hr
jaargang -24 - laatste artikel 19-4 08:00 - 76013 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 17 18 19 [20] 21 22 23 261 262 263 264

Fantasy Roleplay

08-09-08 21:42:46
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
Ik ga straks stoppen. Tot morgen. 8)
Als ik een plasmaschot afvuur, dan ben ik niets meer.

"Het lijkt er eerder op dat je te maken hebt met een corrupte wachtcommandant van jou district! Ik zie wat er gebeurt met het belastinggeld en wie er wel en niet moet betalen. In de wijk waar ik woon moeten juist de rijken betalen. De armen krijgen in mijn wijk allemaal wat geld als de belasting is binnen gehaald!"

*Een bedelaar uit mijn wijk roept hardop dat het klopt wat ik zeg.*

08-09-08 21:46:39
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
weer in gevecht merkt Arya dat het de nodige tol begint te eisen. uit de verwondingen druppelde bloed en haar zwaard leek steeds wat zwaarder aan te voelen. hoe kwam het toch dat ze de laatste tijd zo zwak was? het leek wel of ze een of ander langzaam werkend vergif in zich had gekregen...

Snel draait ze haar zwaard een kwartslag om een stoot te parreren, maar word dan van achteren half neergemaaid.

08-09-08 21:48:23
Judywesl
Erelid

WMRindex: 643
OTindex: 5.968
Offtopic:
haha, gebeurt er ook nog iets anders hier dan vechten ? :P in ieder geval ben ik nog steeds nieuwsgierig wat er verder gaat gebeuren :D

09-09-08 10:22:12
Madarian
Oudgediende

*De schildwachten kunnen Djaq en Arya ontzetten. Arya begint op haar benen te tollen. Snel kijkt ze in de tas of ze een tegengif kan vinden, maar alles begint voor haar ogen te tollen. Madarian gaat naar Arya toe en geeft haar het tegengif. Het duurt echter nog even voordat het begint te werken.

In de tussentijd is het Muad gelukt om de gijzelnemer te besluipen, en weet de koning te ontzetten. De schildwachten weten de overige rovers te overmeesteren.

Madarian bekijkt de wonden van Arya. Madarian smeert een goedje over de wonden heen waardoor de wonden sneller zullen genezen: ondiepe snijwonden zullen maar een paar dagen nodig hebben. Ook verbindt hij Arya met een verband die zo goed als onzichtbaar is.

Daarna gaat Madarian naar Djaq. Ook hij is redelijk toegetakeld. Ook hij wordt behandeld en verbonden. Madarian heeft meer dan genoeg drankjes, smeermiddeltjes en verband gemaakt...

Voordat de rovers worden afgevoerd maakt de koning een belofte aan hun.*

Koning: "Als het waar is wat jullie zeggen, dan wordt mijn beleid niet goed uitgevoerd. Ik zal dit grondig laten onderzoeken! Niemand zal misbruik maken van z'n bevoegdheid zonder zwaar gestraft te worden!

Wachters, behandel deze mensen goed, totdat hun verhalen zijn bewezen. Als het klopt wat ze zeggen, dan moeten ze vrijgelaten worden. Als er ook maar iemand van hun sterft in de cel, dan worden de bewakers en het hoofd van die bewaking in de cel gegooid!"

*De bewakers voeren de rovers af.*

Koning: "Waar waren we ook al weer gebleven... O ja...."

Offtopic:
Muad, jou beurt weer... 8)

09-09-08 15:28:31
Arya
Oudgediende

Offtopic:
Madariaaan! :{ laat me *censuur* eens met een probleem zitten... iets dat niet snel oplosbaar is..

09-09-08 15:43:24
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Offtopic:
Ik had een heel verhaal waarbij er gif in het water zat geschreven maar toen drukte ik per ongeluk op vorige *censuur*

09-09-08 16:12:11
nietmeer
Offtopic:
Arya: Wie zegt dat hij je probleem ook daadwerkelijk heeft opgelost? ;)
Je zei dat wat je had op een langzaam werkend vergif leek. Het hoeft dus geen vergif te zijn, en in dat geval werkt zijn antigif niet... ;)
@Madarian: Dank u :)
*Tijdens de aanval waren de toeschouwers alweer gevlucht, maar na het sein veilig komen de meesten toch weer terug*
Koning: "Dames en heren, allereerst mijn excuses voor alles wat hier momenteel gebeurd is. Het lijkt bijna alsof iemand hier de problemen aantrekt."
*De koning is nog niet uitgesproken, of een man met een zwarte cape probeert zich agressief door de menigte heen te werken.
De koning ziet dat, en slaakt een diepe zucht.*
"Hey! Jij daar in die zwarte cape en die vergiftigde dolk!"
*De man kijkt de koning spontaan verbaasd aan.*
"Vermoord me morgen maar ofzo! Ik heb nu al meer dan genoeg sores aan mijn kop. Ik probeer al de hele ochtend, en ondertussen ook gedeelte van de middag een toespraak te houden, maar ik wordt steeds gestoord! Kom morgen maar terug, dan zien we wel weer verder."
*De man kijkt de koning hoogst verbaasd aan, maar druipt dan toch af, zeker nadat hij de koning zijn chagrijnige blik zijn kant op had gezien.*
Koning: "Ok, poging veel. Dames en heren, ik heet u nu eindelijk welkom in mijn kasteel. Wij zijn hier allen bijeen omdat ons land in een groot gevaar bevind, en dan bedoel ik niet de verstoring van net.
U heeft ondertussen allemaal gehoord van de heer Arthir Merinthan. Deze persoon heeft geprobeerd mijn zoon te vermoorden, en verdient daarvoor een toepasselijke straf.
Onlangs kwam mij ook ter oren dat hij probeert ons en Ansalon tegen elkaar op te zetten. Zoals u allen weet is de relatie tussen ons tweeën al niet zo best. We zijn al hard bezig met vredesonderhandelingen, zeker sinds mijn zoon zijn oog heeft laten vallen op de Ansalonse kroonprinses. Iemand heeft echter de bruidsschat gestolen! Iemand die erg veel lijkt op onze Artir Merinthan! Helaas heeft hij ook een stuk stof achter gelaten. Op dit stuk stof stond ons wapen!
U snapt neem ik aan, dat bij hen de link snel was gelegd. Ze zijn ervan overtuigd dat Arthir in opdracht van ons werkte!
Ze hebben de vredesbesprekingen opgeschort, en zijn instaat om bij de minste provocatie meteen de wapenen weer op te pakken, en ons de oorlog weer te verklaren. U snapt uiteraard wel dat wij dit niet willen hebben. We hebben het al moeilijk zat met onze eigen problemen, zonder dat we ook nog eens oorlog moeten voeren.
Daarom heb ik gister een spelen gehouden in de Koninklijke arena, en uit de deelnemers heb ik persoonlijk een aantal personen gekozen die ik de opdracht geef achter Arthir Merinthan aan te gaan, en hem gevangen te nemen, danwel te doden!
Daarom stel ik nu aan u voor, de helden uit de Arena: Muad Chimerae, Arya Atharn, Madarian, Phæn en Djaq!
Kunnen jullie naar voren komen, en naast mij plaats nemen?"

09-09-08 16:22:52
Arya
Oudgediende

Offtopic:
oke... alleen Madarian wees alsjeblieft zo aardig om iets minder goed in helen te zijn...
Deze keer lukt het haar onmogelijk om har lach in te houden als de Koning de moordemaar uit de zaal pikt en hem daarbij ook nog een vriendelijk verzoekt om zijn aanval uit te stellen tot een andere keer. half naproestend loopt ze het podium op. " Mijn majesteit.. ik vrees dat Phaen nog niet helemaal hersteld is..." Ze kijkt even van Muad naar Madarian, vragend. zij wisten er meer van dan zij.

09-09-08 16:29:46
nietmeer
Muad: "Sorry Arya en majesteit, maar ik weet ook niet wat er nou precies met Phæn aan de hand is..."
Koning: "Hm... alweer een gesneuveld onder de gelederen van de mensen die ik uitgekozen heb. Die arme Lalythil die zo goed vocht hebben ze ook nogsteeds niet op de been weten te helpen. We weten nogsteeds niet wat er met haar aan de hand is...
Madarian, weet jij misschien wat er met die twee aan de hand is?"

09-09-08 17:09:45
Judywesl
Erelid

Offtopic:
huh, wie zijn Phaen en Athan en Lalythil? (kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb, ben af en toe ook gewoon verstrooid... *(

09-09-08 17:47:34
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Arya, ik heb je verbonden en een smeermiddel over je wonden gesmeerd zodat ze sneller helen. Ze zijn nog niet geheeld. Ook heb ik een antigif gegeven, maar dat betekent nog niet dat die antigif werkt. Er zijn vele soorten gif...8)

Judywesl: Phæn was Pablo, maar die heeft al eventjes niet gepost. Lalythil vocht samen met Phaen in de arena, maar er was iets waardoor ze niet meer postte. Ze ligt in het verhaal nu in de ziekenboeg.
Madarian: "Heer, ik vrees dat Phæn zich verslapen heeft, en ik heb nog geen kans gehad om naar het verpleeghuis te gaan om te kijken hoe het is met Lalythil. Dat was iets wat ik hierna gepland had. Ik hoop niet dat u gewond bent geraakt?"

09-09-08 18:06:32
Judywesl
Erelid

Offtopic:
oke, thnx Madarian :D

09-09-08 18:14:33
Shinki
Erelid

Offtopic:
Kan Arya of Madarian niet voor Pablo spelen?

09-09-08 18:33:37
nietmeer
Offtopic:
@Judywesl: En Atharn is de achternaam van Arya ;) (Die was Madarian even vergeten ;))
@Madarian en Shinki: Hebben jullie karakters overigens nog achternamen?
Koning: "Neuh.... Met mij gaat alles goed. Er is meer nodig om mij neer te krijgen"
*De snee in zijn keel heelt spontaan, en de koning grijnst heel even zijn gepunte bovenste hoektanden bloot richting het groepje, maar wel zodanig dat zijn onderdanen het niet zien*

09-09-08 18:35:40
Judywesl
Erelid

Offtopic:
goed punt Muad, die was ik zelf ook alweer vergeten :P maar goed dat jij nog nadenkt :ja

09-09-08 18:57:22
Shinki
Erelid

Offtopic:
Ik haal mijn inspiratie van mijn bureau, Reine Einer, Koffie Eiffok, Cola Aloc.
Het word dus Aloc
*Schrikt bij het zien van de tanden van de koning*

Is hij een vampier!?

09-09-08 19:22:02
Arya
Oudgediende

Djaw, kop dicht. wij zijn echt niet de enige speciale wezens hier.. kijk maar naar die kaai. en aan de koning te zien, als dat inderdaad zo is dan is hij er een van een stam die niet van mensen voed.. die hebben rode ogen, dat heeft hij niet.

Arya zucht van de reactie van Djaq, en schud het hoofd een beetje. was het dan zo vreemd?

09-09-08 19:41:56
nietmeer
Muad, specifiek op Arya gericht, zodat de rest het niet hoort: Sommige mensen kijken nou eenmaal niet verder dan hun eigen soort Arya, zeker als die soort overheerst...
Koning: Jullie zijn niet de enigen die dit kunnen hoor, ik kan alles volgen, ook de gerichte gedachten. De Vloek heeft ook zo zijn voordelen... Maar ik ben inderdaad een van de Gekusten

Koning, fluisterend: "Jullie snappen natuurlijk wel dat jullie je mond dienen te houden over mijn ehm... toestand. Er konden anders wel eens ehm, ongelukjes kunnen gaan gebeuren."
Hardop: "Ok, Muad Chimerae, Arya Atharn, Djaq Aloc en Madarian, zweren jullie deze eed: nemen jullie de taak op jullie om gezamenlijk voor uw land op jacht te gaan naar Arthir Merinthan, hem te dood danwel levend naar deze troonzaal te brengen, of uw leven te laten terwijl u dit probeert?"
Muad: "Dit is dan misschien niet mijn land, maar ja, dat zweer ik."

09-09-08 20:44:22
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Ik ben 'gemaakt' door de vader van Muad. Ik heb dus geen achternaam, aangezien ik eigenlijk geen vader of moeder heb. 8)
Heer, bedankt dat u ons in vertrouwen neemt. Dit is geen klein geheim. Ik zal het geheim meenemen in m'n graf!

"Dat zweer ik."

*Kijkt met een schuin oog naar Arya*

Arya, gaat het? Het antigif zou zo langzamerhand moeten gaan werken. Merk je al iets?

09-09-08 20:46:18
Shinki
Erelid

Ik heet niet Djaw! En in mijn land zijn de vampiers nogal "bloedlustig"

"Ik zweer het op mijn leven dat ik Arthir Merinthan levend of dood hier heenbreng, hetzij het mijn leven kost"

09-09-08 21:06:28
Arya
Oudgediende

Sorry Djaq.. foutje.
en ook ik zal het geheim stilhouden.

"en ook ik zweer, dat ik er alles in mijn macht aan zal doen om te zorgen dat er een eind komt aan de praktijken van Arthir Merinthan, wat zijn uiteindelijke doel ook moge zijn, en dat ik hem met mijn vrienden hierheen zal brengen."

Ze antwoord nog even niet op Madarian, er was iets vreemds bezig in har lichaam en ze wist nog niet of het goed of slecht was.

09-09-08 21:10:36
Shinki
Erelid

Offtopic:
Komop laten we naar huis gaan Luna zit te wachten!

09-09-08 21:45:51
nietmeer
Koning: "Bedankt voor jullie eed. Jullie hebben lang genoeg rondgehangen hier, aan de slag!
Jullie hebben toegang tot de koninklijke barakken, waar jullie bepantsering en wapens mogen halen. Ik zal de kapitein doorgeven dat jullie toegang hebben tot de algehele wapenvoorraad, mochten jullie langs willen gaan.
Verder wens ik jullie veel succes, en tot ziens!"
*Snel loopt de koning de zaal uit, duidelijk verzwakt.*
Muad: Volgens mij heeft hij bloed nodig...
"Gaan we nog langs de barakken? Of gaan we eerst langs huis?"

10-09-08 08:46:05
Arya
Oudgediende

" het maakt mij niet al te veel uit... ik zou denken eerst even langs het huis van madarian, om daarna eigelijk zo snel mogelijk te kunnen vertrekken om die stomme halfkaai te pakken te nemen."

10-09-08 19:22:30
Shinki
Erelid

Offtopic:
Yay!
*Zodra ze thuisgekomen zijn en ik naar mijn kamer ga zie ik een vreemd gestippeld ei op mijn bed liggen*

"Huh?"

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 17 18 19 [20] 21 22 23 261 262 263 264

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven