hr
jaargang -24 - laatste artikel 18-4 14:00 - 76012 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 12 13 14 [15] 16 17 18 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

05-09-08 10:26:33
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*De volgende ochtend wordt Madarian wakker in de armen van Amber. Voorzichtig staat Madarian op, kleedt zich om in de badkamer, gaat naar de keuken en maakt het ontbijt klaar. Als hij klaar is neemt hij een dienblad mee naar boven en maakt Amber wakker.*

Madarian: "Goedemorgen. Heb je lekker geslapen?"

Amber: "Gaat wel. Ik had wel gedroomd over die demonen, maar hoe die droom precies ging weet ik niet meer."

*Geeft Amber een zoen op het voorhoofd. Amber ziet het ontbijt en kijkt blij verrast. Amber bedankt Madarian en gaat lekker eten. Daarna staat ze op en gaat naar de badkamer, waar ze zich omkleedt.

Madarian en Amber gaan naar beneden en dekken de tafel. Als dat gebeurd is, gaat Amber de anderen halen. Ze klopt op de deuren, wacht tot ze iets hoort, en zegt dan dat het ontbijt geserveerd staat.*

05-09-08 10:31:02
nietmeer
*Zo liggen Arya en Muad een tijdje, totdat ze horen dat er op de deur geklopt wordt*
"shit..." mompelt Muad
"Ja, wat?" roept hij tegen de dichte deur
"Ontbijt!" horen ze vanaf de andere kant
"We komen dalijk" antwoord Muad
"Maar eerst wil ik nog even bij jou blijven liggen." vervolgt hij tegen Arya, en hij kruipt wat dichter tegen haar aan.

05-09-08 10:33:35
Madarian
Oudgediende

Amber door de deur naar Muad: "Wilt u anders ontbijt op bed?"

05-09-08 10:37:12
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya draait haar hoofd in de richting van de deur als ze geklopt hoort, en zucht als ze Amber hoort. ze draait zich snel weer om naar Muad en glimlacht. " soms zijn zelfs je vrienden irritant "
ze geeft Muad een zoen op zijn wang, sluit haar ogen even en legt dan haar hoofd weer terug op het matras, om hem weer aan te kunnen kijken.

05-09-08 10:39:26
Madarian
Oudgediende

*Amber krijgt geen antwoord. Amber moet wel een beetje lachen, want ze weet dat Muad niet alleen is...8)

Amber loopt door naar de volgende deur.*

05-09-08 10:49:31
nietmeer
*Na nog ene kwartiertje te hebben gelegen, komen er plotseling rare, rommelende geluiden onder de dekens vandaan...*
"Hm... volgens mij heb ik honger...
Zullen we maar eens gaan ontbijten, schat?"

05-09-08 10:51:02
Arya
Oudgediende

Arya lacht als ze Muad zijn maag hoort, en knikt. " dat lijkt mij zo onderhand wel verstandig ja. ik denk trouwens dat ik zelf ook wel wat maagvulling kan gebruiken."
Arya strekt zichzelf nog eventjes gapend uit, om nog even helemaal wakker te worden.

05-09-08 10:54:04
nietmeer
*Muad laat zich met een diepe zucht uit zijn bed glijden, en kleed zich snel om*
"Kom je ook zo?"
*Hij rent naar beneden en neemt plaats aan de tafel.*
*Hij valt direct aan*

05-09-08 10:55:21
Madarian
Oudgediende

*Madarian, Djaq, Phaen en Kippies zijn al uitgebreid bezig met eten als eindelijk Muad en Arya maar beneden komen.*

Madarian vraag: "Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen vannacht?8)"

*Madarian weet nog net een trap te ontwijken van Arya. Amber glimlacht en serveert wat eten voor Muad en Arya.*

05-09-08 11:01:24
Arya
Oudgediende

Arya volgt snel achter Muad, ook zij had niet veel moeite met het aankleden en de andere zooi. alhoewel ze kwam pas beneden toen hij al lang en breed het ontbijt aan het aanvallen was. ze loopt naar de tafel en als ze Madarian zijn vraag hoort haalt ze uit. " dan kan ik beter aan jou vragen madarian..."

Ze grijnst, en gaat naast Muad zitten.

05-09-08 11:02:15
nietmeer
"Voor het geval je het vergeten was, Madarian, was Arya een beetje bewusteloos toen ik haar naar bed bracht..." reageert Muad een beetje kriegelig...
"En hoe hebben jij en Amber eigenlijk geslapen? Zijn jullie daar eigenlijk nog aan toe gekomen?"

05-09-08 11:03:04
Arya
Oudgediende

"ja ja.. ik weet wel dat ik halfdood was vanacht.." Mompelt ze een beetje als ze wat eten pakt.

05-09-08 11:06:21
Madarian
Oudgediende

*Madarian en Amber krijgen beide een kleurtje.:$*

Madarian: "We hebben dit keer wel onze nachtrust genomen. Wij weten wat er te wachten staat. Jullie nog niet. Die bandiet waar we achteraan gaan, is niet alleen.

Hij heeft een bende van zo'n 20 tot 80 volgelingen. Hoeveel is niet precies bekend. Er zijn meerdere forten... nou ja... ruïnes in de buurt waar ze kunnen zitten."

05-09-08 11:08:15
Arya
Oudgediende

"bandieten? ik dacht dat het een soort demomen waren, zeker na wat ik heb gezien... van het weinige dat ik gister zowiezo heb gezien..." Arya kijkt Madarian een beetje verbaast aan.

05-09-08 11:08:45
nietmeer
"Dit keer?" reageert Muad met een opgetrokken wenkbrauw

"ach... ik denk dat we dalijk wel van de koning te horen krijgen wat we mogen verwachten...
Hoe laat is die bespreking trouwens?"

05-09-08 11:10:51
Arya
Oudgediende

" oh ja.... die bandiet... ik was eventjes in de war." Met een rode kleur van schaamte op de wangen gaat Arya weer gewoon evrder met eten, aangezien ze genoeg stoms had gezegt om te weten dat haar hersenen nog niet helemaal wakker waren.

05-09-08 11:17:02
Madarian
Oudgediende

*Kijkt op de klok.*

"Over een uurtje pas. Dus als je nog wat meer wilt eten of je wilt verfrissen..."

*Ziet het zwaard van Muad.*

"Ik zie dat je m'n derde meesterwerk gevonden hebt. Frostmourne en Soulshatter waren de eerste twee. Dat zwaard heb ik zoveel mogelijk proberen na te maken. Na je dood heb ik dat zwaard van jou uitvoerig bestudeerd. Ik hoop dat ik hem goed genoeg heb nagemaakt...8)"

05-09-08 11:25:30
nietmeer
"Ja... hij doet netjes hetzelfde als mijn vorige zwaard... Heb je hem een naam gegeven?"

05-09-08 11:26:59
Arya
Oudgediende

" zou je dat dan niet zelf moeten doen Muad?" Vraagt Arya, merkend dat ze weer eens haar mond niet gewoon zicht kan houden.

05-09-08 11:29:51
nietmeer
"Eigenlijk wel, maar als Madarian hem al een naam heeft gegeven, dan kan het wel eens slecht werken als je het een nieuwe naam geeft..."

05-09-08 11:32:06
Madarian
Oudgediende

*Madarian grijnst.*

"Nee, Arya heeft gelijk. Dat moet je zelf doen. Ik heb altijd al last met namen verzinnen...8)"

*Madarian staat op, loopt naar Amber, knielt en haalt een ring tevoorschijn.*

"Amber, wil je met me trouwen?"

*Amber kijkt stomverbaasd naar Madarian.8O:D*

"Ja!"

*Madarian geeft Amber een zoen.*

05-09-08 11:38:02
nietmeer
*Kijkt met een opgetrokken wenkbrauw naar het schouwspel van Madarian en Amber*
"Ehm... Gefeliciteerd, Madarian en Amber..."
*Schud Madarian de hand, en geeft Amber 3 zoenen*
*Dan kijkt hij naar zijn zwaard*
"Ik noem je Sutsujin. Moordenaar in mijn oude taal, want dat zal je zijn, een moordenaar van alles wat slecht is."
*Het zwaard trilt licht in zijn handen, alsof het de naam goedkeurt*

*Dan trekt hij een fles mede uit zijn rugzak, die hij weer net als vroeger altijd bij zich heeft*
"Madarian, Amber, hier moet natuurlijk op geproost worden heh"
*Schenkt de mede in, en geeft iedereen een glas*
"Cheers!"

05-09-08 11:38:42
Arya
Oudgediende

Arya kijkt verbaast naar het tafereel dat zich zo onaangekondigt voordoet,t erwijl haar ogen groot worden.
tja.. tussen al het gevecht en dat soort gedoe moet er toch ook iets leuks plaatsvinden, neem ik aan..

05-09-08 11:43:19
Madarian
Oudgediende

*Drinkt het glas leeg.*

"Bedankt! Ik ga zo eerst nog even een paar dingetjes doen. Ik ben zo terug."

*Madarian verlaat het huis, en gaat naar de alchemiewinkel schuin tegenover z'n huis. Helaas, nog op slot. Madarian schrijft een briefje waarop hij vraagt dat speciale bergwater te bestellen wat in Djaq z'n drankje zat.

Daarna gaat hij naar een kruidenierszaak die wel open is. Hij doet snel wat inkopen en gaat daarna terug naar huis.

Onderweg naar huis ziet Madarian nog net een demoon door het gebroken raam het huis in vluchten.*

Iedereen, wees alert! Er is een demoon door het raam gekropen!

05-09-08 11:44:30
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
*graait in zijn tas en haalt er een diamant uit en geeft het aan madarian* "alsjeblieft! kan je een mooie ring van maken!"

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 12 13 14 [15] 16 17 18 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven