Fantasy Roleplay |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Offtopic: dit word LEUK! geweldige keuze voor dat beest aaah.. Muad moet nu wel snel terugkomen *onrustig* |
|
nietmeer
|
Offtopic: Arg... je maakt het me wel moeilijk, Shinki... zucht... maar als ik nu er dieper op in ga, dan eet ik helemaal niet meer vanavond, dus jullie wachten maar  Ik ben met een (half?) uurtje terug, denk ik... |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Offtopic: Ik heb een leuk einde voor de morph-demoon bedacht, Doe niets met de demoon omdat ik iets heel leuks bedacht heb *Zodra het licht de benen van Djaq aanraakt worden de wonden van het duister weggevaagt* "Mijn benen zijn terug! Maar we hebben nog steeds een probleem..." |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: shit... nu moet ik geduld hebben... dat heb ik weinig/niet in deze situaties  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Madarian ziet de wonden nu duidelijker. De benen zijn er helemaal af! Zodra Djaq wakker wordt en Muad zo ziet springen, dat hij even boven de vloer zweeft, heeft Madarian een idee.*
Amber, pak m'n helm en breng hem naar de kamer van Djaq! Snel alsjeblieft!
*Madarian probeert het onzichtbare wezen tegen te houden, maar vindt dat lastig. Hij is de laatste tijd teveel op z'n helm gaan vertrouwen.
Nadat de gordijnen zijn opengetrokken en er twee Muads staan die met elkaar zaten te vechten is het onmogelijk om ze uit elkaar te houden.*
"Alle twee stoppen of ik val jullie beide aan!"
*Het gevecht tussen Muad en 'Muad' stopt.*
"Jullie beide gaan zitten op een stoel, en we binden jullie beide vast totdat we weten wie de echte is en wie de kopie. Degene die tegenstribbelt wordt gedwongen!" |
|
nietmeer
|
*Als hij de gordijnen heeft geopend, ziet hij tot zijn stomme verbazing zichzelf staan* "Heh? Nee heh... een mimic, nee die is leuk" klinkt uit allebei de Muad's hun monden. "Wees niet bang, Madarian, ik ga al zitten..." *Rustig lopen allebei de Muad's naar een stoel, en ze laten zich gedwee vast binden.* "Wat wel het leuke is, is dat hij nu precies hetzelfde moet doen als ik, anders valt ie door de mand" zeggen ze met een grijns op hun gezicht. "Ehm... Arya, zie jij trouwens verschil? Jij kent me het best..." Offtopic: nou ja zeg... ben ik er weer, is Arya weg...  ;) |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Denkt heel even na...* "Ieder van jullie moet een andere situatie vertellen dat in het verleden heeft plaatsgevonden, voordat we hier kwamen. En Muad, denk niet te luid...  " |
|
Shinki
Erelid
|
Offtopic: Madarian ik wou een test doen! *twee pijlen vliegen door de lucht en doorboren de schouder van beide Muads* "Zwart bloed voor demoon en rood bloed voor Muad" |
|
nietmeer
|
*Beide Muad's bloeden rood* (In koor) "Auw, waar was dat nou weer goed voor?" *Volledig synchroon trekken allebei de Muad's de pijlen uit hun schouder* (In koor) "Ehm... Shinki, ik denk dat hij ook mijn bloedkleur heeft gekopieerd... We zullen iets anders moeten verzinnen..."
*Dan kijken ze op naar Madarian* (In koor)"laten we dat eens proberen..." (Linker Muad) "Mijn vader is een Duivel, Mijn moeder is een Engel. Arya en ik hebben mijn vader gezamelijk verslagen" (Rechter Muad) "Ik ben overleden door een ziekte, en Arya is met me mee gegaan." |
|
Shinki
Erelid
|
*gooit een munt door de lucht en schiet er een pijl doorheen, de munt land op kop*
"ik had mezelf belooft bij kop links te schieten"
*Schiet naar links* |
|
nietmeer
|
*De linker Muad grist bliksemsnel de pijl uit de lucht* "Die zag ik aankomen" zegt hij terwijl hij de pijl op de grond gooit |
|
Shinki
Erelid
|
*Uit het niets komt een boomerang die de linker Muad in zijn nek treft*
"Die dus niet" |
|
nietmeer
|
*De linker Muad klapt naar voren door de klap van de boemerang, maar al snel komt hij weer omhoog* *wrijvend in zijn nek kijkt hij Shinki kwaad aan* "Kijk nou toch uit gek, ik ben de echte Muad!" (rechter Muad) "ehm... dat ben ik hoor..." (Links)"Ehm... nee hoor, ik ben de echte" (rechts)"niet waar, ik ben de echte" (in koor)"laten we maar ophouden, dit leid toch nergens naartoe..." |
|
Arya Oudgediende
|
Arya kijkt wanhopig van de ene Muad naar de andere. gatverdamme! wat moet ik hier nu weer mee? plots bedenkt ze eich dat Muad haar gedachten kan verstaan. ze luistert, kijkt of ze antwoord terugkrijgt van slechts een van de twee |
|
nietmeer
|
Ik zou het niet weten, lief hoort ze van beide Muad's afkomen, maar een van de twee heeft een duidelijke vertraging in zijn gedachten |
|
Arya Oudgediende
|
Arya krijgt een glimlach op haar gezicht. vol geduld gaat ze voor de twee zitten die beide claimen Muad te zijn, haar Muad. ze spreekt zonder haar mond open te doen, vraagt naar het land waar hij in terechtkomt als er iets vreemds gebeurt en de gebeurtenissen daar. |
|
nietmeer
|
Je bedoelt mijn groene wereld? hoort ze een van de twee Muad's zeggen, maar ze kan niet onderscheiden welke van de twee dat zei. |
|
Arya Oudgediende
|
haar blik flitst van de ene naar de ander Muad. de 'nieuwe' was dan misschien wel scherp, maar ze had de opening gevonden die ze zocht. ze knikt, en ziet in de ogen van een van de twee een sprank van woede oplichten, al doet ze alsof ze die nog niet zag. ze moest het zeker weten. vertel me eens wat over die wereld? |
|
nietmeer
|
Dhib heeft er in opgesloten gezeten... Mijn 'lieve' broertje... We hebben hem daar samen in opgesloten, toen jij me in die wereld hielp hem te verslaan, de eerste keer dat jij erbij was toen hij probeerde de macht over te nemen. Weet je nog, in die grot?
*De rechter Muad krijgt een duidelijk dromerige blik in zijn ogen, die de ander net iets later ook kopieert* |
|
Arya Oudgediende
|
Arya knikt, en werpt express de verkeerde Muad een liefdevolle blik toe, hopend dat de echte haar plan begreep.
en de laatste keer? gisteren? |
|
Shinki
Erelid
|
Offtopic: Yes! ik heb de goede een klap op zijn kop gegeven! |
|
nietmeer
|
Ja Hoort ze de beide Muad's in koor zeggen |
|
Arya Oudgediende
|
Ze zucht, en schud dan het hoofd. nee.. ik bedoel... vertel me eens.. wat gebeurde er precies, wat zei je, wat zei ik en... hoe voelde dat..? vraagt ze, terwijl ze een kleine blos over haar wangen voelt komen. |
|
nietmeer
|
ehm... weet je zeker dat je wilt dat ook die mimic dat gaat horen? hoort ze een Muad zeggen.
*De rechter Muad krijgt een diep rode blos op zijn wangen, terwijl de linker plotseling helemaal wit weg trekt. Kwaad springt hij op, en hij pakt Arya's arm beet, en draait die op haar rug* "Goed gedaan Arya, je hebt de enige zwakheid van deze mimic blootgelegd. Hij kan niet blozen" zegt de echte Muad nu trots.
"Ja, heel goed gedaan, en nu ga je daar voor boeten, meisje!" Vervolgt de mimic, en met een snelle ruk aan haar arm, trekt hij haar schouder uit de kom |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*plots verschijnt er een flits en daar staat ineens kip tot de tanden bewapend* "schaak EN mat generaal garithor! ik heb je nu eindelijk te..." *kijkt rond en gaat uit frustratie stampvoeten.* "bah! ALWEER de verkeerde dimensie!" *kijkt nog eens* "zie ik dat goed? Arya? Madarian? euh.. twee Muads? laatste keer dat ik jullie zag waren jullie toch dood? wat is hier allemaal gaande? Offtopic: jaja. nog steeds dezelfde kippies66 als in de vorige Roleplay, die al die tijd heeft zitten werken als "bounty hunter"  |
|