Fantasy Roleplay |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"wat heb je toch een geweldige vader..." Arya grijnst dan naar madarian die haar complimenteerd, maar pakt snel haar zwaard. ik vraag me alleen af hoe jij hier kunt bestaan zonder Dhib, en dat wij een leven hebben geleefd waar Dhib er wel was... veranderen we op deze manier de toekomst niet?
Arya hoort mensen schreeuwen en wegrennen. " Muad, ik zorg dat de mensen hier wegkomen, liefst zo veilig mogelijk. ik ben daarna terug."
met haar zwaard lukt het haar zich een weg door de menigte te maken en zoveel mogelijk mensen naar buiten te krijgen op een meest orderlijke manier, ook al was dat niet veel |
|
nietmeer
|
*Vanaf het moment dat Arya buiten het schild komt, trekt Mephisto zijn boog weer. De pijlen vliegen op Arya af, maar ook deze worden tegen gehouden door een schild, terwijl ook Muad, die ziet wat er gebeurd, naar Arya toe vliegt om haar te beschermen. Met Muad bovenop slaan ze allebei tegen de grond.* Een vrouwenstem: "Mephisto!" Mephisto, met trillende stem: "Schat?" |
|
Arya Oudgediende
|
eerst had ze nog niet precies door wat er aan de hand was. har eigen leven stelde ze soms niet al te hoog en er waren zoveel mensen die weg moesten. Arya had al eerder gezien wat deze demoon kon doen en wist dat wat mensen levens meer of minder hem niks deden. toen ze naar de grond werd gedrukt door Muad begreep ze pas dat ze iets te roekeloos was geweest. "sorry.." Fluisterde ze tegen hem.
opeens vulde een vrouwelijke wat strengere stem de zaal. Arya keek onder Muad door, en zag dat Mephisto opeens een stuk minder gevaarlijk leek, bijna bang. |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Na het schot op Arya wil Madarian aanvallen. Niemand valt ongestraft z'n vrienden aan! Maar na het horen van die vrouwenstem en de bange reactie van Mephisto wacht Madarian heel even en kijkt waar die stem vandaan komt...* |
|
nietmeer
|
Vrouw: "Je blijft van onze zoon af, Mephisto!" Mephisto: "Ja, maar Gabriëlla... hij..." Vrouw: "Heeft het goede laten overwinnen." maakt ze zijn zin voor hem af. *Een grote vrouw komt boos de troonzaal binnen gelopen. Bijna alle mannen staren haar meteen aan, zo knap is ze.* Muad: "Djaq, mag ik je voorstellen, mijn moeder" Gabriëlla tegen de koning: "Mijn excuses voor het gedrag van mijn man, majesteit. Hij was nogal gesteld op mijn zoon's andere helft. Dhib, zoals we die helft noemden, zou ooit zijn rijk over gaan nemen. Gelukkig gaat dat nu niet lukken De achternaam van onze zoon is niet voor niets Chimerae... Mocht u ooit iets van mij nodig hebben, u hoeft mijn naam maar uit te spreken, en dan zal ik mij zo snel mogelijk bij u voegen." Koning: "Ehm... be... bedankt..." *Dan loopt Gabriëlla naar Mephisto toe, grijpt hem bij een oor, en sleept hem met het allergrootste gemak de zaal uit.* Muad: "Oei, de ruzie die die twee gaan krijgen zal hemel en hel doen schudden, denk ik..." |
|
Arya Oudgediende
|
Arya moet haar hand voor haar mond houden om niet in de lach te schieten, en doet haar grootste best omdat te verbergen. mephisto werd op dat moment aardig vernederd weggesleept, en keek nog met een woedende blik hun kant op. "wat is je vader toch aardig... al ben ik nu toch blij dat je moeder hem onder controle kan houden..." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt met verbazing naar hetgene wat zich heeft afgespeeld. Nadat Mephisto en Gabriëlla de zaal hebben verlaten barst Madarian in lachen uit en rolt over de grond!*
"HAHAHAHAHAHA! Dat gezicht van je vader, Muad. HAHAHAHA! Die durft zich hier vast niet meer te vertonen. HAHAHAHAHAHA!" |
|
nietmeer
|
Muad: "Ehm, Madarian, daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Hij's de koning aller duivels, en kan elke vorm aannemen die hij wilt. Volgende keer komt hij gewoon als iemand anders, en probeert hij het op een andere manier om mij in diskrediet te brengen. Zolang ik maar het leven laat, vind hij het best..." Dan klinkt de stem van Gabriëlla grinnikend door de ruimte: "Mevrouw Atharn, u mag best lachen hoor. U hoeft uw lach echt niet in te houden voor een man zoals Mephisto. Hij zou zichzelf ook niet inhouden als dit met u gebeurde" De koning staat ondertussen nog steeds als door een bliksem getroffen op het podium. "Ehm... juist ja. ehm... Leuk kennis gemaakt te hebben met je familie Muad Chimerae. Pittige tante..." Muad, grijnzend: "Ja heh. Ik ben ook blij dat ik de meeste genen van haar heb overgenomen." Koning: "De meeste wat?" Muad, mompelend: "oeps.... genen kennen ze nu natuurlijk nog niet..." Hardop: "Eigenschappen sire, eigenschappen... Waar ik vandaan kom noemen ze eigenschappen genen" Koning: "ok... vreemd..." Ondertussen weet hij zichzelf weer een beetje bij elkaar te rapen, en hij gaat voorzichtig op zijn troon zitten: "Ok... waar waren we eigenlijk ook alweer mee bezig... Wachten! Kunnen jullie de toeschouwers laten weten dat het weer veilig is?" Wachter: "Meteen sire!" En een dozijn wachters schieten meteen weg om iedereen op hun gemak te stellen |
|
Arya Oudgediende
|
meteen voelt Arya een hevig rode gloed over haar wangen schieten als Muad zijn moeder haar bij haar achternaam aanspreekt en zonder dat ze in de buurt was wist wat ze deed. "ik denk dat ik maar eens wat meer op madarian moet gaan lijken in dat opzicht volgens mij..."
ik hou teveel in mezelf.. Arya staat op en schud het hoofd even. " wat kan er allemaal op een dag gebeuren.. t is niet normaal" |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Offtopic: Waar zijn Pablo en Lalythil gebleven? Dit word zo best wel saai *Zodra hij Muad's moeder hoort zeggen dat ze mogen lachen barst hij in lachen uit* "Was dat ding uw vader heer Muad?" |
|
Shinki
Erelid
|
Offtopic: Mogen we naar huis gaan? Er ligt een idee op me te wachten *Rekt zich uit en gaapt* "Heer Muad, het is een beetje laat geworden en er is vrees ik geen tijd meer voor de ceremonie. Morgen dan maar?" |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Shinki, het is in de ochtend... *Na even last te hebben gehad van een slappe lach, staat Madarian op. Hij probeert te stoppen met lachen en veegt de tranen van z'n wangen.* "Mijn excuses hoogheid. Ik kon mezelf niet meer houden toen ik het gezicht zag van Mephisto..." *De wachters hebben inmiddels iedereen weer binnen gelaten, en wachten op de toespraak van de koning. Madarian probeert een pokerface op te zetten, maar dat lukt niet echt. Wat is Madarian blij dat hij z'n helm op heeft...  * Voordat we gaan, zullen we eerst even kijken hoe het gaat met die aziatische vrouw die samen vocht met onze tovenaar? Ik ben haar naam even kwijt... |
|
Shinki
Erelid
|
Offtopic: Op mijn klokje stond vijf voor half acht  Ze heette trouwens Lalythil, Was gisteren toevallig jarig |
|
Shinki
Erelid
|
*Plots klinkt er bij de troon van de koning tumult, Rovers springen door de ramen en elimineren de lijfwachten van de koning gebruik makend van de verrasing*
De koning heeft genoeg wreedheden begaan! Het recht zal zegevieren!
*Ik pak mijn kromzwaard en ga in de vechthouding staan*
"Wie zijn jullie en wat willen jullie?" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian is net bekomen van de lach als de lijfwachten worden vermoordt door de rovers. Overal vandaan stromen de schildwachten de zaal in. Madarian heeft snel z'n boog gepakt en schiet vlak achter elkaar 2 rovers een pijl door het hoofd. De drie het dichtst bij de koning. Daarna pakt Madarian z'n zwaarden Frostmourne en Soulshatter en beschermt de koning met z'n eigen lichaam.
De rovers waren lid van de bende van de bandiet waar ze achteraan zouden gaan: Arthir Merinthan.* |
|
Arya Oudgediende
|
"he bah... moet dat nu weer?" Arya raakt langzamerhand een beetje vermoeid van alle criminaliteit in dit tijdperk. Ze haalt haar zwaard uit de schede en begeeft zich snel naaar het strijdperk, waar ze meteen met de eerste de beste bandiet in het gevecht gaat |
|
Shinki
Erelid
|
Offtopic: OMG zie die powerplay "Ummm Madarian ik zou even wachten met aanvallen" "Arachnoid Fobia" *Uit de muren kruipen reusachtige spinnen die de rovers omsingelen* "Ik wil mijn handen niet vuil maken aan hun" "Rubika Kubasa!" *De spinnen kruipen steeds dichterbij en beginnen dreigend met hun kaken te slaan* |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: We waren aan het wachten op Muad. En ik heb m'n post iets aangepast. I.p.v. 3 maar 2 bandieten door de kop geschoten...  "Die twee waren meteen de koning aan het aanvallen!" *De rovers schrikken enorm van de spinnen die ook tussen hen en de koning staan. En de stadswacht komt er ook aan. Een rover richt z'n boog op de koning en schiet. Madarian kan net op tijd tussen de kaning en de bandiet komen, waardoor hij de pijl opvangt met z'n linker schouder.* |
|
Shinki
Erelid
|
*De rover rent snel naar de koning en houdt een dolk tegen zijn keel aan*
Hef de belastingen op of ik snijd je keel door bastaard! |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: De schuine tekst is meestal eigen gedachte of telepatie Madarian: "De belastingen zijn nodig voor onderhoud van de gebouwen, de wegen en de schildwachten die de boel bewaken. En de bedelaars en de allerarmsten hoeven geen belasting te betalen! Je bent zeker in de war met Mephisto..." |
|
Shinki
Erelid
|
Offtopic: In mijn geval even niet, ik gebruik geen telepatie nu *De rover lacht* "Dat is wat jullie verteld is! Wat kunnen jullie weten, knus in een huisje in het bos! hier in de stad hoeven de 1e en 2e stand niks te betalen en moeten wij boeren alles betalen! Alleen maar voor de dure feestjes van de koning!" *De rover drukt de dolk harder tegen de keel van de koning waardoor er een klein sneetje ontstaat en er een straaltje bloed op de grond druipt* "Zie je wel!? Geen blauw bloed, de koning is een bedrieger!" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Weet je dan niet dat de uitdrukking blauw bloed alleen maar betekent dat iemand van adel is?
En waar woon je dan? Want ik moet ook gewoon belasting betalen, en reken maar dat ik veel betaal!"
Arya, Muad, Shinki, kunnen jullie de bandiet van achteren besluipen en de monnikskapspier gebruiken om hem uit te schakelen? Ik probeer hem af te leiden! |
|
Shinki
Erelid
|
*Ik probeer de bandiet te besluipen maar een van zijn handlangers ziet me en valt me aan*
"*censuur*"
*Probeert zich te verdedigen maar al snel schieten andere rovers hem te hulp en ik sta al snel met mijn rug naar de muur. En toch grijns ik*
Madarian, tijd voor een plasmaschot. Maak je geen zorgen om mij |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: niet zo sneeheel Arya lukt het om zonder zelf al te veel schade de man de keel door de snijden, maar een andere bandiet neemt zijn plaats in. deze mannen waren betere vechters dan de meeste die ze kende en het lukte ze ook haar wonden toe te brengen. Muad.. pak hem alsjeblieft!Arya blokkeerd een zwaard van een tweede bandiet, die nu beide tegen haaar vechten. in een wanhopige poging laat ze wat macht vrijkomen die ze gebruikt om de twee achteruit te duwen en ze deze keer een stuk geniepiger te vermoorden. |
|
Shinki
Erelid
|
Offtopic: Ik zit ff de beelden door te kijken dus ik ben er niet |
|