. 'stamel ik eventjes
'Tuurlijk heb ik nog een kodachi onder mijn kimono.. en waarom drie zwaarden? omdat ze bij elkaar horen als een familie.. En ik zou nooit mijn familie scheiden.. als ik zelf kon kiezen'
op dat moment betrekt mijn gezicht een beetje, maar snel verschijnt er vastberadenheid op mijn gezicht.
'En ook ik ben hier om wat te vechten en erop uit gestuurd te worden, opdat ik nog een beetje geld en eer kan behalen...'

15-07-08 22:18:46
Traevel
Oudgediende


WMRindex: 302
OTindex: 17.280
S
8O ehmmm, neemt u mij niet kwalijk; maar kan iemand mij vertellen waar hier de WC is?

15-07-08 22:21:17
lalythil
Senior lid


WMRindex: 18
OTindex: 1.419
S
'eeerrrr'
ik kijk jou verschrikt aan en daarna naar mijn metgezel, wiens naam ik nog steeds niet weet.
"eerr.. ik heb geen idee, sorry.."

15-07-08 22:31:08
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
In de verte zie ik een gezelschap.. mijn Paard gaat over in Galop..

Het schild langszij versiert met een zwarte leeuw en een braamstruik schittert in de zon..

Vreemd gezelschap daar, ik haal mijn visier omhoog. Ik houd een arm omhoog en probeer hen al vooruit te groeten!, Hallo!!!

15-07-08 22:31:56
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
'Jahoor, die gang door en dan rechtsaf.' Zegt hij snel als ze net haar zin heeft afgemaakt. Als de man wegloopt fluistert hij: 'De martelkamers, héhé.'

Na een tijdje lopen komen we langs een kraampje. De man die daar achter zit staart ons een hele tijd aan en komt, als we voorbij het kraampje zijn, achter ons aan rennen. 'Pardon, meneer en mevrouw, ik heb iets wat-u-moet-zien!' En hij wenkt ons mee te komen naar een donker gangetje achter het kraampje. 'Geen zorgen het zal maar eventjes duren.' 'Ik vertrouw het niet...' Fluister ik. En zo gauw als we een beetje weerstand begonnen te bieden merkte ik op dat er 2 ongure types op staan en onopvallend naar ons toe komen. Ik wenk onopvallend haar naar die 2 mannen te kijken, en die man lijkt het niet te merken. Die 2 andere mannen begeven zich nog steeds onopvallend naar ons toe, en aan de andere kant staan ook opeens 2 mannen op.

15-07-08 22:41:51
Traevel
Oudgediende


WMRindex: 302
OTindex: 17.280
S
"Dank u vriendelijk, waarde heer. Ik zal mij haasten in de richting die u mij duidde."

Te weten, een gang met donk're nissen en spelonken zó groot, dat alleen De Wijze Uil het verstand - of het gebrek daaraan - bezit, zich daarheen te begeven. Langzaam, doch statig, schrijdt de oude uil in de richting van het duister...

16-07-08 11:51:07
lalythil
Senior lid


WMRindex: 18
OTindex: 1.419
S
nadat je een beetje weerstand toonde om niet mee te gaan wenkte je onopvallend naar me en ik boog heel lichtjes het hoofd, of je dit echt opmerkte als bevestiging weet ik niet, maar meer laat ik niet merken.Intussen ben ik een beetje (te) enthousiast een gesprek begonnen.

'...jaaa.. woww.. ik keek echt mijn ogen uit hier, allemaal van die mooie grote supergespierde mannen en van die grote zwaarden die ik misschien niet eens krijg opgetild..'

'..nee.. ik ben nog nooit eerder bij zo'n toernooi geweest, maar het is echt al leuk om alleen maar naar te kijken...'

intussen valt me ook op dat er nu opeens 4 grote kerels op ons af komen

'.. eer.. meneer, is het nog ver?
en eerrr... wie zijn deze kerels? denkt u dat wij zomaar aangevallen kunnen worden?'

en met dat ga ik dichter tegen pablo's character aan lopen, mijn armen sla ik om je middel(je armen vrij latend)
wat een sukkels zijn het toch
'schat, als we echt overvallen worden, bescherm jij me dan?'
ik kijk je aan en knipoog even..

16-07-08 11:52:15
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
Muad..? :{ waar ben je heen 8-)

16-07-08 12:03:15
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Offtopic:
Arya blijven jullie daar nog lang vechten? :P
Muad is af en toe nog wel online, misschien moet je hem ff mailen
Ik ben min of meer een beetje verrast van de armen die opeens om me heen slaan, wat me min of meer wat zelfvertrouwen schenkt. 'Tuurlijk, met genoegen...' Een grijns verschijnt op mijn gezicht, en een kleine opbouwende bol van lichtblauw licht in mijn hand. Dan fluister ik: 'Ze hebben wel de meest ongelukkige plek gevonden voor dit...' Ondertussen voel ik de energie vanuit mijn hand in de rest van mijn arm stromen.

16-07-08 12:04:34
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
Tha Pablo, die man moet dood, en daar heb ik Muad voor nodig.. 8-)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4 5 6 .... 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven