hr
jaargang -24 - laatste artikel 19-4 08:00 - 76013 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 14 15 16 [17] 18 19 20 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

05-09-08 17:58:42
nietmeer
*Muad verbind de man zo goed mogelijk, en draagt hem dan over aan de net aanstormende wacht
Die nemen de criminelen met open mond in ontvangst, ze schijnen een van de moeilijkst te pakken criminelen uit de stad te zijn*

"Je zei dat je me kon helpen, lief? Wees dan wel snel, want ik begin het vergif te voelen..."

05-09-08 18:34:59
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya negeert de stadswacht die verbaast blijkt en kijkt in de kleine tas die ze van Madarian had gekregen. " Madarian had me een paar van die dingetjes meegegeven tegen vergif en dat soort dingen, aangezien dat hier vaker voor scheen te komen."
Ze pakte een kleine fles en pakt Muad zijn arm, waaruit de dolk van de dief steekt. " ket kan alleen wel zeer doen.." Arya haalt de dolk snel uit zijn arm en giet een klein beetje van de inhoud over de vergiftigde wond in zijn arm.

05-09-08 18:40:27
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Offtopic:
Ik kom er wel weer in als jullie terug bij Madarian zijn

06-09-08 10:04:31
nietmeer
"mjaaaaaaah.... auw... Zeg dat wel... kan zeer doen... Ik weet niet wat Madarian in zijn drankjes giet, maar geen van alle zijn tot nu toe erg prettig geweest"
*Muad draait als Arya het tegengif heeft toegedient een paar keer met zijn arm, om de doorbloeding iets te verbeteren, en merkt al snel dat het gif inderdaad wordt afgebroken*
"Aaaah, dat is beter..."
*Kijkt naar de zon*
"hoe laat is het eigenlijk? Wanneer moeten we ook alweer naar die meating?"

06-09-08 10:24:53
Arya
Oudgediende

Offtopic:
zullen we het maar op meeting houden IPV meating?
"Madarian is een kei in mensen zeer doen terwijl hij ze beter maakt." Arya grinnikt en helpt daarna Muad om weer op te staan. " en volgens mij mogen we wel opschieten, ik weet neit hoe lang we bezig zijn geweest." ook zij volgt Muad zijn blik naar de zon. " maar volgens mij was dat iets te lang.. we zullen moeten rennen ben ik bang.."

06-09-08 11:08:26
nietmeer
Offtopic:
Aaah, dus daar zat die typfout ;) Thanks for the headsup (kan het helaas niet meer wijzigen...
"grmbl"
*Muad springt op, ontvouwt zijn vleugels, en trekt Arya mee de lucht in*
"Dit gaat sneller..."
*Samen met Arya vliegen ze als de bliksem richting het kasteel*
*Hij land voor de neus van een verbaasde wacht van het kasteel*
en vraagt: "Zijn we nog op tijd?"

06-09-08 11:10:19
Arya
Oudgediende

"muad!" Arya voelt opeens de grond onder haar voeten verdwijnen en kijkt verbaast op als ze opeens muad boven haar ziet met vleugels. " hoe bedoel je, geen geduld?" Arya fronst, maar grijnst ook wel. al snel voelt ze de grond weer onder haar voeten en kijkt ze recht in de ogen van een verbaasde wacht die hun maar meteen naar de zaal van de koning leid.

06-09-08 11:14:47
nietmeer
"Ik, geduld? Ben ik daar ooit van beschuldigd dan?"
mompelt: "oh ja... engelengeduld... daar ben ik inderdaad van beschuldigd..."
*Volgt de wacht naar de troonzaal, waar de koning op ze zit te wachten*
Koning: "Jullie zijn net op tijd, ik wilde net wachters sturen om jullie te zoeken."
*Hij bekijkt ze wat beter*
"Is dat bloed? Wat is er gebeurd?"
*Ondertussen staren alle aanwezigen Muad aan, het rumoer is niet van de lucht*
menigte: "Zijn dat vleugels?"

06-09-08 11:16:14
Arya
Oudgediende

Arya staat naast Muad en houd maar met verstand haar mond eventjes om de menigte te laten kalmeren. volgens mij is het al duidelijk wie er nu op die jacht gaan..
er verschijnt een glimlach op haar mond, een paar van de mensen die daar in de zaal zaten had ze nog vaag herkent.

06-09-08 11:20:06
nietmeer
Offtopic:
En nou wacht ik toch echt even op Madarian en de rest... sorry...

06-09-08 11:25:40
Shinki
Erelid

Offtopic:
Ik kom al!
*Opeens klinkt er bij de deur van de zaal rumoer en stormt Djaq naar binnen, gevolgd door tientallen wachters*

"Kunnen we er niet over praten?"

*Ziet Muad en Arya*

"Hey! Ben ik op tijd?"

06-09-08 11:26:32
Arya
Oudgediende

Arya kijkt vreemd naar Djaq die opeens binnen komt stormen, pratend, of beter gezegt schreeuwend ergens over.

" uuhm.. wat heb jij uitgevreten Djaq?"

06-09-08 11:28:31
Shinki
Erelid

"Ze vonden het blijkbaar niet leuk dat ik dankzij een drankje van Madarian door de muur schoot en ze bestookten me met pijlen!"

06-09-08 11:37:20
Shinki
Erelid

Offtopic:
Arya? Muad? waar zijn jullie!?

06-09-08 11:50:33
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian en de anderen hadden nog net Djaq achtervolgd zien worden, het kasteel in. Madarian komt net op tijd binnen, gevolgd door de anderen.*

"Wachters, stop! Het kwam door mij, niet door hem. Een experimenteel drankje had het verkeerde effect op hem... Djaq, dat drankje had ik eerst willen testen op een oproepbaar magisch testdier. Wil je de volgende keer beter opletten als je je drinken op m'n werkbank zet?"

*De wachters stoppen met achter Djaq aanzitten. De commandant werpt een nare blik naar Madarian. Als blikken konden doden...*

"Volgens mij is iedereen nu wel aanwezig."

*Knielt voor de koning.*

06-09-08 11:53:25
Shinki
Erelid

mijn toetsenbord freakt ff en draait de tekens om dus ik doe het ff zonder.

Ik wil knielen maar bedenk me en vraag waar het toilet ligt.

06-09-08 11:53:57
Arya
Oudgediende

Madarian, hoe krijg je ook voor mekaar om elke keer de stadswacht achter je aan te krijgen? Arya kijkt verbaast naar mandarian en Djaq die een paar probleempjes bleken te hebben met de stadswacht.

ook zij knielt voor de koning.

06-09-08 11:55:02
Shinki
Erelid

Ik ben inmiddels al naar het toilet gegaan en kniel ook

06-09-08 11:55:37
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Shinki, misschien staat je toetsenbordinstelling dan plotseling in een andere taal...
Ik ben hier erg goed in problemen aantrekken. Geregeld sneuvelt er dan wel wat. De commandant is dan degene die elke keer de rotzooi moet opruimen...})

06-09-08 11:57:50
Shinki
Erelid

kzal kijke

06-09-08 12:05:24
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Muad, jij kan uitstekende toespraken houden, Koning... 8)
*Madarian kijkt even naar Shinki, maar hij lijkt niet gewond te zijn na z'n 'drankavontuur'.*

Muad, Arya, ik hoorde wel wat jullie over m'n drankjes zeiden, aangezien ik net om de hoek stond. Maar als ik iets aan dat gevoel probeer te doen, dan zwakt het drankje gigantisch af, en dat komt niemand ten goede...

06-09-08 13:59:02
nietmeer
Offtopic:
ok, ok, ik speel de koning wel ;):D
*Ondertussen ook knielend voor de koning, en zich nogsteeds afvragend waarom iedereen hem zo aanstaart*
hm... lekker is dat, Madarian... nou ja, ik zal er dan maar mee moeten leren leven...
Misschien weet mijn moeder hoe je die vervelende bijwerking van die drankjes weg kan werken zonder dat het ten koste gaat van de werking.
Ik heb alleen geen idee hoe ik hier contact met haar op kan nemen...

*Ondertussen wordt Muad toch wel heel erg kriegelig van al dat gestaar, en plotseling springt hij op*
"Wat?! Nog nooit iemand met vleugels gezien?!"
De menigte mompelt gezamenlijk van nee
"ow... ehm... in dat geval, sorry"
*En Muad vouwt zijn vleugels weer weg, waardoor ze weer onzichtbaar worden*
"zucht... weer een shirt naar de maan..."
*Dan bedenkt hij zich weer waar hij staat*
"ow... shit... de koning"
*Snel laat hij zich weer op zijn knie vallen, en met een rood hoofd wendt hij zich tot de koning*
"Mijn excuses majesteit... Ik dacht even niet na..."
Koning: "Het is je vergeven, Muad Chimerae"
Dan buigt de koning naar Muad toe, en zegt hij zacht tegen hem: "En om eerlijk te zijn, ik kan er wel inkomen waarom je zo kriegelig werd."
*De koning gaat weer recht zitten, en staat dan op*
*Hij wil net wat gaan zeggen, als een wacht binnen komt stormen*
Wacht: "Ehm... Majesteit! Iemand wilt u spreken, en hij zegt dat het dringend is."
Koning: *zucht* "Zeg maar dat hij moet wachten."
Wacht: "Hij zei nog dat het niet kon wachten. Het had iets dat te maken met een van de deelnemers! Het ging over een man, niet al te groot van postuur, gouden ogen, soms wat ongeduldig, en altijd vergezeld van een rugzak. Hij schijnt naar de naam Muad'Dhib Chimerae te luisteren."
Muad: "Huh? Wat i..."

Offtopic:
Sorry, even een filler, Heb even wat ideeën nodig voor Arthir, onze halfkaai... maar ik ben leeg :S
Mails met ideeën zijn dus van harte welkom

06-09-08 15:07:16
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Muad, heb je een paar ideetjes gemaild...8)
*Madarian kijkt vreemd op. Als iemand Muad kent is het Arya, Kippies, en hijzelf wel. Madarian is wel nieuwsgierig wie het zou kunnen zijn. Misschien een slachtoffer van vroeger? Muad is wel flink veranderd...*

06-09-08 15:18:53
Arya
Oudgediende

Arya zit nog steeds geknield naar Muad, en grinnikt stiekempjes als Muad uit irritatie opspringt en dan toch maar zijn vleugels wegvouwt. als de man de zaal binnen komt stormen kijkt ze verbaast op, en al zeker als hij Muad zijn volledige naam noemt.

ze kijkt naar Muad, die nog verbaaster schijnt te reargeren dan zij.

Muad? enig idee wat er aan de hand is?

haar hand rust op zijn arm, terwijl ze de zaal rondkijkt om de reacties te peilen.

06-09-08 16:04:44
Shinki
Erelid

Offtopic:
Een verloren heksenzuster van Muad miss? ontvoerd door heksen toen ze klein was en toen gehypnotiseerd?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 14 15 16 [17] 18 19 20 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven